pakumba написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос относно клапа за въздух
Collapse
X
-
Със затворена клапа ще можеш да си караш колата само лятото при хубаво време. В останалите дни от годината ще пускаш теми - защо ми се потят стъклата?B1keP_B0y написа:А още един кратък въпрос
Не ме бърка да е счупено, стига да затворя клапата. Как мога да го направя без да я чупя и да я закеркенеча да си седи затворена ? Аз като искам въздух отвън просто ще си отворя джамовете а ако някой ме задушава ще ги затворя..
)
Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"
Коментар
-
Е климатика няма ли да продухва стъклата ? Защото ако остана с тая клапа отворена все едно охлаждам вселената ... купето никога няма да се охлади достатъчно :/ Мисля че даже на сенника ми пише за най-бързо продухване на стъклата да се вкл климатика и да се затвори клпата и духалката на макс ..simeon3000 написа:Със затворена клапа ще можеш да си караш колата само лятото при хубаво време. В останалите дни от годината ще пускаш теми - защо ми се потят стъклата?B1keP_B0y написа:А още един кратък въпрос
Не ме бърка да е счупено, стига да затворя клапата. Как мога да го направя без да я чупя и да я закеркенеча да си седи затворена ? Аз като искам въздух отвън просто ще си отворя джамовете а ако някой ме задушава ще ги затворя..
)
Не споря с вас, защото ми беше изгоряло релето на вентилатора зимата и беше ужас, просто се чудя
Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Коментар
-
deadairplane -
Спокойно, няма да охлаждаш вселената. Миналото лято в най-големите горещини пътувахме в колата 5 човека по магистрала Тракия, температурата навън беше 39 градуса, на мен клапата ми стои постоянно отворена и климатикът успяваше да поддържа нормална температура вътре (макар че вентилаторът беше на макс).А в онази жега при 150 км/ч. температурата на двигателя беше на средата между дебелата чертичка за 90 градуса и началото на червената зонаB1keP_B0y написа:Е климатика няма ли да продухва стъклата ? Защото ако остана с тая клапа отворена все едно охлаждам вселената ... купето никога няма да се охлади достатъчно :/ Мисля че даже на сенника ми пише за най-бързо продухване на стъклата да се вкл климатика и да се затвори клпата и духалката на макс ..simeon3000 написа:Със затворена клапа ще можеш да си караш колата само лятото при хубаво време. В останалите дни от годината ще пускаш теми - защо ми се потят стъклата?B1keP_B0y написа:А още един кратък въпрос
Не ме бърка да е счупено, стига да затворя клапата. Как мога да го направя без да я чупя и да я закеркенеча да си седи затворена ? Аз като искам въздух отвън просто ще си отворя джамовете а ако някой ме задушава ще ги затворя..
)
Не споря с вас, защото ми беше изгоряло релето на вентилатора зимата и беше ужас, просто се чудя 
Но при 120 км/ч. си падаше на около 90 градуса.
Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.
Коментар
-
Аз искам да направя манипуацията веднъж колега не всяка зима и лято да я отварям и затварям, затова имам предвид запотяването през зиматаа не за сега! Преводача си ми е ок и това имах предвид с продухванеdeadairplane написа:Смени си преводачаB1keP_B0y написа:Е климатика няма ли да продухва стъклата ? Защото ако остана с тая клапа отворена все едно охлаждам вселената ... купето никога няма да се охлади достатъчно :/ Мисля че даже на сенника ми пише за най-бързо продухване на стъклата да се вкл климатика и да се затвори клпата и духалката на макс ..
Не споря с вас, защото ми беше изгоряло релето на вентилатора зимата и беше ужас, просто се чудя 
Там пише за бързо размразяване, нещо което през МАЙ едва ли ще ти е неубходимо.
темата я писах на 3 часа сън, така че се извинявам за неяснотата
Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Коментар
-
После щеше да има тема "Помощ, потят ми се стъклата"
А при мен и предното се поти яко, като натоваря 4-ма мокри, и затворя клапата. Даже и климатика не смогва да изсуши.За най-бързо продухване - справка с функцията MAX DEF - вентилатор на макс, климатик включен, клапа ОТВОРЕНА, а не затворена, и парно на МАКС, ЗАдни реотани включени. Това е най-бързото продухване
Коментар
-
u_bo
колега - да затвориш клапата за постояно - НЕ е вариант - личен опит !доста колеги ще ти го потвърдят ,и никой няма да го отрече - ако е пробвал двата варианта
иначе на зелено - мнения многоне слушай старило , а патило
Коментар
-
Аз лично открих лек за изпотяването (говоря за кола с климатик). Просто пускам климатика и ако ми стане студено, надувам и парното. Пробвайте, ефекта е невероятен. Стъклата не се изпотяват изобщо.spark написа:Със затворена клапа си нямаш на идея какъв парник става в колата като вали дъжд. Айде на предното стъкло ще пуснеш духалката но страничните и задното се запотяват и те яко и НИЩО не се вижда.Настоящата - Ford Focus ST
Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
Франкенщайн - R.I.P.
Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ
Коментар
-
днес свалих, отворих моторчето. свалих го за 10 мин ю- маха се жабката, после има 1 болт, който се развива на самото моторче и другите не могат и се чупи. веднагичеки ги счупих и го свалих. след това с ножовка се отваря, също за минути. няма никакъв проблем дотук. вътре има едно моторче с червяк и 3 колекца, с 2 оси. едното колекце ми е разцепено на 2, като си личи как е осуквано
самите зъбци са осукани. да не би да го държи постоянно под напрежение или какво? да не би да не работи някаква работа, дето да го изключва ли не знам от какъв зор се осуква? някакви идеи за поправка- т.е. единствения вариант е да се направи ново колце, което не знам как ще стане
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
u_bo
имаше писано -- че са направили метално такова колелце при часовникар..pakumba написа:днес свалих, отворих моторчето. свалих го за 10 мин ю- маха се жабката, после има 1 болт, който се развива на самото моторче и другите не могат и се чупи. веднагичеки ги счупих и го свалих. след това с ножовка се отваря, също за минути. няма никакъв проблем дотук. вътре има едно моторче с червяк и 3 колекца, с 2 оси. едното колекце ми е разцепено на 2, като си личи как е осуквано
самите зъбци са осукани. да не би да го държи постоянно под напрежение или какво? да не би да не работи някаква работа, дето да го изключва ли не знам от какъв зор се осуква? някакви идеи за поправка- т.е. единствения вариант е да се направи ново колце, което не знам как ще стане
Коментар
-
Аз съм си мислил че вместо това моторче може да се монтира моторче от централно заключване и да се отваря и затваря с един реверсивен ключ с 0 лева средна позиция. Такова моторче използвам успешно вече втора година за отваряне на предния капак на "ренде" еспейс. Просто трябва да отделя малко време да го направя.Обичам си работата.
Коментар
-
u_bo
няма ли да е малък хода на това моторче ?дали ще стига от край до край ?Valentin_V написа:Аз съм си мислил че вместо това моторче може да се монтира моторче от централно заключване и да се отваря и затваря с един реверсивен ключ с 0 лева средна позиция. Такова моторче използвам успешно вече втора година за отваряне на предния капак на "ренде" еспейс. Просто трябва да отделя малко време да го направя.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар