Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Климатика не работи Браво 1.4

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Климатика не работи Браво 1.4

    Колеги,преди месец напълних с фреон климатика и работеше нормално.Преди няколко дни забелязах ,че климатика пак не работи-духа топло и при натискане на копчето перката не се включва,не чувам компресора и оборотите не мръдват.За тия 5-6 зви имах проблеми с ел.системата на газовата и разбутваха разни предпазители.Въпросът ми е -къде се намира предпазителя за климатика на Фиат Браво 1.4 12в 1998г?Възможно ли е след като системата е проверена и работеща допреди 5-6 дни да е изфръкнал от само себе си фреона.А бе лудница.

    #2
    кола

    Закарай го при този където ти е пълнил с фреонНего ли надува преди това
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Еб..а ли го кво е правил.напълни го ,каза дай 79лв и карай.Карам аз месец с климатик и после..йок.Все пак къде се намира предпазителя за климатика?

      Коментар


        #4
        кола

        Тук има всички http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=101604Има и едни релета при акумулатора там трябва да видиш
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Провери си дали ти включва първата степен на вентилатора в коша. На един приятел заради това, че не му включваше първата степен в сервиза му казаха, че е възможно фреона аварийно да е излетял през винтила, щото е вдигал много налягане.П.С: На мен ми направиха пълна ревизия на компресора, смяна на гарнитури, винтили, иглички и пълнене - 150лв.С инфраред термометър от клапите на климатика вкъщи вади 3.4 градуса, а този в колата - 0.5 градуса. (на около 3500об)
          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

          Коментар


            #6
            Най вероятно не са я надували а само са я проверили със стенда под вакуум а той не може да покаже микро теч,ако са сипали оцветител по добре отиди при тях да светнат с УВ лампата и ще се види от къде е излязъл фреона.Колега първо провери дали има фреон и след това търси други причини.

            Коментар


              #7
              spark написа:
              Провери си дали ти включва първата степен на вентилатора в коша. На един приятел заради това, че не му включваше първата степен в сервиза му казаха, че е възможно фреона аварийно да е излетял през винтила, щото е вдигал много налягане.П.С: На мен ми направиха пълна ревизия на компресора, смяна на гарнитури, винтили, иглички и пълнене - 150лв.С инфраред термометър от клапите на климатика вкъщи вади 3.4 градуса, а този в колата - 0.5 градуса. (на около 3500об)
              Как са го хлъзнали твоя приятел само... Нали има втора степен, ако тя работи - не може да вдигне такова налягане, че да излети през вентила. П. С.: Провери си инфраред термометъра и ако е наред - провери датчика на изпарителя, който е против обледеняване. Такива градуси са много извън нормите.

              Коментар


                #8
                Не знам, не ги разбирам, но ми каза че като не работела перката вдигало към 25 бара налягане, а като я оправили около 18-19.
                Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                Коментар


                  #9
                  Значи отивам днес при тоя дето пълни климатика и му викам-така и така.Той вади уредите,мери и казва-Фреон има,но компресора и перката не включват.Почна да мери с мултицета релета и бушони(които аз предварително проверих),но го оставих да мери,та дано открие нещо.Да ама НЕ.Не откри нещо нередно и за тръгнах към един друг дето се занимава с климатици.По пътя спрях да заредя бензин,защото имах около литър в резервоара.Та на излизане от бензиностанцията реших да включа копчетата на климатика,та като отида при майстора да.....а бе де да знам що ги включих.И оооо чудооо -перката и компресора включиха,оборотите мръднаха и климатика задуха студено Не знам какво стана-дали разбитухме нещо при проверката,дали има нещо общо с нивото на гориво ,но климатика заработи.Така и не разбрах какво стана.

                  Коментар


                    #10
                    Да не би да е било хладно и затова да не включва. А и сега се сещам да не би някой датчик да го лъже че е студено ( да е повреден )
                    FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
                    FIAT Punto sx 75 '94

                    Коментар


                      #11
                      Да, тия дни във Велико Търново нали валяха едни снегове, хладно беше Браво 1.4 няма такъв датчик, дето да го излъже, че е студено. Разръчкали са някъде, дето не е правило добър контакт, като са мерили релета и бушони, и то е взело да прави контакт.

                      Коментар


                        #12
                        ogi28b написа:
                        Разръчкали са някъде, дето не е правило добър контакт, като са мерили релета и бушони, и то е взело да прави контакт.
                        И аз така мисля,проблемът е,че незнам кое точно ръчкане е помогнало,за да мога другия път да си насочвам вниманието направо там.

                        Коментар


                          #13
                          Примерно буксата на пресостата или релето на перката
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #14
                            Релето на перката няма влияние върху включването на компресора, значи не е там. По-скоро по пресостата са разръчкали нещо.

                            Коментар

                            Working...
                            X