Задължително ще купя калъф: http://www.fobosgas.com/productv/502...l#.UmgTZFP4sj4 А дали гумата ще се разхожда из багажника, предстои да разбера и да измисля нещо, ако се налага. Колата е седан (да, има и такива астра Г - не комби, не хечбек, а баш седан), така че поне няма опасност резервната гума да изскочи от багажника и да влезе в купето
.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Имате ли резервна гума в колата?
Collapse
X
-
Имам разбира се, не случайно хората са я сложили. Лошото е че е патерица и друга не става в това място, много е плитко иначе като диаметър е добре, това за Бравата, а на пунтото сложих нормална джанта с гума. Когато тръгвам на дълъг път в Бравата слагам като резрва една от дугия комплект /имам 4 летни и 4 зимни на джанти/, тя не ми пречи з/о не пътувам с много багаж, та за зор заман да е нормална резервна. Пукал съм гуми не ведъж и знам какво е. Кумецът за едно ходене до Русе и обратно е правил 4 пъти гуми, така че за мен трябва да има резервна пък било тя и патерица.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Аз не знам защо толкова колегите се напъват да те убеждават ,че е едва ли не лудост без резервна гума... Да не говорим,че патериците почти никой не се сеща да ги провери как им е налягането и като се наложи да ги ползват-те спихнали
Аз личната си кола я карам с патерицата в багажното,но служебната е с газова и няма никакво място за рез.гума. Друг въпрос,че служебна товарна с товарно като за дамска чанта е лудост,ама както и да е
Досега на път не съм сменял гума(да не се налага,че не е приятно в бялата тениска и парадните дънки
) Наскоро спуках гума,но беше в града и се прибрах с видията в нея. Относно спрейовете за бърз ремонт. На служебния четох нещо,което е много разнозначно и никак не ми стана ясно за какво иде реч. "ОБРАБОТЕНА СЪС СПРЕЙ ГУМА НЕ МОЖЕ ДА СЕ РЕМОНТИРА ПОВЕЧЕ" и гледах като луд. Ей това ако значи,както го разбирам,тоя спрей по-добре да го метна в канала
Но вероятно е просто грешка в превода. Лично според мен риска си го поемаш сам,но бих дал следния съвет-при дълъг път една гума в колата в калъф все ще я побереш,а в града или ако не е надалеко винаги може да разчиташ на приятели и познати. Лично аз си карам служебната на дълго и не ме е еня,че няма резервна гума,ако спукам гума тамън ще уплътним работния ден в чакане да дойде колегата с резервната
Пък и има много ако в цялата ситуация. Спукано от болт,видия и т.н се оправя със спрей...крива джанта,не си застрахован,но ако си внимателен вероятността е малка...пръсната гума-тогава подмяната ще ти е най-малкия проблем според мен,защото първо се надявай да овладееш колата,че всичко се случва в подобен момент. Така че,твърде много условности,за да се притесняваш кой знае колко
ex.Мареа ТД100
Коментар
-
За 18г стаж зад волана, вчера за пръв път ми се наложи да сменям аварийно задна лява гума. Причината беше дефектен вентил, който направо се скъса и гумата спадна за 2сек. Винаги съм имал резервна гума в колата и слава Богу. Жертвах обема на газовата бутилка, като си сложих по-малка, но оставих резервната гума и не съжалявам-имало е защо. Спаси ме в точния момент, иначе трябваше да чакам някой авер да свърши работа и да дойде, за да закараме гумата на вулканизатор. Та моята патерица си остава в багажника и това не подлежи на обсъждане
.
Dacia Duster 1.6 4WD
Коментар
-
Аз имам браво и резервната гума беше патерица. Преди две години карах по един перфектен междуселски път, но изведнъж уцелих единствената дупка по него. Резултата беше спукана джанта и гума с 9 дупки по нея. Наложи се да сложа патерицата, но дискомфорта беше голям, защото патерицата ограничава скоростта, а и все пак в едно мокро време си е направо опасно с нея (малки ширина и почти никакъв грайфер). Тогава реших да си купя една джанта от моргата, сложих една от старите ми зимни гуми, но с сравнително запазени качества и дълбочина на грайфера. Направих си нещо, като дървена скара която повдигна височината на багажника с 3-4 см и след като изпуснах една част от въздуха, гумата заспа на мястото си. От тогава не ми се е налагало да я използвам, но никога не бих тръгнал без резервна гума, независимо дали е за кратък или дълъг път.paralesa за да си представиш действието на този спрей, се сети за монтажната пяна (полиуретан), след като напълниш гумата с два-три такива, трябва яко чистене или направо смяна на гумата.Fiat Bravo 1.9 TD100
Коментар
-
че тоя спрей е шит ми е ясно,ама чак да не може да се ремонтира повече гумата...че какъв ми е смисъла въобще тогава да го ползвам и защо го купуват хората?...Пък и го казах,в личната си кола без резервна гума няма да тръгна,но всеки си решава. в служебната нямам такива екстри и не ми пука кой знае колко.ex.Мареа ТД100
Коментар
-
Купуват, щото чакат чудеса, а те не идват!Колкото до карането с патерица, прибирал съм се от море с жена и 2 деца, Голф-2. Спуках предна гума след Сливен, сложих задната отпред и патерицата отзад и се прибрах спокойно до Плевен през Шипка. Е, не съм карал над 100, но се движиш нормално.paralesa написа:че тоя спрей е шит ми е ясно,ама чак да не може да се ремонтира повече гумата...че какъв ми е смисъла въобще тогава да го ползвам и защо го купуват хората?....Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Анкетата доби сериозна представителност, а резултатите са красноречиви. Какво да ви кажа - вече ми монтираха ГИ на астрата, купих и една патерица, ей така за спокойствие, макар да съм убеден, че рискът да се кара без резервна е оправдан. Мисля, че й намерих и подходящо място в багажника, като под нея разположих помпата, крика и ключа за гуми. Не съм я закрепвал, но засега не проявява признаци да се движи из багажника. В общи линии не спечелих много от патерицата: като външен диаметър е с около 2 см. по-малка от стандартната гума, а като ширина на гумата (което ще се явява височина в багажника) със 7 см. (125 срещу 195 мм.), но все пак е нещо. Тия дни ще си поиграя да видя дали патерицата може да се монтира без проблем със старите болтове, за да съм сигурен, че имам гума, която е използваема. Притеснява ме и малкият грайфер, макар че от друга страна още се виждат някакви цветни линии, които съм виждал само на нови гуми
.
Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Малкия грайфер е типичен за тези гуми. А това че виждаш линиите не е гаранция. Моите гуми са на 10000 км вече и все още им си седят, а на бащата са втора употреба, а при него също са от 10000 и като се измият хубаво също се виждат линиите.snake написа:Притеснява ме и малкият грайфер, макар че от друга страна още се виждат някакви цветни линии, които съм виждал само на нови гуми
.Fiat Bravo 1.9 TD100
Коментар
-
До сега винаги съм бил без резервна гума. Един единствен път ми се е налагало да ползвам шпрея за да се добера до гумаджийница успешно. Имах и още един случай при който хубаво си бях захапал един каруцарски болт. И понеже имаше кой да ме закара заедно с гумата не рискувах да правя опити да я кърпя с комплекта който си возя за страх в багажника. Преди на друга кола съм кърпил с това нещо и става дори в последствие кръпката не се е налагало да се ремонтира. Та освен тоя комплект и шпрейчето си карам и едно компресорче. Всъщност то си трябва когато се ползва шпрея за да се припомпи гумата след като пяната затвори дупката. Карам само със стоманени джанти и задължително нови гуми. Това със гуми втора ръка независимо че може да са на една година съм го забравил отдавна.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар