Даа нещо такова трябва да е.Аз като сменяь компресора на климатика и се завирах под колата течеше - капеше между двигателя и купето - горе долу по средата.Климатика работеше на макс доста време.На вкус не беше като антифриз, така че се надявам да е конденз.Много се уливаше по тръбите и не можах да го хвана от каде точно капе, но е някъде около горивният филтър ( за JTD). Не се сетих да го търся от отгоре, тогава се притеснявах за компресора.Конденза е отпадък и никои няма да сложи и допълнителен болт за да го закара някъде и да го изхвърли - всичко се прави евтино - да ти улее половината кола не е от значение. При акумолатора има тръбичка защото ако се пукне акумолатора и изтече повече киселина може да ти развали нещо - много евтино решение на критичен проблем.Поздрави.
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Намерен: Дренаж на изпарителя на климатика-Браво/а/Мареа
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Кондензира си и то доста и сега се замислям това ,че тази тръба която води как да го нарека студения фреон към кондензатора не трябва ли да бъде изолирана за да няма загуби.ogi28b написа:Т.е. ако при червената стрелка ми е запушено, водата се трупа, докато се натрупа достатъчно че да започне да прелива там където е входящата тръба на фреона? По друг начин не мога да си обясня такъв интензивен теч какъвто наблюдавам да се стича по тази тръба. Просто тя е твърде малка за да кондензира такова количество вода на нея. Ми хайде утре ще се заровя откъм горивния филтър да видим от там какво може да се заснеме....Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Разбира се че е желателно тази тръба да е изолирана за да се намалят загубите.Както и целия студен път на фреона до изпарителя.Показаното от Торнадо е точно изхода на конденза.Вижда се добре само от доло на колата.Намира се над кормилната рейка.Tornado написа:Кондензира си и то доста и сега се замислям това ,че тази тръба която води как да го нарека студения фреон към кондензатора не трябва ли да бъде изолирана за да няма загуби.ogi28b написа:Т.е. ако при червената стрелка ми е запушено, водата се трупа, докато се натрупа достатъчно че да започне да прелива там където е входящата тръба на фреона? По друг начин не мога да си обясня такъв интензивен теч какъвто наблюдавам да се стича по тази тръба. Просто тя е твърде малка за да кондензира такова количество вода на нея. Ми хайде утре ще се заровя откъм горивния филтър да видим от там какво може да се заснеме....
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tornado, първото което ми мина през акъла, беше да изолирам тази тръба, с каквото и да е, пак ще е от полза, понеже е изложена на адски горещ въздух в двг-отсек. Но има ли кола на която е изолирано? В смисъл - имам всички видове кори по кколата, нито една не ми липсва, и се съмнявам ако на тази тръба е имало изолация, да е паднала или да е свалена, но кой знае... може някога да е имало повреда в климатика
							
						
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Хехе аз намерих дренажа на Мареата и при Бравото искате ли да ви го покажа къде се намира?Намира се над рейката вдясно от тръбите за радиаторчето на парното.След току що направената разходка из В.Търново спрях и дори го видях да капе което доказва ,че миризмите от климата не са поради задръстен дренаж.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
а всъщност ако наистина е запушен този дренаж какви са възможните процедури за отстраняване на проблема, защото със всеки изминал ден се убеждавам че при мен е запушено това нещо ( не капе, след като е работил климатика пусне ли се пак издухва за около 1 мин страшно влажен въздух, добре че поне не мирише на нищо все още) като цяло малко ме успокоява факта че при пунто е на по лесно място и има достъпFiat Punto '01, 1.8 16V HGT Abarth
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Напипах го!
 Бъркането до там е крайно трудно при 1.9 жтд в брава. Наподобява дренажа на стъклото , но спрямо него се намира надолу към рейката и наляво към гор. филтър гледано с/у колата. Абе баш там си е дето е снимал Tornado.  После ще се загледам дали от там капе, но 
 .... Като че ли тая гума с която завършва някак се опира в кората м/у двг и купето и може би стои запушено, и така да се трупа вода, знам ли.... после ще си покаже.Току-що снимах 2 клипчета, на които успях да го хвана как изглежда, довечера ще кача снимки, че тоя комп в работата е...... му майката... още работи с боза ’98
							
						
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
И аз не вярвах, че може да влезе животно в подкалника, ама на... през април като го затворих, когато свалях алармата, миналата седмица като свалих пластмасовия подкалник, отгоре цялото уплътнение беше раздрано и ватата изкарана на топки - нещо явно е влязло от някъде и е видяло зор да излезе, но е излязло все пак. Щетите са скъсано кабелче за износени накладки (явно при излизането) и накъсаната горна част на подкалника.Vladim написа:Аз пък мисля, че този дренаж не може никога да се запуши! Стига разбира се да не отглеждате майски бръмбари при изпарителя!
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
и на мен ми миришеше мн гадно след като съм карал на клима спирам ,после като го пусна и мирише на маиски рози
 питах маистора дет ми прави климата и тои ми каза така  2-3 минути преди да спреш гасиш климата и оставяш да поработи така за да може конденса да изчезне!не разбирам от коли кои знае колко но така ми се оправи 
 и
							
						FeEL psyHADElic tranCE
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	

 
Коментар