Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем при Fiat Panda 750

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем при Fiat Panda 750

    Имам фиат панда 750i от 2 години изгаря гарнитури на главата, надува налягане в охладителната система, до сега смених 4 гарнитури и 2 пъти шлайфах главата. Блокът също е минаван 1 път с шмиргел, след ремонтите изкарва около 4,5 месеца и пак започва да надува в маркучите, като налягането най-силно когато колата изкачва баир, а по равен път всичко е нормално. Ако сте патили по този начин моля предложете решение.

    #2
    Следващият път шлайфайте блока с бордюр, не с шмиргел.
    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

    Коментар


      #3
      Re: Проблем при Fiat Panda 750

      defixenn написа:
      Блокът също е минаван 1 път с шмиргел
      Как така сте го шлайфали с шмиргел, и кой въобще каза че така се прави
      Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
      И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
      .

      Коментар


        #4
        Да вметна и аз нещо свързано със шмиргела. Преди доста години имах Москвич, един приятел тогава начинаещ майстор ми шлайфа главата която беше изкривена със чисто нов голям шмиргел. Търка няколко пъти и налагаше главата на стъкло, така после тази кола изкара още десетина години без проблем и после със здрав двигател отиде за скрап.

        Коментар


          #5
          bobi111 написа:
          Да вметна и аз нещо свързано със шмиргела. Преди доста години имах Москвич, един приятел тогава начинаещ майстор ми шлайфа главата която беше изкривена със чисто нов голям шмиргел. Търка няколко пъти и налагаше главата на стъкло, така после тази кола изкара още десетина години без проблем и после със здрав двигател отиде за скрап.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            Щом изкарва 4,5 месеца, значи няма крива глава или блок, ами нещо друго не е както трябва. Крива глава/блок хвърля гарнитура след 3 -4 км. Какви гарнитури слагате ? Спазвте ли последователноста при стягане на глвата ? Термостата отваря ли нявреме ? Каква температура държи ДВГ по време на работа - по баир нагоре и на равно ?
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #7
              Най вероятно не смогва да охлади през радиатора, пробвайте да промиете системета с оцет и вода.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар

              Working...
              X