и аз съм за постояно отворен термостат Купе 2.0 16v само не разбрах преди да набутам термостат от рено 5(има ли значение за каква кубатура на рено трябва да е)трябва ли задължително да го разпробия за да минава по малко течност или не
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Термостат - диагностика, проблеми, решения
Collapse
X
-
Няма нужда да правиш нищо. Слагаш термостата от Рено в маркуча и това е. Така на един приятел направихме Мареята ТД100, защото не му се даваха пари, но мога да кажа че не е това решението. Наистина взе да държи температура, но колебание пак има, а също и в жегата на климатик подминава средата. Решението е само оригинален термостат, но за съжаление всичко в тази държава е менте.Аз моят си го купих от hit-ko, оригинален на BEHR, такъв беше и този който свалих от колата. Вече 2 години работи идеално. Стрелката си е все в средата, няма значение колко е студено отвън.ico83 написа:и аз съм за постояно отворен термостат Купе 2.0 16v само не разбрах преди да набутам термостат от рено 5(има ли значение за каква кубатура на рено трябва да е)трябва ли задължително да го разпробия за да минава по малко течност или неFiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Лошо няма да спасиш временно положението, но бъди готов и за локви ако нещо се омаже далаверата. Инвестицията за нов оригинален си заслужава ЗИМАТА. Миналата зима карах нон-стоп с блокирал отворен термостат и кашон пред радиатора. Резултата беше СТУУУУУД и 11 нафта разход. Помисли за инвестицията дали си заслужаваTrojaneca написа:Колеги, тя на място загрява до средата. Стои си на това положение(снимката), като съм постоянно в движение. Затова, утре си поръчвам термостатчето за рено 5 и ще си поиграя малко с маркуча
CSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
Коментар
-
Слагай от Рено 5 и карай . Аз съм с такъв от 1 година и температурата не е подминала средата. Преди това имах проблем в града загряваше до към първата черта но като излеза извън града пада , това през зимата. Като сложих от Рено 5 всичко си дойде на мястото и парното е винаги на "6" :DTrojaneca написа:Колеги, тя на място загрява до средата. Стои си на това положение(снимката), като съм постоянно в движение. Затова, утре си поръчвам термостатчето за рено 5 и ще си поиграя малко с маркуча
Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Колеги имам следния проблем: Мотора не загравя повече от 70 градуса, нормално ли е това? Термостат за смяна, или?Всъщност колко е нормалната температура в работен режим, лятно време? И още нещо: Едно на ръка че нямам парно като хората (сигурно заради горния проблем), в купето мирише на антифриз като надуя топлото, и предното стъкло става "мазно" (освен че се запотява). Къде да търся проблема?Моля помогнете с консултация... Благодаря!1997 Brava 1.6, 16V
Коментар
-
пробвай да си провериш радиатор на парнотоCrash73 написа:Колеги имам следния проблем: Мотора не загравя повече от 70 градуса, нормално ли е това? Термостат за смяна, или?Всъщност колко е нормалната температура в работен режим, лятно време? И още нещо: Едно на ръка че нямам парно като хората (сигурно заради горния проблем), в купето мирише на антифриз като надуя топлото, и предното стъкло става "мазно" (освен че се запотява). Къде да търся проблема?Моля помогнете с консултация... Благодаря!BMW E39 2.5I
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
Коментар
-
ааа забравих да спомена от 20 дни карамс термостат от рено 5 и за сега съм доволенBMW E39 2.5I
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
Коментар
-
Ako някой извади солидни доказателства, минавам на рено термостат, че ако дам още веднъж 100 лева за толкова смешна част ще си направя KILL MY SELF AND GONE FOREVER!Crash73 написа:За парното добре, а за нормалната работна температура??CSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
Коментар
-
при мен на купето си държи 90г по утреда и не мърда от тамmancuzo написа:Ako някой извади солидни доказателства, минавам на рено термостат, че ако дам още веднъж 100 лева за толкова смешна част ще си направя KILL MY SELF AND GONE FOREVER!Crash73 написа:За парното добре, а за нормалната работна температура??BMW E39 2.5I
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
Коментар
-
Карам Дедра 1,9 td SW с двигател 160.D.1000. Направих интервенцията описана в този линк и Дедъра се закотви на 90 градуса. http://download.fiat-bg.org/Books/Br....pdfКупих си термостат от Евро07 за смешните 8,70 лева! Ето ти 2 номера на такъв термостат на 89 градуса: или 4493.89 или 4495.89 Това са номерца по Вернет-мини през някой магазин на Евро 07 и си вземи какъвто имат от тези 2-та-еднакви са.Ето му и схемичката с размерите и какво представлява:http://www.lancia-bg.com/forum/download.php?id=15713mancuzo написа:Ako някой извади солидни доказателства, минавам на рено термостат, че ако дам още веднъж 100 лева за толкова смешна част ще си направя KILL MY SELF AND GONE FOREVER!Crash73 написа:За парното добре, а за нормалната работна температура??Lancia Dedra 1.8 - "Ламята Петка" вече бивша любовница...!
Дедра SW 1.9td 160D1000
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар