Здравейте ! Предполагам знаете, че бравите /1.6 103 к.с./ патят много с термостат.. Смених един, като я взех с нов преди около 6 месеца. Тогава колата загряваше за минута две и връщаше водата през капачката, сложих новия след дълго обезвъздушаване всичко беше чук . Вчера ми изхвърли водата и я изгасих, след два часа я запалих , долях и пак направи същото . Предполагам пак е термостат ? .. Ще го сменя пак с целя кюб / както се вика / и ако пак издаде багажа ще сложа  , както правят повечето термостат от рено 5 .. някакви съвети ?
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
термостат ?
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Възможно е да е от една метална тръба в охладителната система на 1.6 16V, която честно казано е чисто недоразумение. Намира се там където описваш. Фабрично за модела с метален колектор има чупка и точно там прогнива и след смяна на антифриза избива, ако стария е бил с добавка против теч. Същата от модела с пластмасов колектор няма чупка, но пасва точно, макар и да е малко гърч смяната.
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	
 
Коментар