Пълен абсурд е това да надуваш с уста гърловина на радиатор за кола!!! За първи път чувам за подобен метод, дано не си "опитал" антифриз, че не е полезен за човека.
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Punto MK 2 -1.2 : Бълбукане във вътрешния радиатор. Как да го елиминирам?
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 За да стигнеш до гърловината просто махаш смукателната тръба, лесно е изваждаш от щипката и я завъраш по оста за да се извади от жлеба.
 Колкото до това, нищо ми няма за толкова години, естествено почиства се гърловината и не се смучи а се духа така че няма опасност да се напиеш, още повече че антифриза никога не е до края на гърловината. Ама който не вярва и не иска така нека си намери друг начин, не твърдя че този е най правилен, но за мен си става.Lyubcho88 написа: Преглед на мнениетоПълен абсурд е това да надуваш с уста гърловина на радиатор за кола!!! За първи път чувам за подобен метод, дано не си "опитал" антифриз, че не е полезен за човека.Последна редакция от NikMar; 04.09.2017, 12:22.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
 Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 ооо напротив доста ефективен метод е.Lyubcho88 написа: Преглед на мнениетоПълен абсурд е това да надуваш с уста гърловина на радиатор за кола!!! За първи път чувам за подобен метод, дано не си "опитал" антифриз, че не е полезен за човека.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
 (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
 Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ами аз точна така правих с надуването и стана многооо по-бързо от стандартната процедура. За протокола и антифриз съм опитвал, сладка работа хахаLyubcho88 написа: Преглед на мнениетоПълен абсурд е това да надуваш с уста гърловина на радиатор за кола!!! За първи път чувам за подобен метод, дано не си "опитал" антифриз, че не е полезен за човека.Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 вероятно имаш минимален теч на антифриз от някъде и когато започне да изстива дърпа въздух при мен на пунтото беше така от едната тапа на блока след смяната обезвъздушаване и нямам проблеми самото обезвъздушаване с надуване през гърловината има ефект но на първо време огледай за сълзене на охладителна течност
 Коментар
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	

 И все още си жив и здрав, нали?
 И все още си жив и здрав, нали? 
							
						
Коментар