Съжалявам за не на място зададения въпрос но нямам към кого да се обърна.На моята приятелка колата(Опел Корса 1.4 бензин 1992г.) Дига температурата до 94-95 градуса и не се вклучва перката на радятора,карах я при 1 майстор и почна да ми развива теории че е изгоряла гарнитурата на главата и ми изкара ремонти за сума ти пари някой зна е ли на колко се вклучва по принцип на тези кочини пераюката м,мерси предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
На температура се включва перката на радиятора
Collapse
X
-
Re: На температура се включва перката на радиятора
Приятел, виж датчика на радиатора дали не е заминал!Свали го и го пробвай в съд с вода на котлона примерно!Ако заври водата и не е сработил/не е дал контакт/, значи причината е в него!Иначе би трябвало при такива градуси да се включи перката!На повечето от Италианските коли, перката се включва на 92 - 94 градуса!Виж в тази тема - http://www.opelclub-bg.com/forum/ind...27Колега от Опел форума пише, че при него на датчика пишело - първа степен - 105 градуса, втора степен - 120 градуса!!!tosho_mt написа:Съжалявам за не на място зададения въпрос но нямам към кого да се обърна.На моята приятелка колата(Опел Корса 1.4 бензин 1992г.) Дига температурата до 94-95 градуса и не се вклучва перката на радятора,карах я при 1 майстор и почна да ми развива теории че е изгоряла гарнитурата на главата и ми изкара ремонти за сума ти пари някой зна е ли на колко се вклучва по принцип на тези кочини пераюката м,мерси предварително
Друг пък пише, че перката се включва на третата черта след 90 градуса!!!Това вече ми се струва нормално!УспехП.п.А какво общо има включването на перката с главата?Май тоя майстор те врътка нещо!Дори да ти е изгоряла гарнитурата, включването на перката не зависи от това!
Fiat Grande Punto
-
u_bo
казал ти е гарнитура - защото ако тя е отишла - надува въздух в антифриза -> нямаш циркулация в радиатора-> не загрява радиатора а само мотора -> не отчита датчика за перката -> не върти вент-апробвай дали ти надува :при студена кола - отвиваш капачката на антифриза - за излезе ако има неш - завиваш я пак- палиш - форсираш 5 - 10 пъти- гасиш- отвиваш капачката пак -> ако издуха налягане - >гарнитура или галаваако не издуха налягане - може да има нужда от обезвъздушаване.може и да идеш на свестен механик - има тестове за газове с антифриза - ако ти вземе между 10 и 20 лева - цената е наред - просто лакмуса им е скъпичък.
Коментар
-
абе това че отвиваш капачката и ако излиза налягане имаш издухана глава или гарнетура са ама пални глупости нали системата е под наляганеu_bo написа:казал ти е гарнитура - защото ако тя е отишла - надува въздух в антифриза -> нямаш циркулация в радиатора-> не загрява радиатора а само мотора -> не отчита датчика за перката -> не върти вент-апробвай дали ти надува :при студена кола - отвиваш капачката на антифриза - за излезе ако има неш - завиваш я пак- палиш - форсираш 5 - 10 пъти- гасиш- отвиваш капачката пак -> ако издуха налягане - >гарнитура или галаваако не издуха налягане - може да има нужда от обезвъздушаване.може и да идеш на свестен механик - има тестове за газове с антифриза - ако ти вземе между 10 и 20 лева - цената е наред - просто лакмуса им е скъпичък.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар