Вентилатора не върти, свалях го и като му подадох напрежение работи. Купих дори втори вентилатор- няма разлика.Разглобих цялата конзола, свалих потенциометъра на степените и няма нагоряло вътре.Свалих и този с градусите- също няма нагоряло Напрежение стига до вентилатора, с контролна лампа свети, но включа ли вентилатора, то той прави опит да завърти и до там....Няма изгорели предпазители. При опит да включа на коя да е стен не върти нито на авто , нито на 1,2 или 3При включване на климатроника светва индикацията.Ясно че няма ток, а има напрежение. Има ли този вентилатор реле или нещо друго ?Блок за управление?Може и да има връзка но не работи и бутона който показва външната температура на таблото.Брава 1,6 99г с климатроникМоля за помощ !!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Парно: здрав вентилатор,има ток а не върти? Помощ
Collapse
X
-
Re: Парно: здрав вентилатор,има ток а не върти? Помощ
И аз имам подобен проблем дори ако съм превключил на hi и така е останало после като дам на low оставам с пуснато парно или обратното.Провери платката зад пепелника може да е от нея.Защото аз като я махна и я нагрея с един сешоар и я закача докато още е топла и всичко си работи и след истиване пак спира може да е от нея може да пробваш да видим какво ще излезе.
-
Зад пепелника не намерих нищо. http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...269430#1269430 Писал съм в други раздели, понеже търся помощ!Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Тъкмо мислех да пускам тема за вентилатора понеже и моя спря, взех си днес втора рака един и нищо. Моето браво е с климатик, дали модула е същия или подобен поне. Ново ли го купихте това или втора ръка. Ако е ново от къде и колко пари излезе. Дайте оригинален номер.П.П. http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=1&show=1 това ли трябва да е при мен :O това е безбожно скъпо.mitko_b4 написа:Зад пепелника или малко по отдоло при мен има такава платка провери колата ми е мареа 1,8 с климатроникмненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
Ключа го сменях в началото на зимния сезон понеже нямах четвърта степенсега нямам нито една. вентилатора спря от веднъж като ми изтече радиаторчето на парното . После един път работеха за 2 минути и това е.Като цъкна копчето за климатика и тръгва автоматично първа степен без да се влияе от положението на копчето .Alex_RT написа:При теб не би трябвало да има подобен модул. Провери дали работи на най силната степен. В случая аз бих се насочил :- бушони- ключа на таблото със степенитемненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
утре ще го сваля, но не знам как изглежда това, ще гледам бушони. Зад вентилатора имаше нещо за степените мисля, че е като му дръпна буксата и спира и първата степен която тръгва автоматично с копчето на климатика. Утре ще я мери жичкаджия онази глупост, ще си видя бушоните и да видя между седалките за това което казваш. То как да го разпозная, мислех, че там седи само компа на аербеците (моя е изгорял може би о течове върху него, понеже целия е в окиси (като сменях радиаторчето го загледах.)Alex_RT написа:Сваляй барчето между седалките и търси другия блок. Може да е олят и от там да идва проблема.мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
При мен е под парното, а зад пепелника няма нищо. Схемата на кола с климатик не я зная. Най- сигурно проследи кабелите, съветвам дори да пуснеш друга тема с въпроси. Може би ще получиш повече отговори и внимание. За моя проблем четох в английския форум. Аз съм в малък град и умишлено не ходих на майстор, за не ме " окъпят ", а и с тоците не съм скаран.http://www.fiat-bg.com/Downloads/Boo....pdfУспех !Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Здравейте проблема е решен. Първо свалих пепелника за втори път, махнах барчето на покрай скоростите и там нямаше нищо. Частта която носих при жичкаджия се оказа изправна. Както един колега каза тръгнах да следя кабелите и пипнах буксата на вентилатора да тръгна от нея и вентилатора заработи
като я поразместя малко и спира тръгва, извадих я кабелните обувки в нея ги постесних с малка отвечица и всичко заспа .От махането на барчето най-големия ефект е,че го качих в нас изпрах го хубаво (много прах имаше при сглобката с парното) пуснах си хубаво прахосмукачка на мокета и го замих с влажен парцал. Махнах си сензора за аербеците понеже не работеше защото е капало явно с години от радиаторчето докато не е протекло. Избърсах окиси и лепкавините от теча на антифриз . Благодаря за съветите от всички .Остана само един проблем, напипах във вентилатора ми листа, как се сваля този вентилатор за да го почистя ??
мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар