Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ръкововодство Демонтаж вентилатора на парното при Стило

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ръкововодство Демонтаж вентилатора на парното при Стило

    Всичко тръгна от там че ми спря вентилатора на парното, не тръгваше на никоя степен,дори и при пуснат климатик пак не работеше.Проверих всички бушони и каквото се сетих и всичко беше ОК, е да ама вентилатора на тръгва. Викам си "добре ще се разглобява" и започнах. Не казвам на 100% че това е начинът но на мен ми беше по лесно и имаше повече пространство. Има още дребни неща за допълване но това е на кратко,всеки който тръгне да прави тази процедура трябва да знае какво прави с ръцете си и ще му е лесно.Отговарям и на въпроси ! Само питайте.
    Прикачени файлове
    Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
    И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
    .


    #2
    Добре, че нямам Стило. На Бравата и моторчето на парното и резисторите са с лесен достъп без да махаш нищо друго. Но на мен защо ми се струва, че и при теб може да се стифне без да разглабяш или понеже вече си махнал някой неща и се залъгвам от снимките? Може ли само за инфо. Ако си загледал на термо резистора каква температура пишеше?
    ФИАТ- Пътят е само формалност
    ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
    -----------------------------------------------------
    FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

    Коментар


      #3
      Ами не му обърнах внимание да ти кажа Иначе свалих всичко за да има повече пространство, иначе трябва да си счупиш кръста на 5 места за да стигнеш до него
      Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
      И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
      .

      Коментар


        #4
        На Брава-та също трябва с чупки в кръста, но при теб май трябва да се застане по корем в краката на пасажера. Иначе благодарско за труда, че си го качил
        ФИАТ- Пътят е само формалност
        ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
        -----------------------------------------------------
        FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

        Коментар


          #5
          По корем няма как да стане , най-малкото ще се надишаш с прахоляк от пода а и седалката пречи. Само по гръб или на една страна ,ама аз съм широк в раменете и за това само по гръб
          Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
          И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
          .

          Коментар


            #6
            Имам въпрос като си разглабял до това ниво, ако някой ден се наложи да сменяме радиаторчета на парното, трябва ли да се сваля цялото табло или от там странично може да се извади? Както и изпарителя на климата?

            Коментар


              #7
              Добре, че не си с климатроник и електронен регулатор за степените, че там цената е ~300 пари На Астра H направо са консуматив и оригинален е 600 пари, от ебай 100, ама 2-3 месеца и той е аут.
              Kay_ написа:
              Добре, че нямам Стило. На Бравата и моторчето на парното и резисторите са с лесен достъп без да махаш нищо друго. Но на мен защо ми се струва, че и при теб може да се стифне без да разглабяш или понеже вече си махнал някой неща и се залъгвам от снимките? Може ли само за инфо. Ако си загледал на термо резистора каква температура пишеше?
              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

              Коментар


                #8
                milenskia написа:
                Имам въпрос като си разглабял до това ниво, ако някой ден се наложи да сменяме радиаторчета на парното, трябва ли да се сваля цялото табло или от там странично може да се извади? Както и изпарителя на климата?
                За изпарителя незнам,но за радиатора има капаче но не съм обърнал внимание кое как,вниманието ми беше насочено към моторчето.
                Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                .

                Коментар

                Working...
                X