Дозаредих фреона, смених маслото на компресора, както и филтъра на купето, но не иска да духа студено. Прави впечатление, и че духа (само топло) само когато е натиснат бутона за отвеждане на въздохопотока към стъклата. При включени други опции за вентилация през другите отвори в купето и краката духа пак само топло, но много слабо. дано съм успял да обясня правилно проблема
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с климатроника на стило 1,9 jtd
Collapse
X
-
колега най добре включи климатика и след 5 мин пипни дебелата тръба ако е студен(потна) и вътре пак духа горещо значи имаш проблем с клапите ,ако дебелата тръба е топла имаш проблем с климатика,но без да се видят наляганята само можем да гадаем.Иначе Слави е прав изчисти си радиатора за него не ти трябва майстор отиваш на мивка и го изпръскваш хубаво.
Коментар
-
Изчистих радиатора. Същата работа. Тръбата е топла.П.С. След до зареждането на фреон и смяната на маслото на компресора. наляганията бяха в норми.arsenal88 написа:колега най добре включи климатика и след 5 мин пипни дебелата тръба ако е студен(потна) и вътре пак духа горещо значи имаш проблем с клапите ,ако дебелата тръба е топла имаш проблем с климатика,но без да се видят наляганята само можем да гадаем.Иначе Слави е прав изчисти си радиатора за него не ти трябва майстор отиваш на мивка и го изпръскваш хубаво.
Коментар
-
Климатиците на автомобилите са полу-херметична система.Домашните климатици са херметична система.Това означава,че е нормално климатиците на автомобилите да се дозареждат на 2-3 сезона!ivel написа:ДОЗАРЕЖДАНЕТО на фреон значи,че го губиш,това не е батерия да я зареждаш постоянно,изводите са за теб
OVB X18XE1 седан+ГИ
Коментар
-
Колегата е прав, обаче ако се отнася до компресора. Наистина се води полухерметичен агрегат, демек с външно захранване.Херметични се водят тия, дето и електромотора е вътре-на хладилници, климатици и т.н. Тва с дозареждането няма абсолютно никаква връзка с истината.207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
-
Къде се намира точно тази дебела тръба? Как точно се чисти радиатора? За радиатора най-отпред ли става въпрос?arsenal88 написа:колега най добре включи климатика и след 5 мин пипни дебелата тръба ако е студен(потна) и вътре пак духа горещо значи имаш проблем с клапите ,ако дебелата тръба е топла имаш проблем с климатика,но без да се видят наляганята само можем да гадаем.Иначе Слави е прав изчисти си радиатора за него не ти трябва майстор отиваш на мивка и го изпръскваш хубаво.
Коментар
-
големи изказвания,големо чудо.как ще ме убедите ,че е нормално всяка година да си дозареждаш фреон.аз пък съм виждал автомобили,карани от чисто нови в бг,които вече са по на 10-12 год и не са дозареждани.ходили са в сервиз за климатици,но не е имало нужда от дозареждане,това е относно херметичноста,а относно темата -има вероятност и компресора да е сдал багажа,но това може да ти го кажат там където са ти дозареждали климатика,като накачулят манометрите могат да видят дали прави някакво налягане или не
Коментар
Реклама
Collapse


Какво означава "полу-херметична система"? Каква е разликата между херметична и полухерметична?
Коментар