аз ша взема да направа един тест после, дано да не забравя...... поне всичко работи уж нормално, поне не усещам да има някакви ядове... та да видим какво ще излезе.
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Въпрос за работата на климатроника
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tестът не винаги минава, но при мен на втори или трети път ми даде грешка Еrror 34/ или 36/ нещо такова и си отговаряше на проблема. Виж в AUTUdata е добре описан.Относно парното без компресор - тиа коли имат страхотно парно. Компресорът изключен, нагласяш си градусите, пускаш на Ауто и даваш от къде да върти въздуха чрез следвашия превключвател и забравяш. Разбира се, ако ти работи клапата за външна/вътрешна циркулация, може да я ползваш както беше описано по горе, както и степените на вентилатора. Но аз си карам на Ауто и съм много доволен.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Днес насред февруари на слънце беше около 24 градуса, а в колата сигурно над 30. Пуснах климатика, никога досега не бях го пускал. Особено нещо си е климатика в колата, от една страна студения въздух се настанява в колата, но от друга слънцето ти напича лицето и ръцете.Тя темата стана много дълга, може и някъде вече да е писано, но си мисля, че особено при големи жеги лятно време на климатика ще му е по-лесно, ако се натисне копчето да върти само въздуха в купето, а да не вкарва външен въздух.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
климатика в колата е доста .... не знам как да го нарека нещо. аз като го насоча да духа нанякъде, а не към мен и веднага ми става жега. като го насоча в мен след 5 минути земи ми замръзне примерно ръката. абе.... няма угодия. иначе климатика трябва да духа по спомени около 5 до 9 градуса, така че няма какво да го улесняваш, аз на моя на макс не мога да седя. може би за минута в началото в напечена кола, след това седи около средата. а клапата си ми е винаги затворена, иначе отвън какво е... компресора върти или не върти и няма 3-то положение- няма сми да го улесняваш, ако си мислиш, че с климатроника ти ще спира отвреме на време компресора се бъркаш. поне при мен никога не го е спрял климатроника.snake написа:Днес насред февруари на слънце беше около 24 градуса, а в колата сигурно над 30. Пуснах климатика, никога досега не бях го пускал. Особено нещо си е климатика в колата, от една страна студения въздух се настанява в колата, но от друга слънцето ти напича лицето и ръцете.Тя темата стана много дълга, може и някъде вече да е писано, но си мисля, че особено при големи жеги лятно време на климатика ще му е по-лесно, ако се натисне копчето да върти само въздуха в купето, а да не вкарва външен въздух.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Зачел съм се в темата и си мисля, че пропуснах един хубав ден за пускане на климатика да поработи. Колеги добре е през две години системата да се проверява и дозарежда.@snake Добре си направил, че си пораздвижил климатика. Мойта клапа външна/вътрешна циркулация е скапана и зимата я държа отворена , а лятото - затворена, точно заради климатика.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
С климатрониците са в Аudi - форумаKimi_Raikonen написа:Имам въпрос:Ако навън е 18 градуса и климатроника е настроен на 18- дали ще се върти компресора?Моля за мнения колеги с климатроник- там копче със снежинка няма. :D
 , нашите са полуавтоматични климатици и си имаме "снежинка"-та.
							
						Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
ако датчика в купето отчита желаната температура, без да задейства компресора, няма да се върти, но ако отичта повече - ще го завърти, за да вкара по-студен от външния въздух, и с малка корекция да го загрее колкото трябва. Затова обаче влияе и слънцето и други неща. Този въпрос малко прилича на онези - ако навън е 0 и имаш чаша вода и чаша лед, какво ще стане. Или пък ако навън е 0, а утре е 2 пъти по-студено, колко ще е утре?И в допълнение : и в ауди има снежинка, например ауди а6 96-та година, лично съм я натискал. и в дедра/делта2 има снежинка, записана като ECON. Изобщо компресора ако може да се прави нещо насила с него, може само да бъде изключен, а не включен. А дали да е включен се решава от ЕКУ чрез поредица от удовлетворени условия, свързани с логическо "и".
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Аз съм с автоматичен климатик Marea TD100 ELX и имам /*/. Май не трябва да отговарям на въпроса :D Преди няколко часа съжалявах, че съм изтървал топлия ден. Към 19 часа отидох да я прибирам в гаража и пуснах климатика. Външна температура 12 *C. Компресорът тръгна, то се чувства,но аз отворих капака да видя шайбата. Вентилаторът в купето (като че ли имаше някаква минимална скорост, както твърдяха колегите по-напред за такава ситуация) тръгна едва когато зададох Lo и тогава се усети хладът. А иначе вън вентилаторите на кондензатора си тръгваха за съвсем кратък интервал, като за тия температури и спираха - периодично, както си работят през лятото.Kimi_Raikonen написа:Имам въпрос:Ако навън е 18 градуса и климатроника е настроен на 18- дали ще се върти компресора?Моля за мнения колеги с климатроник- там копче със снежинка няма. :DFIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	

Коментар