Здравейте,колеги!От няколко дни карам Фиат Стило,та като една кестенява блондинка искам да попитам колко ще ми струва обслужването и на какво друго да обърна специално внимание?Благодаря предварително!1.1. Постовете трябва да са в съответните теми и раздели. Потребителите трябва да прочетат описанието на темата или раздела, преди да постват. Потребители, които често постват в грешни теми или раздели могат да бъдат предупредени (виж политиката по-долу).
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Stilo 1.9 JTD 80 k.s. Обслужване
Collapse
X
-
По добре да не прави промивка,защото съм чувал доста лоши неща след такава процедура.DJPOPA написа:Ако е италианка (внос от Италия), задължително направи промивка на двигателя. А най-добре е да се покара малко с масло, което има силни миещи свойства-примерно RAVENOL, за да свали наслагванията.Fiat Punto 1.1,55hp,1996г.
Opel Meriva 1.6 i 16V (101 Hp) AT 2005г.
ex.Fiat Stilo 1.6''16V''103hp,2003г.
ex.Alfa Romeo 156,1.8"16V"144hp,2000г.
ex.Fiat Brava 1.9,JTD,105hp,1999г.
Коментар
-
Re: Fiat Stilo 1.9 JTD 80 k.s. Обслужване
Друго много важно!При смяната на ангренажа той,да се зацепва с пети.Важно нещо е и водната помпа,която не е лошо да се подмениnana28 написа:Здравейте,колеги!От няколко дни карам Фиат Стило,та като една кестенява блондинка искам да попитам колко ще ми струва обслужването и на какво друго да обърна специално внимание?Благодаря предварително!1.1. Постовете трябва да са в съответните теми и раздели. Потребителите трябва да прочетат описанието на темата или раздела, преди да постват. Потребители, които често постват в грешни теми или раздели могат да бъдат предупредени (виж политиката по-долу).
Fiat Punto 1.1,55hp,1996г.
Opel Meriva 1.6 i 16V (101 Hp) AT 2005г.
ex.Fiat Stilo 1.6''16V''103hp,2003г.
ex.Alfa Romeo 156,1.8"16V"144hp,2000г.
ex.Fiat Brava 1.9,JTD,105hp,1999г.
Коментар
-
Моля да бъда извинен за предната погрешна информация. Прочетох 80кс и по инерция предоставих информация за бензиновия двигател 1.2 80кс. В общи линии остават същите неща за смяна, но количествата и цените са различни: 1. Ангренажен к-т- ремък + 2 ролки- около 170лв 2. Водна помпа- 50-60лв 3. Външен пистов ремък- около 30лв 4. Ролки външни - 2 неподвижни + 1 обтяжна- около 180лв 5. Масло- 4.7л, тоест трябва да се закупят 5л - например Selenia WR Diesel 5W40- около 110лв 6. Маслен горивен и въздушен филтър- около 60лв 7. Опционално - филтър на климатика -около 15лв 8. Антифриз- 4л червен концентрат- около 60лв Труд окололо 100лв. Задължително условие е сервизът да разполага с т.нар. специален инструмен пети за застопоряване на валовете.nana28 написа:Пълно обслужване(ремъци,ролки...,всичко нужно).Взех колата от автокъща необслужена.ex. Fiat Marea 1.6 16V
ex. Lancia Dedra SW 2.0 16V
Lancia Kappa 2.0 VIS
Коментар
-
За съжаление, ако не направи промивка, може да стане още по-лошо като смени маслото. Новото масло ще отлепи всички наслагвания и най-честия резултат е задръстване на сетката на маслената помпа. А това вече не е никак желателно. За внесените от Италия автомобили, мой приятел, който има собствен автосервиз, дори препоръчва сваляне на картера и ръчно изчистване на всички боклуци. Брат ми си купи италиански внос Мазда и какво изтече от двигателя при промивката, просто не е истина. Сякаш правихме промивка на дизелов локомотив, а не на бензинова Мазда. Наложи се да сипем първо чисто масло и да кара така една седмица. После, преди наливането на основното масло, направихме промивка на двигателя с промивно масло на ПРИСТА. На втората смяна вече, от картера излезе съвсем прилично на вид отработено масло-тъмно, но прозрачно, без плуващи в него "парцали".flogic написа:По добре да не прави промивка,защото съм чувал доста лоши неща след такава процедура.DJPOPA написа:Ако е италианка (внос от Италия), задължително направи промивка на двигателя. А най-добре е да се покара малко с масло, което има силни миещи свойства-примерно RAVENOL, за да свали наслагванията.Dacia Duster 1.6 4WD
Коментар
-
Еб@ти филмите и вкарахте на колежката...
Че и си е лепнала вече предупреждение за 2 поста...
ЯКО!!!
Колежке...отиваш в сервиза...сменяш всички ремъци-2бр...всички филтри (маслен, горивен, въздушен може и този на купето но той може и да почака)...маслото...проверяваш дали си с антифриз или с вода, ако си с вода задължително трябва да я смениш с антифриз...ако си си с антифриз...поне на първо време може да икономисаш малко парички и да си покараш колата така няколко месеца...другото са глезотии...те колегите както за започнали...смени и 4 нови гуми и сложи...или по-добре за най-сигурно направо един основен ремонт и направи та да ти е мирна главата...и да знаеш какво караш..
ПС. Като отидеш в сервиза и кажеш, че искаш да я обслужиш напълно...по дефолт си знаят за тези неща...ако има нещо допълнително ще те питат...
Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар