Честита Коледа колеги,Смених радиатора преди 2-3 седмици и за момента няма течове в купето, но парното не е това което трябва да е.Възможно ли е да има въздух в системата? Колата е карана доста има към 1000-1200км и все е така, мъркучето в казанчето църка т.е. не е запушено.Антифриза е на МАХ, реших че съм я обезвъздушил, но при наливането на антифриза  е възможно да съм поналял по-бързо антифирза, че беше студенко и тъмно 
 Колата не грее повече от нормалното и всичко изглежда ОК, но липсва жегата в купето на дълъг път става жежко ама може и още 
 Колата е 1.6(182B6.000) с ГИ.И да не отварям нова тема в друг раздел 
 Поради зазимяване на спорта имам две чисто нови 15’’ от него и ги сложих за задни и сега карам с две нови 14’’ отпред и две 15’’ отзад  ще ми шокате ли канчето за това? 
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
след смяна на радиаторче - липсва жегата
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Най-вероятно има въздух, имаш ли кранче зад мотора, на маркучите към радиаторчето?Пробвай да ги отвориш леко при напълно загрял мотор, може и с ръкавици да работиш, че горещия антифриз и маркучи хич не са приятни на допир
За гумите - нищо не мога да ти кажа, но мисля, че не е проблем.
							
						"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Колеги, за много години!Отново съм с проблем, не мога да накарам парното да работи както трябва.Загрях колата и отворих пробката на радиатора и маркучите изтече към 400мл антифриз и на другия ден налях липсващата течност.Сега отново не топли толкова колкото трябва. Спокойно мога да си държа ръката на духалките. Датчика за външна е ок.Възможно и радиаторчето да е фалшиво ама чак пък толкова.Някакви предложения?Fiat Marea 2.4 JTD+
Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
Renault 19/1.7mi/ - crash
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Играта с публиката я има при радиаторите, особено ако са китайски. Скоро търсих радиаторче за парно на един от бусовете- там са два броя, едно за отпред и едно за салона, та ми направи впечатление, че на един и същ размер китайците дават различна мощност. И по-мощните си идват на цена като оригинални, докато другите са много по-евтини.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Много кофти... Взех го от АХМ-а не беше безкрайно скъп 45лв. някъде fiam или нещо подобно.Т.е. оставям така нещата и се примирявам, че няма да има жега в колата. Голяма греда този път от АХМ-а... радиатора не става(не топли), въздушен филтър взех и той по-голям.Fiat Marea 2.4 JTD+
Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
Renault 19/1.7mi/ - crash
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ще се сетишzlatarov написа:Голяма греда този път от АХМ-а... радиатора не става(не топли), въздушен филтър взех и той по-голям.
 ,но вече ще е късно.Този магазин работи с най-нискокачествените китайски и полски стоки.Като цени даже по-скъпи от други вериги,но тук е залял форума с масивна реклама за да припечелва от такива като вас.
							
						EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Аз като сменях на Брава 1.6 радиаторчето на парното беше голям филм. Има 2 основни момента. Първо трябва да си абсолютно сигурен, че О-пръстените на тръбите на радиаторчето не изпускат. Оригиналните са станали на пластмаса с времето и същите нови невярвам да намериш, защото не са обли като по магазините, а също така тези масовите като стегнеш и се късат. Накрая оставих старите от външната страна и добавих нови под тях, стегнах без да пренатягам и заспа. Вторият момент е обезвъздушаването. Става от въпросната пробка на маркуча към радиаторчето, но с много търпение. После парното беше направо огън. Аз сложих Nissens за около 30лв.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
И аз моя го взех от AXM, но беше марка AVA, топли като за световно.zlatarov написа:Много кофти... Взех го от АХМ-а не беше безкрайно скъп 45лв. някъде fiam или нещо подобно.Т.е. оставям така нещата и се примирявам, че няма да има жега в колата. Голяма греда този път от АХМ-а... радиатора не става(не топли), въздушен филтър взех и той по-голям.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Така е, вече пазарувам предимно от Тех-ко, по-читави марки използват. Предния големия радиатор взех Nissens.Мои приятели са сменяли и те големи радиатори и дори нови някои текат още при поставянето, явно контрола е много нисък при тези части и после големи разправии, за да ти го сменят.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	
 
Коментар