Привет колеги. Отдавна не съм писал, но ето, че се появи едно проблемче. Първо да поясня, преди около 10к смених двигатела :DОт около 1 месец насам и към 9к от както съм с новият двигател, температурата на двигатела започна да се побърква. Първо дърпаше въздух от казанчето, което впоследствие се спука и го смених. След като го смених, обезвъздуших, но перката започна да се включва 2 черти след средата. Маркучите са с една идея по твърди, но като за 1 бар предполагам, че е нормално. Водата в казанчето не кипи. Циркулира добре. (Махнах маркуча на малкият кръг и го забих директно в казанчето. При високи обороти изкарва хубава струя без балончета. Когато вдигне до 2-рата черта и пусне перка (1-ва степен) , охлажда доста бавно. Извънградско когато я карам нормално без рязко ускоряване си държи на средата и няма проблем. Когато я "изрежа" пак вдига до около 2-рата черта. Получих доста "съвети" от рода на: Гарнитура, водна помпа, дърпа въздух от някъде...и т.н. Въздух немога да гарантирам, че няма. Когато дърпаше от казанчето и изгася мотора, се чуваше бълбукане в радиатора на парното и тогава бях сигурен.Сега когато е загряла до средата, изключвам, чакам около 10-на минути и отварям капачката, излиза малко въздух и маркучите омекват. Незнам, предполагам, че го обяснявам доста объркано но се опитвам да съм максимално подробен.Къде да търся проблема?...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с охладителна система (Браво 1.6) с климатик
Collapse
X
-
виж,сега,когато колата достигне около70гр и извади тънкото маркуче и гледай дали тече антифриз има вероятност да тече слабо и на пресекулки,а като дадеш газ да тече силно .тогава проблема ти е във водната помпа.сега правя едно такова пунто,дето помпата му е починала и прави същите номера.а сега ще ти дам отговор на въпроса защо перката се включва по-късно-имаме слаба циркулация на антифриз и долу радиатора остава една идея по-хладен и по-късно се стопля,а там е и датчика.недей бърза да влизаш във приключения,като нямаш точна диагноза(става дума за гарнитура)
-
На напълно загрят мотор, вадя тънкото маркуче и го забивам директно в казанчето през отвора на капачката. На обороти струята си е нормална (сверих с друго браво), а радиатора не може да се пипне в долната част ( горещ е доста). Интересното е, че когато започне да загрява, гася двигатела, вдигам капака и опитвам да развъртя капачката, при което водата почва да се навдига и да опива да изхвърли от казанчето. Затварям пак капачката и почва от малкото маркуче да тече на струи. Чува се бълбукане при дросела където минава...ivel написа:виж,сега,когато колата достигне около70гр и извади тънкото маркуче и гледай дали тече антифриз има вероятност да тече слабо и на пресекулки,а като дадеш газ да тече силно .тогава проблема ти е във водната помпа.сега правя едно такова пунто,дето помпата му е починала и прави същите номера.а сега ще ти дам отговор на въпроса защо перката се включва по-късно-имаме слаба циркулация на антифриз и долу радиатора остава една идея по-хладен и по-късно се стопля,а там е и датчика.недей бърза да влизаш във приключения,като нямаш точна диагноза(става дума за гарнитура)
Коментар
-
Re: кола
Ходих днес при 2 различни майстора.Единият ми каза термостат, другият датчик на температурата.Интересното е, че тази вечер я покарах от Дупница до Благоевград и обратно. Проблема със покачването на температурата (или поне вдигането на стрелката) идва само и единствено при рязко ускорение. При нормално каране включва перката без да вдига стрелката. Антифриза в казанчето си стои на едно място, а според майсторите маркучите са ми нормално надути при напълно загрял мотор. Но има ли логика термостата да е сдал фира, като радиатора си е топъл и малкият кръг си върти много добра струя?П.П. Гарнитурата е на няма и 10к км...kluchar написа:И аз съм на това мнение за гарнитура .
Коментар
-
Радиатора го сменях преди 10к км. (когато сменихме двигатела я покарах на вода около 1000км и после като сипах антифриз протекоха и този на парното и този на антифриза). Старият ми двигател беше без датчик, а сега сложих този с датчика но стои само като тапа. Чист е. Днес ходих до Пловдив. В София висях 1 час в задръстване. Стрелката не мърдаше от средата. Проблема с по-късното пускане на перката идва когато я карам над 3000 оборота. Примерно на магистралата ако карам със 120 без да я настъпвам рязко стрелката си стои на средата. Вдигна ли повече от 120 стрелката се вдигне до следващата черта и си стои там докато не почна да намалявам. Държа ли я във високи обороти без значение дали е включила перката, стрелката не пада.. пусна ли газта си нормализира малко по малко.Маркучите са нормално надути, няма въздух в системата 100%. Незнам къде да търся проблема.....П.П. Ходих в италианския магазин тук в Дупница, човека ми поглена термостата и ми каза, че моето браво е само с един температурен датчик (сив) по спомен.S_BANKOV написа:А що не почнеш от измиване на радиатора и почистване на датчика. Радиатора да си го сменял по някаква причина
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар