Здравейте колеги, имам един въпрос за нивото на антифриза в разширителното казанче,понеже сутрин когато колата е студена нивото на антифриза е малко над мин. и когато колата загрее напълно и го погледна то е малко над мах. което означава прехода судена-топла кола е разщирение на антифриза мин-мах та това  нормално ли е ?.Иначе няма бял пушек от ауспуха,не прави мехури в казанчето няма и масло в антифриза има мощност колата.
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Въпрос за нивото на антифриза в разширителното казанче.
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Колега не знам дали е нормално но при мен е по същия начин.Сутрин като отворя капака и погледна антифриза е между мин и макс.Като запаля колата да позагрее се качва малко над макс.И при мен няма бял пушек,мехури и маслото си е 6.Но като изключа колата и поизстине пак си пада между мин и макс.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
точноrsof написа:Нормално е , нали затова е разшерително казанче
, ако го отвориш внимателно на загряла кола ще се върнекакто е било при изстинала , защото излиза горещия въздух . При мен се получава така, но преди палене е на макс, като загрее е над минимума и като го отворя изпуска и се връща на макс 
							
						Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Принципно е нормално да се чува някакво съскане, но да не е голямо т.е. силно.Честно да си кажа и на студено и на топло, нивото ми е едно и също - не се променя, но става въпрос за Брава ТД.Ако не ти изчезва и отново да се появява антифриза, не ти се втвърдяват маркучите значи е ок. Все пак отклонението ти не голямо. Спокойно!Но все си мисля, че при загряване на охладителната система, нейните съставни елементи се разширява (т.е. нивото се понижава), а не се стесняват (т.е. повишава).janyboy написа:При мен да.Това лошо ли е?doofiat написа:Като отворите капачката чува ли се съскане?
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
doofiat написа:Но все си мисля, че при загряване на охладителната система, нейните съставни елементи се разширява (т.е. нивото се понижава), а не се стесняват (т.е. повишава).
 само че течността се разширява повечко. т.е да кажеме че при загряла кола обема на системата за охлаждане поради загряването се е увеличил с x%, а пък обема на самата течност с (x+y)% (абе повече демек).или иначе казано при загряване нивото се вдига
							
						
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	

Коментар