blagun написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Термостат - диагностика, проблеми, решения
Collapse
X
-
Благодаря за предложението. Със сигурност ще имам нужда и ще питам. Все още нищо обаче - работя в Младост а живея в центъра и общо взето светлина виждам само през прозореца на офиса
- поне през зимата де. Ще отида да си купя термостат - на Ботев има магазин и ми е близо, но надали ще е преди другата седмица - събота ще ходя колегата qnisz да сложи газова на Фичо, после празник
Но като назрее момента ще питам.
like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
-
Ами имаше една тема във форума на колко градуса отгговарят показанията на стрелката и доколкото си спомням на една чертичка под средата при мареа отговаря на 88 градуса. Така че защо да не е нормално, според мен всичко е Ок.Между другото и моя СЪВСЕМ НОВ термостат VERNET стои там някъде на извънградско - малко над тази чертичка. Вчера ми сменяха ламбда сондата и накрая ми пуснаха пълна диагностика, придружена с разпечатка. Една от позициите беше "температура на охлаждащата течност" - 90 градуса. Така че наистина мисля, че всичко е нормално. А по отношение на разпечатката, спеца от сервиза благоволи само да ми каже, че всичко е Ок. Някой ден ще я сканирам и ще я пусна във форума да ми я разтълкувате.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
при теб датчика е заминали при мен беша такакато го смених и стрелката се качи но нормалното роложениеsnake написа:Между другото и моя СЪВСЕМ НОВ термостат VERNET стои там някъде на извънградско - малко над тази чертичка. Вчера ми сменяха ламбда сондата и накрая ми пуснаха пълна диагностика, придружена с разпечатка. Една от позициите беше "температура на охлаждащата течност" - 90 градуса. Така че наистина мисля, че всичко е нормално. А по отношение на разпечатката, спеца от сервиза благоволи само да ми каже, че всичко е Ок. Някой ден ще я сканирам и ще я пусна във форума да ми я разтълкувате.
Коментар
-
Мареата от онази тема беше дизелова и там и уреда, и температурите са други. При изправна охл. система стрелката не бива да се колебае много около средата. Все пак нормалната работна температура на бенз. двигател е 90-100 грауса, на дизелите малко по-малко. А по тези снимки виждам около 70 градуса. Между другото преди бях чел за някои немски коли, на които стрелката за темп. цепи средата и не мърда от там в диапазона 80 до 100 градуса, за да не се шашкат собствениците излишно.snake написа:Ами имаше една тема във форума на колко градуса отгговарят показанията на стрелката и доколкото си спомням на една чертичка под средата при мареа отговаря на 88 градуса. Така че защо да не е нормално, според мен всичко е Ок.Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"
Коментар
-
точно такапри дизела е другоа на снимката са 80 градусаи за това за шашкането също, примерно при Шкода от 60-70 градуса нагоре лепи стрелката на 90 и не мърдаsimeon3000 написа:Мареата от онази тема беше дизелова и там и уреда, и температурите са други. При изправна охл. система стрелката не бива да се колебае много около средата. Все пак нормалната работна температура на бенз. двигател е 90-100 грауса, на дизелите малко по-малко. А по тези снимки виждам около 70 градуса. Между другото преди бях чел за някои немски коли, на които стрелката за темп. цепи средата и не мърда от там в диапазона 80 до 100 градуса, за да не се шашкат собствениците излишно.
Коментар
-
Може и да си прав, но нека мине зимата да видя какви показания дава уреда при по-висока външна температура. Тогава може и да сменя датчика, стига да не е поредния консуматив, който само при фиат е около 100 лв. Ако е някаква цена 10-15 лв, ще го сменя със сигурност. Съвсем сериозно вече започнах да се страхувам да питам кое колко струва. Тези 1000-2000 лв. по-малко, които ги даваме за покупка на фиат от същия клас като опел вектра да речем, май после ни излизат през носа с обслужването.sev написа:при теб датчика е заминали при мен беша такакато го смених и стрелката се качи но нормалното роложениеsnake написа:Между другото и моя СЪВСЕМ НОВ термостат VERNET стои там някъде на извънградско - малко над тази чертичка. Вчера ми сменяха ламбда сондата и накрая ми пуснаха пълна диагностика, придружена с разпечатка. Една от позициите беше "температура на охлаждащата течност" - 90 градуса. Така че наистина мисля, че всичко е нормално. А по отношение на разпечатката, спеца от сервиза благоволи само да ми каже, че всичко е Ок. Някой ден ще я сканирам и ще я пусна във форума да ми я разтълкувате.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Ами те хората на запад от нас не случайно си сменят колите като остареят. На техните, че и на нашите цени, като почнеш да сменяш съединители, амортисьори, носачи, радиатори, датчици и т.н. с части със съмнително качество и тя сметката... Пък ние ги взимаме и почваме да ги "реанимираме", да им баем, да гадаем какво-що, само по врачки не съм чул да ги водим още, но сигурно и такива хора има. Те врачките ако имаха малко технически познания, щеше да е пълно при тях с доволни или недоволни клиенти /важното е оборот да става/. :D Като при майсторите.Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар