Проблема е следния.Вентилацията в купето спря да работи,нито топло нито студено,нито климатика.На нито една степен не иска ни на 1,2,3,4 нищо.Бушоните са здрави,да търся ли помощ от майстор или ще мога и сам да се справя с проблема?[/u]
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Неработеща система за климатизация
Collapse
X
-
Струва ми се, че проблема е във вентилатора.Защо не го свалиш и да го пробваш с кабели директно на акумулатора или да замериш дали стига ток до него.Преди това пробвай да му размърдаш буксата на ръка, че може някой случайно да я е посритал и да е счупена
Ако е изгорял вентилатора, цените са народни - 15-20 лв. и се сменя за норматив
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
-
Къде тая букса?жабката ли трябва да разглобя?M5kov написа:Струва ми се, че проблема е във вентилатора.Защо не го свалиш и да го пробваш с кабели директно на акумулатора или да замериш дали стига ток до него.Преди това пробвай да му размърдаш буксата на ръка, че може някой случайно да я е посритал и да е счупена
Ако е изгорял вентилатора, цените са народни - 15-20 лв. и се сменя за норматив 
Коментар
-
Отдолу на самия вентилатор е.Не разглобяваш нищо, залягаш под жабката и ще я видиш на вентилатора.Другият евентуален проблем може да е в копчето за управление на вентилатора или в резисторите.Ето една снимка и една полезна тема:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=27356"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Докато вали може да се позанимаеш малко с измислянето на заглавие, че те докладвах за тъпо заглавие. Все едно нарочно си го написал. А търсачката защо не работела - е за т’ва, щото едно заглавие не можете да измислите. А ако проблемът е в резисторите, ще работи на четвърта степен, но не на 1, 2 и 3. Бушоните как провери - с уред или визуално? Ако е визуално и нямаш уред - смени бушона на вентилатора с друг от нещо, което със сигурност работи.
Коментар
-
Ами до колкото виждам съм го написал във правилния раздел проблема си.Нали тук се пише за проблеми със вентилация,охлаждане и там подобни?И е очевидно че търся помощ от колеги със съвет,толкова ли ти бръкнах във очите със заглавие или щото съм аз и не ме понасяш е идеята?Това ми дойде на акъла това написах.Или трябваше: Колеги имам проблем със вентилацията не работи 1.2.3.и 4 степен на вентилатора в купето?От сега на татък първо ще те питам може ли това заглавие да го напиша г-н перфекционист.До колегата който ми помогна със съвет благодаря мисля че открих проблема бая е сритван горкия,ама много тъпо място са му измислили да го ева.ogi28b написа:Докато вали може да се позанимаеш малко с измислянето на заглавие, че те докладвах за тъпо заглавие. Все едно нарочно си го написал. А търсачката защо не работела - е за т’ва, щото едно заглавие не можете да измислите. А ако проблемът е в резисторите, ще работи на четвърта степен, но не на 1, 2 и 3. Бушоните как провери - с уред или визуално? Ако е визуално и нямаш уред - смени бушона на вентилатора с друг от нещо, което със сигурност работи.
Коментар
-
Кажи какъв е проблема деnai7 написа:До колегата който ми помогна със съвет благодаря мисля че открих проблема бая е сритван горкия,ама много тъпо място са му измислили да го ева.
Да те успокоя, че мястото е повече от лесно достъпно на фона на останалите чарколи в тея коли
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Още не съм го открил на 100% но вчера видях че има следи от кал дето е сритван,цяла седмица работих във Обзор и отсечката Сл.бряг-Обзор идваше в повече на колегата ми впредвид моето каране на тази прекрасна отсечка доста натискаше спирачките у десно .M5kov написа:Кажи какъв е проблема деnai7 написа:До колегата който ми помогна със съвет благодаря мисля че открих проблема бая е сритван горкия,ама много тъпо място са му измислили да го ева.
Да те успокоя, че мястото е повече от лесно достъпно на фона на останалите чарколи в тея коли 
Коментар
-
Сега пуснах директно кабел от акумулатора и работи само на макс.Какво ще рече това?M5kov написа:Кажи какъв е проблема деnai7 написа:До колегата който ми помогна със съвет благодаря мисля че открих проблема бая е сритван горкия,ама много тъпо място са му измислили да го ева.
Да те успокоя, че мястото е повече от лесно достъпно на фона на останалите чарколи в тея коли 
Коментар
-
Ми да си поприказваме, щом държиш? Като за начало - открий разликата между синьото и червеното по-горе. След това - открии разликата между:"малко помощ"и [марка][модел] - не работи вентилаторът в купетоСлед това - ако има нещо неясно - може още да си поприказваме. Или искаш да ме убедиш, че нищо друго не ти е дошло на акъла, освен "малко помощ"? Може да погледнеш и правилата на форума, и по-специално - точка 1.7 от тях:nai7 написа:Ами до колкото виждам съм го написал във правилния раздел проблема си.Нали тук се пише за проблеми със вентилация,охлаждане и там подобни?И е очевидно че търся помощ от колеги със съвет,толкова ли ти бръкнах във очите със заглавие или щото съм аз и не ме понасяш е идеята?Това ми дойде на акъла това написах.Или трябваше: Колеги имам проблем със вентилацията не работи 1.2.3.и 4 степен на вентилатора в купето?От сега на татък първо ще те питам може ли това заглавие да го напиша г-н перфекционист.ogi28b написа:Докато вали може да се позанимаеш малко с измислянето на заглавие, че те докладвах за тъпо заглавие. Все едно нарочно си го написал. А търсачката защо не работела - е за т’ва, щото едно заглавие не можете да измислите. А ако проблемът е в резисторите, ще работи на четвърта степен, но не на 1, 2 и 3. Бушоните как провери - с уред или визуално? Ако е визуално и нямаш уред - смени бушона на вентилатора с друг от нещо, което със сигурност работи.И накрая на този интересен разговор - хич не ме е*е дали си точно ти, или е някой друг. Всеки, който пусне тема с подобно безсмислено заглавие, го докладвам, сеш’ ли се? Ти като идеш в сервиза - какво им казваш? "Тука отдясно нещо потропва като мина през неравности и дупки", или казваш просто "помощ!", а оня почва да гадае нещо тропа ли ти, колата ли не пали, зъб ли те боли... Ако всяка тема се казваше "малко помощ", щяхме да сме най-тъпия форум и да са ни закрили отдавна!Хем не си прав, хем се обясняваш, вместо да кажеш "Да бе, заглавието е тъпо." и да го редактираш малко. Здраве!===Като търсиш помощ, имай малко уважение към хората, които се опитват да ти помогнат. Ако искаш само с колегата да си говориш - ОК, но ако наистина търсиш помощ - хубаво е да четеш цялата тема и да отговориш на зададените въпроси.1.7. Заглавието на нова тема трябва да е подходящо и описателно. Примери за лоши заглавия са: Помогнете ми, Заклещих се, Имам проблем, Въпрос за Браво, HELP: PROBLEM, ПОМОООЩ!!!!!!, Molqvi kajete ......., nqkoi znae li... и т.н. Пример за добри заглавия са: Проблем: Не мога да си отключа Tipo-то, Въпрос: как да си рестартирам ECU-то на Stilo-то, Link: Tipo/Tempra Workshop manual, RQ: DVD ePER Tipo и т.н.
Коментар
-
Оф, къде се бутам и аз между шамарите
nai7, значи, че вентилатора е наред
Пробвай следното:Ключето на 4 и мърдай с ръка буксата долу на вентилатора. Ако тръгне, проблема механичен някъде по буксата/вентилатора.Ако не, премери с мултицет дали стига ток до буксата на вентилатора.Ако не стига, може ключа да се бъзика... Бе някъде има прекъсната верига.Ако нямаш с какво да го замериш, защо не го закараш на майстор. Нещо малко е, не вярвам да вземе много пари, докато ти си пиеш кафето
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Ти пък вместо да помогнеш седнал морал да ми чете как се пише заглавие.Случайно да съм писал в грешния раздел?Нали тук е за точно моя проблем?Не съм писал малко помощ колата ми гори масло,или хлопа ми предницата или няма мощност.Имам проблем и искам малко помощ от съвет,дреме ми как трябвало да е заглавието аз не съм мислител на заглавия.Що не си пиеш бирата и спреш да се заяждаш?До колегата който помага.мерси за съветите ще я карам утре на майстор да си каже тежката дума.ogi28b написа:Ми да си поприказваме, щом държиш? Като за начало - открий разликата между синьото и червеното по-горе. След това - открии разликата между:"малко помощ"и [марка][модел] - не работи вентилаторът в купетоСлед това - ако има нещо неясно - може още да си поприказваме. Или искаш да ме убедиш, че нищо друго не ти е дошло на акъла, освен "малко помощ"? Може да погледнеш и правилата на форума, и по-специално - точка 1.7 от тях:nai7 написа:Ами до колкото виждам съм го написал във правилния раздел проблема си.Нали тук се пише за проблеми със вентилация,охлаждане и там подобни?И е очевидно че търся помощ от колеги със съвет,толкова ли ти бръкнах във очите със заглавие или щото съм аз и не ме понасяш е идеята?Това ми дойде на акъла това написах.Или трябваше: Колеги имам проблем със вентилацията не работи 1.2.3.и 4 степен на вентилатора в купето?От сега на татък първо ще те питам може ли това заглавие да го напиша г-н перфекционист.ogi28b написа:Докато вали може да се позанимаеш малко с измислянето на заглавие, че те докладвах за тъпо заглавие. Все едно нарочно си го написал. А търсачката защо не работела - е за т’ва, щото едно заглавие не можете да измислите. А ако проблемът е в резисторите, ще работи на четвърта степен, но не на 1, 2 и 3. Бушоните как провери - с уред или визуално? Ако е визуално и нямаш уред - смени бушона на вентилатора с друг от нещо, което със сигурност работи.И накрая на този интересен разговор - хич не ме е*е дали си точно ти, или е някой друг. Всеки, който пусне тема с подобно безсмислено заглавие, го докладвам, сеш’ ли се? Ти като идеш в сервиза - какво им казваш? "Тука отдясно нещо потропва като мина през неравности и дупки", или казваш просто "помощ!", а оня почва да гадае нещо тропа ли ти, колата ли не пали, зъб ли те боли... Ако всяка тема се казваше "малко помощ", щяхме да сме най-тъпия форум и да са ни закрили отдавна!Хем не си прав, хем се обясняваш, вместо да кажеш "Да бе, заглавието е тъпо." и да го редактираш малко. Здраве!===Като търсиш помощ, имай малко уважение към хората, които се опитват да ти помогнат. Ако искаш само с колегата да си говориш - ОК, но ако наистина търсиш помощ - хубаво е да четеш цялата тема и да отговориш на зададените въпроси.1.7. Заглавието на нова тема трябва да е подходящо и описателно. Примери за лоши заглавия са: Помогнете ми, Заклещих се, Имам проблем, Въпрос за Браво, HELP: PROBLEM, ПОМОООЩ!!!!!!, Molqvi kajete ......., nqkoi znae li... и т.н. Пример за добри заглавия са: Проблем: Не мога да си отключа Tipo-то, Въпрос: как да си рестартирам ECU-то на Stilo-то, Link: Tipo/Tempra Workshop manual, RQ: DVD ePER Tipo и т.н.
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар