Здравейте колеги, след като ми работеше само големия кръг на охл. с-ма свалих термостата и закупих друг, оказа се обаче че моят термостат е с отвори за два датчика, а новия само с един (който отчита температурата и я показва на таблото). Ще съм благодарен на всякакви идеи. Варианта с подмяна на самия термостат в корпуса на стария от новия отпада тъй като и двата са капсуловани. Др. идея която ми идва е да пробия корпуса на новия термостат където има заготовка за отвор (пасва идеално с мястото на втория датчик на стария корпус) и да му навия съответната резба?!? Моля помагайте!
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Термостат с два датчика
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Re: Термостат с два датчика
Вместо да влизаш във филми, върни този дето си купил и вземи правилният.murci написа:Здравейте колеги, след като ми работеше само големия кръг на охл. с-ма свалих термостата и закупих друг, оказа се обаче че моят термостат е с отвори за два датчика, а новия само с един (който отчита температурата и я показва на таблото). Ще съм благодарен на всякакви идеи. Варианта с подмяна на самия термостат в корпуса на стария от новия отпада тъй като и двата са капсуловани. Др. идея която ми идва е да пробия корпуса на новия термостат където има заготовка за отвор (пасва идеално с мястото на втория датчик на стария корпус) и да му навия съответната резба?!? Моля помагайте!
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Re: Термостат с два датчика
Сигурен ли си че стария е оригинален. Правилния е с един датчик на него. Който е двусекционен. Или един единичен и температуратй на таблото се взема от главата или радиатора чрез друг датчикmurci написа:Здравейте колеги, след като ми работеше само големия кръг на охл. с-ма свалих термостата и закупих друг, оказа се обаче че моят термостат е с отвори за два датчика, а новия само с един (който отчита температурата и я показва на таблото). Ще съм благодарен на всякакви идеи. Варианта с подмяна на самия термостат в корпуса на стария от новия отпада тъй като и двата са капсуловани. Др. идея която ми идва е да пробия корпуса на новия термостат където има заготовка за отвор (пасва идеално с мястото на втория датчик на стария корпус) и да му навия съответната резба?!? Моля помагайте!Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Re: Термостат с два датчика
Да сигурен съм, че оригиналния е с два, преди години го сменях, отново с два.S_BANKOV написа:Сигурен ли си че стария е оригинален. Правилния е с един датчик на него. Който е двусекционен. Или един единичен и температуратй на таблото се взема от главата или радиатора чрез друг датчикmurci написа:Здравейте колеги, след като ми работеше само големия кръг на охл. с-ма свалих термостата и закупих друг, оказа се обаче че моят термостат е с отвори за два датчика, а новия само с един (който отчита температурата и я показва на таблото). Ще съм благодарен на всякакви идеи. Варианта с подмяна на самия термостат в корпуса на стария от новия отпада тъй като и двата са капсуловани. Др. идея която ми идва е да пробия корпуса на новия термостат където има заготовка за отвор (пасва идеално с мястото на втория датчик на стария корпус) и да му навия съответната резба?!? Моля помагайте!Brava 1.6 16V ELX
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Охладителната система на 1.6 има едно недоразумение, една стоманена тръбичка около 20см, която ръждясва и в крайна сметка избива. Особено ако въпросната тръбичка е фабрично сплескана от едната страна (като твоя с метален колектор, на пластмасовите не са сплескани и по-трудно влизат там, но са за предпочитане), избива точно от образувания от въпросното сплескване ръб. Не я карай с вода, а с марков антифриз да пази от корозия.
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	
 
Коментар