Колата е Пунто 1.1 55S.Карам я от скоро и това е ,че като движи на дълъг път се вкл. перката-това го виждам по един диод вързан към нея.Почти не изключва,или много рядко.Като влезе в градско ми се струва че работи нормално т.е включва и изключва периодично.Опитах вчера да спра на магистралата и да видя дали върти,но  докато отбия скоростта и сляза тя спира-така няколко пъти пробвах.Има ли някой наблюдение по този въпрос?Според мен е по логично да загрява повече в града,а не извън него.На какво може да се дължи?Иначе и парното работи добре,обезвъздушена е.
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Нормално ли е според Вас?Радиатор на Пунто мн загрява.
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Re: Нормално ли е според Вас?Радиатор на Пунто мн загрява.
според мен колега ако си я настъпвал на почти макс скорост е нормално това, ако си я карал до 100км час май не е нормално, но щом в града не загрява значи всичко трябва да е ок по колата абе карай и се кефи :Dleone написа:Колата е Пунто 1.1 55S.Карам я от скоро и това е ,че като движи на дълъг път се вкл. перката-това го виждам по един диод вързан към нея.Почти не изключва,или много рядко.Като влезе в градско ми се струва че работи нормално т.е включва и изключва периодично.Опитах вчера да спра на магистралата и да видя дали върти,но докато отбия скоростта и сляза тя спира-така няколко пъти пробвах.Има ли някой наблюдение по този въпрос?Според мен е по логично да загрява повече в града,а не извън него.На какво може да се дължи?Иначе и парното работи добре,обезвъздушена е.TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Точно това става сигурен съм.при висока скорост почва да се върти и постояннотоковия двигател действа като генератор, изклучен е от релето и цялото напрежение пада на диода.Иначе е абсолютно нелогично, ако е водна помпа или радиатор в града ще загрее повечеdan4o написа:абе да не се върти от вятъра и да генерира,колко му трябва на един светодиод да светне :Dhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
понякога се случват нелогични нещаinfineon написа:Иначе е абсолютно нелогично, ако е водна помпа или радиатор в града ще загрее повече
и двата варианта са възможнипри натоварване двигателя отделя доста топлина, както и това че перката може да се върти от потока въздух...това Пунто май няма показание на температурата?
							
						
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Абе вие хубаво произведохте ток, ама защо имам странното усещане че този диод е лампата за прегряла кола. Колегата е посочил че колата е пунто 1,1S, което е в 99% от случаите без стрелка на температурата. А дали върти мисля че лесно може да се разбере - тя се чува. Но пък е и много нелогично това в града да не работи, да работи в движение на дълъг път и като спреш да спира и тя. При загряла кола ако спреш - тя продължава да върти около 1-2 минути докато оглади радиатора.infineon написа:Точно това става сигурен съм.при висока скорост почва да се върти и постояннотоковия двигател действа като генератор, изклучен е от релето и цялото напрежение пада на диода.Иначе е абсолютно нелогично, ако е водна помпа или радиатор в града ще загрее повечеdan4o написа:абе да не се върти от вятъра и да генерира,колко му трябва на един светодиод да светне :DPunto SX 1.1 55
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
!
Наистина няма стрелка,а една лампичка която светне ли и вече си заминал-от опит го знам.Лампичката по която съдя е един диод изкаран вътре и свързан към датчика включващ перката.Иначе това с въртенето от вятъра ми се струва логично.Иначе по шума не се разбира защото като карам със 100 не я усещам.Май ще трябва друг чалъм за да видя дали е включена наистина или е лъжлива история.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
сигурно нямаш оборотомер....казваш че по магистрала ти се включва перката... ами с над 120 км. в час си винаги в червеното на оборотомера
  
  
  при това положение при мен температурата се качва към 94-96 градуса и е нормално да включва перката... термостата включва при 92 градуса...п.п. не му вади душицата на туй пунто... карай го да 100 - 110 км. ч.
							
						Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
става, става... аз съм така...Сега съм взел един датчик за вода от лада-казаха че са еднаква резба.Ще сложа стрелкови уред вътре пак от лада ,та поне да имам представа какво става.С тая лампа е мн тъпо измислено.Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	
Коментар