S_BANKOV написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Браво 1.6 16v - Загрява до 105-110 градуса
Collapse
X
-
BANKOV в грешка си започва да отваря на 88 градуса , то ако отваря на 50 какъв е смисъла въобще от термостат.Когато купувах за първото браво в магазина ме попитаха на 82 или 88 градуса да отваря. Та с това нещо искам да ти кажа че от тези градуси започва да отваря .ogi28b написа:Ти сериозно ли?S_BANKOV написа:термостата трябва да започне да отваря още някъде към 50градуса и да почне да затопля и другия кръг и на 88- до 92градуса трябва да отвори отдавна и да започне първа степен да охлажда.Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.

Коментар
-
Помисили и ще разбереш за какво ти казвам.първо термостата е с термореагиращ елемент и с постепенното загряване отваря постепенно и клапата, това не е клапа дето като стигне 88градуса и щрак - отворена и като падне Щрак затворена. Някой ще познае какво е се случи ако на 88градуса изведнъж отвори термостата ?ogi28b написа:Ти сериозно ли?S_BANKOV написа:термостата трябва да започне да отваря още някъде към 50градуса и да почне да затопля и другия кръг и на 88- до 92градуса трябва да отвори отдавна и да започне първа степен да охлажда.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Много лесно се проверява, закачаш МЕС да следи температурата и тържиш тръбата след термостата, просто ще се види кога започва да се затопля леко, тогава започва да отваря и термостата.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Не е нужно да ми разказваш какво е термостат и как работи. На всеки термостат пише температурата, при която започва да отваря, а тази, при която е напълно отворен е с 6-8-10° по-висока както е отбелязал колегата по-нагоре. Ако започне да ти отваря на 50 - зимата ще умреш от студ в купето и ще имаш чудесен разход. Ако при теб отваря на 50 - просто го смени.
Коментар
-
Днес смених спукания маркуч и сложиш пак термостат от РЕНО 5 в него , събрах всичко , обезвъздуших и запалих . Осезаемо по бавно вдигна температурата и около 90 спрях и клекнах отпред да видя кога ще отвори . Та на около 87 градуса маркуча се затопли . Перката не тръгна на 1-ва степен , но много бавно се вдигаха градусите след 90. Оставих я на место , вдигна 105 и пусна 2-ра степен на перката , охлади до 100 и спря и така си повтаряше като работеше на място. Качих се да се повозя малко да видя как ще е температурата в движение. Колата си държеше 95-100 градуса , дори падаше и под 90 на места.Последен въпрос от мен за темата : 1-ва степен на перката само от реостата ли включва или има и друго което може да се е развалило ?Fiat Bravo 1.6 16V - 98'
Коментар
-
Има и едно реле, което затваря и отваря токовия кръг за първата степен на перката, ако не се лъжа мисля, че се намираше под една черна кутия, закрепена на радиатора ако бъркам нека някой ме поправиwintime33 написа:Днес смених спукания маркуч и сложиш пак термостат от РЕНО 5 в него , събрах всичко , обезвъздуших и запалих . Осезаемо по бавно вдигна температурата и около 90 спрях и клекнах отпред да видя кога ще отвори . Та на около 87 градуса маркуча се затопли . Перката не тръгна на 1-ва степен , но много бавно се вдигаха градусите след 90. Оставих я на место , вдигна 105 и пусна 2-ра степен на перката , охлади до 100 и спря и така си повтаряше като работеше на място. Качих се да се повозя малко да видя как ще е температурата в движение. Колата си държеше 95-100 градуса , дори падаше и под 90 на места.Последен въпрос от мен за темата : 1-ва степен на перката само от реостата ли включва или има и друго което може да се е развалило ?
1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP
Коментар
-
Реостатът не включва нищо. Той е допълнително съпротивление във веригата, за да минава по-малък ток през нея, като така вентилаторът върти и по-бавно. А това, което включва, е или температурният датчик на радиатора (ако колата е 95-98 модел) или от самия компютър, който подава маса на едно реленце (ако колата е модел 98-01, от тези с двоен комбиниран датчик на термостата).Най-елементарният начин за проверка дали проблемът е в реостата или не - свалят се двата кабела от него и се връзват един за друг. Така все едно махаш реостата от веригата и като дойде време за включване на първа степен - понеже няма реостат - перката завърта на пълна мощност, все едно на втора. Толкова много теми има за тоя реостат и толкова много е коментирано и писано, че е абсурдно тая тема да стои повече от 3 дни отворена и проблемът да не е решен и да не е ясно какво точно се случва. Дори една от важните теми в раздела е с точно и ясно заглавие по този проблем. За какво си играят хората да пишат и да споделят проблеми и решенията им, ако няма кой да ги прочете след това?
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар