Колеги, моля за помощ компресора се пуска и спира на празен ход и когато натиснеш да изпреварваш. Казвали са ми, че така е настроен да е по икономична. Зареден и обслужен е, нямам пропуски. Преди патувах много извънградско и не ми пречеше, но сега имам много ангажименти градско и ще е ужас с този трафик. Благодаря предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Климатикът се пуска и спира на празен ход Фиат Браво 1.8гт
Collapse
X
-
Re: кола
Работи си климатика добре, няма проблем с бутона. Пускам спирам без проблем, просто когато съм на място или неутрална спира компресора и пак се пуска и се чува едно цъкане. Карам на климатик, спирам на светофар и спира да охлажда, почва да духа топло, защото компресора не върти. Спирам на място пече, мръсна жега а климата не духа, на място просто не работи. Не мога да го измисля защо? Тръгвам карам си с 2000 оборота или повече и работи.kluchar написа:Виж може да прави проблем бутона Духа ли студено от парното или само работи компресора без вентилатора на парнотоОсвен нещо да е преправяна инсталацията и да не включва първа степен вентилатора на радиатора А и Няма как да е икономична като работи климатика
Коментар
-
Мислих по въпроса да дадем постоянен плюс към компресора с ключ, но на място почва да глъхне и да падат оборотите и компютара го изключва. Такаче...slav4o_vt написа:Да не би там да има някакви климатроници, автоматична температура. Иначе компютъра изключва при пълна газ за да имаш повече мощност.Иначе има и вариант да се побългари, с външен ключ и жица директно да включва постоянно климатика.
Коментар
-
И как от малко фреон ще прави свръхналягане? Кой точно ще го направи това налягане? Евентуално на машина закачал ли си работеща кола с пуснат климатик?И още един въпрос - колко според теб е свръхналягане и на колко бара изключва пресостата като защитна мярка да не гръмне системата?evgeni85 написа:Фреона ти е малко. Прави свръхналягане и пресостата ти изключва компресораФиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Re: Климатикът се пуска и спира на празен ход Фиат Браво 1.8
Компресорът трябва да се пуска и спира на празен ход и при изпреварване точно така както е описано и трябва да се редува с пускане и спиране на вентилатора. Когато се вдигне налягането в системата, компресорът се спира а вентилаторът се пуска за да охлади, кондензира парите в кондензатора и свали налягането, когато отново се пуска компресора, а вентилатора спира.Popov написа:Колеги, моля за помощ компресора се пуска и спира на празен ход и когато натиснеш да изпреварваш. Казвали са ми, че така е настроен да е по икономична. Зареден и обслужен е, нямам пропуски. Преди патувах много извънградско и не ми пречеше, но сега имам много ангажименти градско и ще е ужас с този трафик. Благодаря предварително!
Но пък не ми харесва ей това горе подчертаното, защото не трябва да е така, не трябва да духа топло. Затова виж какво е написал колегата ivel по-горе. Аз всяка година преди летния сезон мия кондензатора с лека струя вода и също ти препоръчвам да направиш първо това и да не отидеш да го опраскаш на някоя автомивка да му намачкаш ламелите :D .Popov написа:Работи си климатика добре, няма проблем с бутона. Пускам спирам без проблем, просто когато съм на място или неутрална спира компресора и пак се пуска и се чува едно цъкане. Карам на климатик, спирам на светофар и спира да охлажда, почва да духа топло, защото компресора не върти. Спирам на място пече, мръсна жега а климата не духа, на място просто не работи. Не мога да го измисля защо? Тръгвам карам си с 2000 оборота или повече и работиFIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
Re: Климатикът се пуска и спира на празен ход Фиат Браво 1.8
Благодаря, измих го но се оказа моторчето за празен ход.Flow написа:Компресорът трябва да се пуска и спира на празен ход и при изпреварване точно така както е описано и трябва да се редува с пускане и спиране на вентилатора. Когато се вдигне налягането в системата, компресорът се спира а вентилаторът се пуска за да охлади, кондензира парите в кондензатора и свали налягането, когато отново се пуска компресора, а вентилатора спира.Popov написа:Колеги, моля за помощ компресора се пуска и спира на празен ход и когато натиснеш да изпреварваш. Казвали са ми, че така е настроен да е по икономична. Зареден и обслужен е, нямам пропуски. Преди патувах много извънградско и не ми пречеше, но сега имам много ангажименти градско и ще е ужас с този трафик. Благодаря предварително!
Но пък не ми харесва ей това горе подчертаното, защото не трябва да е така, не трябва да духа топло. Затова виж какво е написал колегата ivel по-горе. Аз всяка година преди летния сезон мия кондензатора с лека струя вода и също ти препоръчвам да направиш първо това и да не отидеш да го опраскаш на някоя автомивка да му намачкаш ламелите :D .Popov написа:Работи си климатика добре, няма проблем с бутона. Пускам спирам без проблем, просто когато съм на място или неутрална спира компресора и пак се пуска и се чува едно цъкане. Карам на климатик, спирам на светофар и спира да охлажда, почва да духа топло, защото компресора не върти. Спирам на място пече, мръсна жега а климата не духа, на място просто не работи. Не мога да го измисля защо? Тръгвам карам си с 2000 оборота или повече и работи
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар