Здравейте днес купих типото на братовчед ми. 1.4 моно 94 година. Значи проблема ми е следния.Парното като го пусна да духа на степен 1 и на степен 2 не иска да духа топло,духа си ама студено и чак като включа на 3-та степен почва топло.Братовчеда каза,че трябва да се сменят някъкви колектори ли кондензатори ли,не запомних точно,били стотинки.Въпроса ми е къде се намират точно тези работи и всащност как да разбера дали са изгоряли тези частички.Другия ми въпрос е каде мога да си купя комплект кабели за свещите на нормална цена.Ходих днес до един магазин на фиат на оборище и ми казаха 119 лева.Няма ли някъде да са по евтини.119 лева ми се струват много.Та това е.
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Проблем с парно на Типо
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Благодаря за отговора,обаче в началното описание на проблема ми съм се объркал.Значи на 1-ва и 2-ра степен вубще не духа нищо,чак като врътна на 3-та степен тогава почва.п.п. Извинявам се за объркванетоlu40 написа:Пробвай да обезвъздушиш системата.Като дадеш газ,чуваш ли кълкочене някъде зад врътките?Провери си и жилото на управляващата клапа как работи.Fiat Tipo
Corsa b комби !
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
на нащу типу беше се появил същия проблем...решихме го като сменихме перката на парното става за 5-10мин. потърси в някоя моргаpecata написа:Благодаря за отговора,обаче в началното описание на проблема ми съм се объркал.Значи на 1-ва и 2-ра степен вубще не духа нищо,чак като врътна на 3-та степен тогава почва.п.п. Извинявам се за объркванетоlu40 написа:Пробвай да обезвъздушиш системата.Като дадеш газ,чуваш ли кълкочене някъде зад врътките?Провери си и жилото на управляващата клапа как работи.
 а ако при всичките е на едно и също място значи трябва да е под жабката 
 поне нашата е там 
							
						Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
значи така вече проблема е локализиран :D има едни съпротивления във тунела до вентилатора на парното във тях трябва да е проблема а иначе маслото на хидравликата и скоростите може да не го сменяш ако нямаш проблеми с колатаpecata написа:Благодаря за отговора,обаче в началното описание на проблема ми съм се объркал.Значи на 1-ва и 2-ра степен вубще не духа нищо,чак като врътна на 3-та степен тогава почва.п.п. Извинявам се за объркванетоlu40 написа:Пробвай да обезвъздушиш системата.Като дадеш газ,чуваш ли кълкочене някъде зад врътките?Провери си и жилото на управляващата клапа как работи.TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Благодаря и пак се извинявам за грешката в началото на темата.stef написа:значи така вече проблема е локализиран :D има едни съпротивления във тунела до вентилатора на парното във тях трябва да е проблема а иначе маслото на хидравликата и скоростите може да не го сменяш ако нямаш проблеми с колатаpecata написа:Благодаря за отговора,обаче в началното описание на проблема ми съм се объркал.Значи на 1-ва и 2-ра степен вубще не духа нищо,чак като врътна на 3-та степен тогава почва.п.п. Извинявам се за объркванетоlu40 написа:Пробвай да обезвъздушиш системата.Като дадеш газ,чуваш ли кълкочене някъде зад врътките?Провери си и жилото на управляващата клапа как работи.Fiat Tipo
Corsa b комби !
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Stef е написал-резисторния блок за регулиране на скоростта се намира над краката на пасажера,във входяшия въздуховод.в него влиза сноп проводници от ключа.Най-вероятно термозащитата е изгоряла и сега парното ти работи само на 4.Тоя блок се държи на 2 винтчета.Има една тема на колегата fcuk:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...highlight=fcuk,прочети я,ще ти станат ясни нещата.Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	
Коментар