u_bo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помощ за смяна радиатор парно Браво - СМЕНЕН + пояснения !
Collapse
X
-
Аз днес правих тази процедура. Обиколих с този червения силикон, който се продава (2-3лв) в малки тубички като паста за зъби, а не в цилиндър, и се води като заместител на гарнитури - устойчив на високи температури, на масла и на вода - изцърках много отгоре над О-пръзстените (въпреки, че сложих нови пръстени) - за да съм сигурен. А тръбичките ги вкарвах с помощта на едно мъничко менгеме. Може и с такива дърводелски скоби да се стисне зад планката която ги придърпва към отворите. Не знам как сте развивали третия болт на тази пластмаса - този който е там от където тръбите идват в купето - то разстояние до пода е 3-4 см - как се вкарва отвертка там? По-лесно е начина на zgabrovski - откачаш панела и при педалите и се усуква пластмасата да не пречи.
-
u_bo
spark написа:Болта между тръбите не питай как го развих, 2-3 часа само там загубих. След това не съм го завивал тръбите ги подпрях яко с едно трупче, че не се знае кога пак ще се наложи повторна процедура
Коментар
-
елементарно се откача, ама като всичко си иска инструмент. С тресчотка и накрайник го развих ако си спомням добре, все пак беше преди години. Със сигурност не съм го свалял повече от 30 мин....niko_ymn написа:Аз днес правих тази процедура. Обиколих с този червения силикон, който се продава (2-3лв) в малки тубички като паста за зъби, а не в цилиндър, и се води като заместител на гарнитури - устойчив на високи температури, на масла и на вода - изцърках много отгоре над О-пръзстените (въпреки, че сложих нови пръстени) - за да съм сигурен. А тръбичките ги вкарвах с помощта на едно мъничко менгеме. Може и с такива дърводелски скоби да се стисне зад планката която ги придърпва към отворите. Не знам как сте развивали третия болт на тази пластмаса - този който е там от където тръбите идват в купето - то разстояние до пода е 3-4 см - как се вкарва отвертка там? По-лесно е начина на zgabrovski - откачаш панела и при педалите и се усуква пластмасата да не пречи.u_bo написа:с какво лепило? нали все пак там тава около 100 градуса. та лепилото трябва :- да е топлоустойчиво- да не се напуква ( зимата става - 10 градуса през ноща, а като се запали колата стига до 100 градуса)та наистина , с какво лепило го заля???pakumba написа:... тези радиатори протичат от възката между тръбичките в питата- там където влизат в обшия обем- не знам дали някой ме разбира, но в 2-та края на трубичките където се вливат в пласмасовото има едни гумички, те се спичат и почва да сълзи....... аз моято го залях с лепило и реално тези гумички останаха под лепилото- вече това радиаторче няма да се прави никогаш
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Човека пита за болта, който държи пластмасата под тръбите, които влизат в купето долу ниско назад от пепелника. Мисля, че с малко гедоре с накрайник за камък за отвертка го развих, ама беше голяма мъка де. Другия вариант е да не се сваля цялата пластмаса, а да се изкриви горе за да се свали радиатора.u_bo написа:spark написа:Болта между тръбите не питай как го развих, 2-3 часа само там загубих. След това не съм го завивал тръбите ги подпрях яко с едно трупче, че не се знае кога пак ще се наложи повторна процедура
Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
u_bo
да, става и без да се маха.Hristian_Aleksiev написа:Не си играй колега да го махаш. натисни пластмасата нагоре или надолу беше не помня вече и излиза. Все пак е хубаво да има още един човек покрай теб. Става доста по лесно.
Коментар
-
значи и аз минах тази процедура за сменяне на радиаторчето всичко мина гладко само,че след като се монтира(само да спомена че не е оригинално а някакво китайско за 47лв от Евро07)някак си не духа така топло както предното макар че беше спукано,с новото пак обезвъздушавахме и пак същия проблем.Тръбите които влизат в радиатора са горещи доста само че като пусна парното на МАКС и горната (номер 2 ) изстива става по хладка от долната (номер 1 )
Коментар
-
u_bo -
nedialk00
и моето радиаторче от там го взех, за сега година и половина нямам никакви проблеми, ама като цяло купуването на части от евро07 си е чист хазарт на какво ще попаднеш
Коментар
-
Да се включа и аз .... преди 2 дни и аз сменях питата на парното .... процедурата ми отне точно 30мин. и 15 мин за обезвъздушаване и доиване на антифриз.Ползвах си старите пръстени и обикновен силикон. Питата и аз я купих от Евро07 за 35лв. (Перфектна- не ме интересува дали е китайска,португалска и т.н.).Ефекта след смяната е ... Парното духа топло толкова силно че като си сложиш ръката на загряла кола неможеш да я държиш повече от 10сек.AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
Ти колата покара ли я изобщо малко да се пораздруса? Защото аз като запалих и почнах да обезвъздушавам и стрелката почти отиваше в лютеницата. Явно някъде беше направила въздушна възглавница и чак като прекарах колата по един черен път около блока тогава успя да излезе тоя въздух.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар