Здравейте, вчера всичко си работеше днес пускам климатика и ьок не тръгва.А преди няколко месеца е зареден догоре с фреон беше изгубило 100 гр. За 5 години което е нищо , та няма никъде спукано. Напрвеми впечатление, че когато работеше как го пусна се пускаше вентилатора н 2 ра степен до този момент това не го беше прсвило.Та ако някой е имал подобен проблем или е компетентен по този въпрос ще му бъда благодарен ако помогне.нещо дс ми кажете кой предпазител е точно.Благодаря
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Компресора не тръгва на пунто мк2
Collapse
X
-
Да, това е ясно, въпроса е че го сменях като взех колата преди 5 години и сега пак, не беше евтин.Някоя манрка да ме посъветване дс взема.МерсиS_BANKOV написа: Преглед на мнениетопресостата ли? ако е омаслил значи е пробил и фреона и маслото са си заминали.
Коментар
-
Ама то си работи сигурно, за какво да го измервам? Просто има вътре уплатнение и явно това уплатнение от топлината изгаря поне аз така си го обеснявам и оттам изтече всичко,незнам дали мога да го залепя по някакъв начин със силикон знам ли? Ако имате идеи, моля споделете ги .S_BANKOV написа: Преглед на мнениетопресостата е едно просто реле управлявано от налягането. хвани и го премери.
Коментар
-
Ясно, колега, то и аз това гледам и се чудя защото повечето е омаслено на буксата.Е ми ще трябва нов да се купува, то и да го замервам и да не го замервам ще трябва нов. С остъпката ми казахS_BANKOV написа: Преглед на мнениетоне пръсва вътре иглата и фреона и маслото изтичат през буктата.
а 80 лв.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар