Добър вечер колеги, имам следният проблем:Охладителната перка на радиатора работи постоянно,понякога като запаля се пуска,понякога щом дам само на контакт.Колата е Фият Браво 2008год. 1.9 multijet 120hp.Пробвах да откача клемата на акумулатора но нямаше ефект.Моля за помощ!Мерси предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Охладителна перка Фиат Браво
Collapse
X
-
Re: кола
Колега мисля,че има датчик на радиатора но не съм много сигурен(проблема го има от няколко дена но го усетих преди малко и в тъмното нищо не се вижда).Къде точно се намира този датчик?климатика не е пускан скоро.kluchar написа:На радиатора няма ли датчик проблема да идва от него или са си включил климатика нещо да та тръгва веднага
Коментар
-
Re: кола
Мерси колега,утре ще го потърся този датчик.Ако извадя буксата и спре перката значи е от датчика така ли?Едни колеги ми споменаха за някакво реле на перката имало вариянт и да е от него,случайно да знаеш то къде се намира и как може да бъде проверено?kluchar написа:При45 тебе май беше по специално нали е нова кола Но датчика трябва да е на радиатора долу като се извади буксата трябва да спре
Коментар
-
Re: п
Kaто откачиш буксата от датчика перката включва директно втората степен.Юлиян Надков написа:Колега ако откача буксата на датчика на термостата перката трябва да спре така ли?Продават ли се отделно датчици или са комплект с термостата?gal76 написа:колата няма датчик на радиатора него търси.включва се с този на термостата които минава през компютъра.Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
Ре: п
Колега и в момента перката мисля, че се включва на 2-ра степен.Вече тотално се обърках не знам къде да търся проблема.dobrujanetza написа:Като откачиш буксата от датчика перката включва директно втората степен.Юлиян Надков написа:Колега ако откача буксата на датчика на термостата перката трябва да спре така ли?Продават ли се отделно датчици или са комплект с термостата?gal76 написа:колата няма датчик на радиатора него търси.включва се с този на термостата които минава през компютъра.
Коментар
-
Може някоя маса да е прекъсната, може някой от кабелите да е раздул, може датчика да е пробил, може просто буксата да е мърсна или хлабава.Предполагам или датчика е пробил и е променил съпротивлението/малко вероятно и щеше да го видиш и на таблото/ или някой кабел е раздул и вътре е плесенясал и прекъснал, говоря за кабели при релето за управление на парката. Имах подобен проблем и изобщо не ми дойде на ума че е от кабел, обаче Оги го хвана за 5 минути с мултицета и две топлиики. А преди това бях сменил датчици, реостати релета и каквото се сетиш по веригата. Възможно е да и проблем с реостат/не съм сигурен при теб дали имаше на радиатора.ЛЕсно ще хванеш дали работи първа степен или с диагностика се прави тест на перката или пускаш климатика и гледаш перката, трябва да пусне първо първа степен и после втора като вдигне налягането. Ако пусне перката направо на втора ще имаш и игра на оборотите и то с голяма амплитуда.Юлиян Надков написа:Под инсталацията какво имаш предвид колега?S_BANKOV написа:Да продават се отделно, НО дали проблема е в датчика или в инсталацията?
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Добър ден колеги!Под капака на колата намерих ето тези бушони и релета http://media.snimka.bg/s1/4287/034817454.jpgно не можах да разбера кое е за перката.Предполагам това е датчика за температурата http://media.snimka.bg/s1/4287/034817451.jpg?r=0 но ако е той виновника ще отчита ли този на таблото(той си работи перфектно-отчита)Искам също да попитам това датчик ли е или нещо друго- http://media.snimka.bg/s1/4287/034817453.jpg намира се в горния край на радиатора?
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар