НА това може да отговори някой, който е свалял и разглобявал компресор или се занимава поне с климатична техника. Маслото може и да е някакво друго, да не е от това в системата на климатика. Но ако е от него - сигурно и фреон изтича, при положение че са заедно там маслото и фреона.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Полуавтоматичен климатик - Брава/о/Мареа - какво, защо и как
Collapse
X
-
Едно въпросче
Днес пуснах климатроника на Мареата от подписа, охлажда супер но нещо ме притесни. Духалките в купето и най-вече средните бяха леко овлажнени. Бях задал на LO и 4-та степен с отворена клапа за циркулация. Светнах с фенерче и видях, че по стените има нещо като лек конденз. Дали това е причина от разликите в температурите на всмукания топъл въздухи и вече охладен такъв,положението на клапата или съм изчакал малко след спирането на климаттроника да подуха(така съм чувал , че е хубаво да поработи известно време след спиране) или просто дренажа ми е запушен. В интерес на истината никога не съм го виждал да капе!Благодаря предварително , сега ще отида да проверя дренажа
-едит: дренажа е проверен и е чист(гумената качулка), ама навътре един господ знае
Ще чакам с нетърпение някой да ми разясни положението.
now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
колега знаеш ли дали този датчик ако е развален или повреден влиае на клапата за топал и студен въздох ???защото аз нямах топал въздох и разглобих централната конзола бутнах клапата и тръгна топлото ама сега пук не духа студено.ако имаш информаця дали от този датчик може да е проблема ще съм ти благодарен да споделиш или да дадеш идея. поздрави.naskobg написа:Ето малко информация и от мен, относно датчика при клапите за дистрибуция на въздуха. Първо трябва да се свали жабката, поглеждате на ляво, към централната конзола.
Коментар
-
Здравейте дойде време и аз да пробвам моя климатик(полуавтоматичен климатроник)имам следните въпроси :1.На Low -вентилатор 4 - клапи централна конзола ,като го пусна работа на място при 2000rpm на 10 минкато сложите един термометър колко градуса ви показва.2.Указва ли влияние на охлаждането вътрешния тем. датчик3.Ако разбера че имам проблеми препоръчайте някой майстор в Пловдив
Fiat Bravo 1.9GT GTD105
Коментар
-
Зависи също дали си на вътрешна или външна циркулация На моята на средните духалки ми показва около 7-8грдо 10гр е нормално на макс. степенdefender359 написа:Здравейте дойде време и аз да пробвам моя климатик(полуавтоматичен климатроник)имам следните въпроси :1.На Low -вентилатор 4 - клапи централна конзола ,като го пусна работа на място при 2000rpm на 10 минкато сложите един термометър колко градуса ви показва.2.Указва ли влияние на охлаждането вътрешния тем. датчик3.Ако разбера че имам проблеми препоръчайте някой майстор в Пловдив
Коментар
-
Здравейте. 4 години от както си взех Бравата климатикът (климатроник) не е работил. Преди седмица реших да се поглезя и да го ремонтирам. Всичко тръгна, но възникна следният проблем: Докато врътката е на "Auto" и мина през някоя дупка вентилаторът спира да духа, после като мина през друга дупка пак тръгва (понякога му трябват няколко дупки). Също ако ударя лявата страна на жабката или ще тръгне или ще спре. Странното е, че ако силата на вентилаторът е на позиции 1,2,3 или 4 това спиране го няма- появява се само на "Auto". Проверих дали са замърсени термодатчиците (за вътрешна, външна и този за смесения въздух), но са си чисти. Проверих и климатика за грешки- няма: Error Cli 00.Какво мислите?Фиат Брава 1,6 16V, 1999г. произведена и регистрирана
Коментар
-
Искам да ви благодаря за изчерпателната информация.Та какъв е моя случай.Преди 2 г.климатроника ми спря да охлажда,при самотест изписваше CLI eror 00 ходих на диагностика и там излезна че няма синхронизация на реостат.Смених всички реостати без резултат накрая смених компютъра на климатроника и всичко се оправи.Най гадното е че сега всичко ми се повтаря пак тази година.Какво е това дето кара да ми се скапва компютъра всеки път а и цената им втора ръка е около 150-200лв.Някой би ли ме посъветвал нещо или да му махам ремъка поне да не ме набутва.
Коментар
-
Здравейте,ogi28b написа: Преглед на мнението1 - гърло за въздуха от купето2 - Дистрибуторни клапи3 - клапа за вътрешна циркулация 4 - вентилатор5 - радиатор, а над него - клапа за смесване на топъл/студен въздух6 - изпарител
Колата е Брава JTD 105. От два дни духа само топло, независимо на каква температура съм настроил. Направих диагностика и изкара грешка 65 - клапата за топъл/студен въздух.
Някой има ли представа как мога да достигна до нея, за да я ремонтирам ?04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
Форума тотално умря, но ще напиша това тук, за да не се чуди някой нещастник след мен къде е моторчето на клапата за топъл/студен въздух.
Колега от форума е имал подобен проблем и е описал как се стига до мотора:Цялата тема тук http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=119167Стига се до нея като се свали едно малко парче изолация точно над педала на газта и спирачката - то това ми беше и първоначалният въпрос.
Моторчето (Mixture electrical acuator) е описан подробно на страница 580 вBravo Service Manual Part 3.pdf.
При мен проблема се оказа контакта, който прави буксата. След разкачане и закачане се оправи. Все пак отворих мотора да го проверч, дали е в норма.
Качвам снимки на postimage.org, защото форума ми каза, че 6 снимки направени със съвременен телефон са твърде много, като обем.
Явно трябва да снимам с VGA камера





Последна редакция от vgeorgiev; 30.10.2017, 10:49.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар