Релето за климатика и перките на радиатора едно и също ли е и къде се намира и как изглежда. За колата от подписа питам. Имам известни подозрения.
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Реле за климатика и перките на радиатора
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Питам защото в момента нито климатика ми работи, нито перките. А в една друга тема четох нещо от сорта, че като се пусне климатика тръгвала и перката(в което не веждам смисъл ама...). Може и да бъркам нещо. Вчера прегледах бушоните и релетата, които са около акумулатора. Едно реле със сигурност беше развалено(нагоряло по клемите и вътре и не правеше контакт-поправимо) а имам съмнение и в съседното до него. Ако се окаже че климатика не включва заради реле а не поради скъсана тръба(заварявана е 2 пъти) ще е направо перфектно.Fiat Punto 1.7TD
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
смисъл иманали си виждал външните тела на битовите климатици?там има една перка - е точно ролята на тази перка играе перката на радиатора :D освен това при работещ климатик кондензатора силно затруднява работата на охладителната система и е нужно принудително охлажданеbogidar написа:А в една друга тема четох нещо от сорта, че като се пусне климатика тръгвала и перката(в което не веждам смисъл ама...). Може и да бъркам нещо.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Миналата седмица като сменях термостата и изчаках да видя как отваря и перката се включи. Проблема за невключването се оказа реле, което не прави добър контакт. Може би е от скоро така. Оправих го и сега работят перките. Не мога обаче да разбера дали ми работи първа степен или включва втора. Сега перката се включва когато стрелката подмине хоризонталното положение с 1mm. Това коя степен би трябвало да е? Другото което ме притесни е че след като загася колата перката спира да се върти а преди продължаваше. Това какво означава?Пак да попитам - къде е релето за климатика. Около това за перката на радиатора ли е?ogi28b написа:Перката винаги тръгва след няколко секунди, когато се повиши налягането, и работи докато го понижи. А перките ти грам ли не работят? Колата ти не е ли прегрявала досега?Fiat Punto 1.7TD
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Нека колеги с този двигател да кажат дали е нормално перката да спре, или да продължи да се върти. Със сигурност на браво/а спира. Ако изровиш 1 схема на охлаждането на тоя двигател, да я разгледаме, ще е по-добре, че така с боб не става, поне на мен ми е трудно. Някак ми се струва че се доближаваш към симптомите които има колегата kimirai - и при него климатика не тръгва, после пък перката му не спира... Там където е релето за перката - има ли капак, ако има, на него обикновено има картинки на релетата които са вътре. Нали каза че имаш подозрения за 2 релета едно до друго дето са? Едното явно си го сменил. Тествай другото, възможно е да е за климатика. В моделите Браво/а тези 2 релета са едно до друго.
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	

Коментар