Разкачаш маркучите. Разкачаш буксата на кабелите за перката. Над бронята има една пластмаса. Между фаровете е, трябва да вдигнеш капака за да я видиш. Тя се държи на 2 рапидки. От там ще видиш болта, който държи радиатора. Развиваш го и си готов. Ако махнеш стойката на акумулатора ще ти е по-лесно да го извадиш. Вдигаш го нагоре от към десния фар (ако стоиш от пред и гледаш към колата) и ще излезе. Ако имаш климатик НЕ го прави сам, защото климатичният радиатор е хванат за водния и трябва и той да се разкачи, тоест да изпуснеш целият фреон. За да разкачиш тръбите за климатика ще ти е най-лесно, ако свалиш десния фар (гледайки както пише по-горе. Успех!
Разкачаш маркучите. Разкачаш буксата на кабелите за перката. Над бронята има една пластмаса. Между фаровете е, трябва да вдигнеш капака за да я видиш. Тя се държи на 2 рапидки. От там ще видиш болта, който държи радиатора. Развиваш го и си готов. Ако махнеш стойката на акумулатора ще ти е по-лесно да го извадиш. Вдигаш го нагоре от към десния фар (ако стоиш от пред и гледаш към колата) и ще излезе. Ако имаш климатик НЕ го прави сам, защото климатичният радиатор е хванат за водния и трябва и той да се разкачи, тоест да изпуснеш целият фреон. За да разкачиш тръбите за климатика ще ти е най-лесно, ако свалиш десния фар (гледайки както пише по-горе. Успех!
Благодаря колега до колкото разбрах вентилатора се демонтира след като се свали от колата (нямам климатик)
Извинявай за късният отговор! Може и на мясно, но според мен е по-трудно. Друго си е да сложиш радиатора на удобно място и да не се сгуваш на осморка, за да работиш между двигателя и перката Особенно долните болтове, ще ти е зор да ги махнеш, докато радиатора е върте.
Коментар