Здравейте!Бих искал да повдигна една тема - за добавките за масла за автомобила и по-специално за тези,които намаляват триенети и износването, подобряват характеристиките на ДВГ и удължават ресурса мъ.Аз лично съм започнал да използвам такива още през 80-те години на старата Жигули, когато се появи една руска добавка - РИМЕТ.След това съм пробвал повечето от тези, които се появиха по-късно, като NOVOSLICK (която сега мисля че се казва SX 6000),другата руска "Универсален модификатор", добавял съм молибденов бисулфид и още доста други.Бих искал да споделите Вашия личен опит и впечатления и каква в крайна сметка е "присъдата" Ви за тях.От краткото проучване, което направих както тук, така и в други Автофоруми, не намерих истинска, компетентна и аргументирана дискусия на тази тема. За пример ще дам един сайт, на който попаднах случайно:http://www.bobistheoilguy.com.Там има дискусии за различни добавки и въобще за маслата в автомобила, но хората говорят с факти. Дори има направен химичен анализ на отработеното масло с използвана дадена добавка и коментар на резултатите и нейната ефективност.Много бих искал и се надявам и тук да се получи подобна дискусия. Очаквам Вшите мнения и коментари!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Добавките за масла - за или против?
Collapse
X
-
Ми да ти кажа ако мотора ти е чист от нагари и полепи добавки не ти трябват, даже още ми се търкаля един кашон с молибден някъде при нашите. От него единствената полза която съм видял е по лесното палене зимата на студен двигател.А онези добавки дето руската армия си кара танковете и въртолетите без масло всички знаем за тях.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
-
Мога да кажа, че на стария си FORD Escort 1.8 D още докато беше на около 100 000 км съм слагал NOVOSLICK и му се отрази много добре.По-късно започна да харчи масло и редовно съм го карал с масло под минимума, без да прегрява. Когато го продадох, двигателят беше на над 230 000 км, карани само от мен 150 000, без да знам на колко точно километри е бил при закупуването.S_BANKOV написа:Ми да ти кажа ако мотора ти е чист от нагари и полепи добавки не ти трябват, даже още ми се търкаля един кашон с молибден някъде при нашите. От него единствената полза която съм видял е по лесното палене зимата на студен двигател.А онези добавки дето руската армия си кара танковете и въртолетите без масло всички знаем за тях.Само две неща на този свят са безкрайни - Вселената и човешката простотия, но за Вселената не съм съвсем сигурен!
Алберт Айнщайн
Коментар
-
И на мен ми казаха, че SX 6000 била добра добавка, обадих се на хората които я предлагат, цената е около 100лв за литър май беше, но това което чета е че тази добавка прави всичко идеално гладко в мотора като по този начин намалява до минимум триенето, но тука изниква един въпрос, както знаете на цилиндрите има хонинг, на който идеята е да задържа маслото по цилиндрите, какво става след като се дабави тази добавка и всичко стане на стъкло и вече няма задържащ се слой от масло по цилиндрите ??Общо взето всеки си рекламира продукта, правят се клипчета и се показват наистина изумителни неща, но в същото време се виждат същите тия клипчета със всякакъв друг вид продукти и вече човек се чуди какво става и дали всичкото това нещо не е просто една добра реклама, за това съм стигнал до следния извод - масло с одобрение от производителя и редовно и навременно обслужване, пък ще видим до колко ще изкара мотора
punto HGT
Коментар
-
Ескорта никога не ми е бил криетрии за капризен автомобил, след като стария ми ескорт изкара 25х.км. с едно приста супер бензин, в което редовно се доливаше МОЛ или квото дойде 15/40. След това зимъска му гръмна мотора.DamonDiamond написа:Мога да кажа, че на стария си FORD Escort 1.8 D още докато беше на около 100 000 км съм слагал NOVOSLICK и му се отрази много добре.По-късно започна да харчи масло и редовно съм го карал с масло под минимума, без да прегрява. Когато го продадох, двигателят беше на над 230 000 км, карани само от мен 150 000, без да знам на колко точно километри е бил при закупуването.S_BANKOV написа:Ми да ти кажа ако мотора ти е чист от нагари и полепи добавки не ти трябват, даже още ми се търкаля един кашон с молибден някъде при нашите. От него единствената полза която съм видял е по лесното палене зимата на студен двигател.А онези добавки дето руската армия си кара танковете и въртолетите без масло всички знаем за тях.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Да, изпробвал съм го и наистина е добро! Без него Форда нямаше да мине толкова километри и имаше още ресурс в него!Що се отнася до слоя от PTFE (политетрафлуоретилен), който се образува по всички триещи се повърхности, той не е идеално гладък и по него маслото се задържа без проблеми. ...МОДЕРИРАНО...Ако искаш да рекламираш продукта, свържи се с екипа на форума. Правя ти неофициално предупреждение за нарушение на т. 4.6 от правилата на форума.didich написа:И на мен ми казаха, че SX 6000 била добра добавка, обадих се на хората които я предлагат, цената е около 100лв за литър май беше, но това което чета е че тази добавка прави всичко идеално гладко в мотора като по този начин намалява до минимум триенето, но тука изниква един въпрос, както знаете на цилиндрите има хонинг, на който идеята е да задържа маслото по цилиндрите, какво става след като се дабави тази добавка и всичко стане на стъкло и вече няма задържащ се слой от масло по цилиндрите ??Общо взето всеки си рекламира продукта, правят се клипчета и се показват наистина изумителни неща, но в същото време се виждат същите тия клипчета със всякакъв друг вид продукти и вече човек се чуди какво става и дали всичкото това нещо не е просто една добра реклама, за това съм стигнал до следния извод - масло с одобрение от производителя и редовно и навременно обслужване, пък ще видим до колко ще изкара мотора
Само две неща на този свят са безкрайни - Вселената и човешката простотия, но за Вселената не съм съвсем сигурен!
Алберт Айнщайн
Коментар
-
Поредния рекламиращ се продукт ... след някой друг месец ще се появи друг колега, който ще предложи примерно друг продукт, който пък освен, че има одобрение от Гинес има одобрение и от НАСА, просто дискусии на подобна тема нямат смисъл при положение, че все още се правят опити и проби с даден продукт.Гледам пишат го, че с него мотора може да измине над 600 000 км!!!, моя мотор е след основен ремонт на има няма 3000км, даже още не съм го настъпвал в лютеницата, малко над 5000 оборота съм го настъпвал 1, 2 пъти, каква е гаранцията, че мотора ще мине над 600 000 км ако сипвам от добавката на Гинес, ако ми гарантираш подобно нещо ще си слагам добавката и ще си я купувам от теб, но ако мотора изгърми преди тия 600 000 км, поемаш ремонта на мотора, става ли ?? Като направиш опитите, направиш замервания, отвориш мотора и сравниш с друг мотор, който е каран без добавката тогава може да се правят някакви преположения дали работи дадено нещо, иначе лъскави реклами на продукти и извънземни добавки в ютуба има да гледаш поне за една седмица напред, нищо ново под слънцето.punto HGT
Коментар
-
Аз съм ЗА добавките! Става дума за добрите добавки от реномирани марки, продавани в големи обекти. Смятам, че в автоджамбазките митове и легенди трябва да отидат твърденията, че добавка се слага, за да стегнеш и да дадеш още малко живот на разтропания двигател. Напротив - добавки трябва да се слагат, ако искаме да защитим двигателя и да увеличим ресурса му.Хм, в темата май става дума за реклама. Ако целта е да се рекламира поредния революционен продукт, със сигурност няма да се получи добра дискусия.DamonDiamond написа:...МОДЕРИРАНО...Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Защо винаги има подозрения за някаква реклама? По тая логика никога не трябва да се търсят и използват нови продукти!Нима когато се появиха NOVOSLICK или DURALUBE и тях не трябваше да пробваме? Аз просто споделям мнение за нов продукт, непознат у нас, но използван доста по света! Как да се получи обсъждане на качествата му, като дори само споменаването мусе изтрива веднага от модератора? Защо тогава за споменатите по-горе продукти може да се пише какви са им качествата ида се споделят впечатления за тях безнаказано и без да се трият наименованията им в мненията?snake написа:Аз съм ЗА добавките! Става дума за добрите добавки от реномирани марки, продавани в големи обекти. Смятам, че в автоджамбазките митове и легенди трябва да отидат твърденията, че добавка се слага, за да стегнеш и да дадеш още малко живот на разтропания двигател. Напротив - добавки трябва да се слагат, ако искаме да защитим двигателя и да увеличим ресурса му.Хм, в темата май става дума за реклама. Ако целта е да се рекламира поредния революционен продукт, със сигурност няма да се получи добра дискусия.DamonDiamond написа:...МОДЕРИРАНО...Само две неща на този свят са безкрайни - Вселената и човешката простотия, но за Вселената не съм съвсем сигурен!
Алберт Айнщайн
Коментар
-
Колега говориш за нов продукт и търсиш мнения за него, помисли логично ... как ще получиш мнение за нещо, което още не е пробвано от никой на пазара в БГ??? , а в същото време не искаш да правиш реклама, но пък имаш тема във форума, че го предлагаш, някакси нещата изглеждат по съвсем обратен начин на това, което казваш ти, без лоши чувства, не се опитвам да се заяждам, предполагам добавката може и да е добра, но няма как някой да ти сподели мнение при положение, че най вероятно в момента само ти караш с въпросната добавка.Може би трябваше първо да си направиш експериментите с тази добавка и направо да обявиш какъв е резултата и след това да почне въпросната дискусия и чак след това хората да почнат да я купуват, пробват и те да споделят мнение
Поздрави.
punto HGT
Коментар
-
Да колега, прав си! Аз сега съм в процес на изпробване, но резултатите ще се получат след доста време.Идеята ми беше ако някой друг познава или вече е ползвал този продукт да сподели мнение.В крайна сметка едва ли аз съм единственият в България, който е открил тази добавка!didich написа:Колега говориш за нов продукт и търсиш мнения за него, помисли логично ... как ще получиш мнение за нещо, което още не е пробвано от никой на пазара в БГ??? , а в същото време не искаш да правиш реклама, но пък имаш тема във форума, че го предлагаш, някакси нещата изглеждат по съвсем обратен начин на това, което казваш ти, без лоши чувства, не се опитвам да се заяждам, предполагам добавката може и да е добра, но няма как някой да ти сподели мнение при положение, че най вероятно в момента само ти караш с въпросната добавка.Може би трябваше първо да си направиш експериментите с тази добавка и направо да обявиш какъв е резултата и след това да почне въпросната дискусия и чак след това хората да почнат да я купуват, пробват и те да споделят мнение
Поздрави.Само две неща на този свят са безкрайни - Вселената и човешката простотия, но за Вселената не съм съвсем сигурен!
Алберт Айнщайн
Коментар
-
НЕ, но към момента си единствения който я е пуснал в раздела с бизнес продажбите. Казвам ти честно на врачките по телевизията вярвам повече от колкото на рекламите за тия чудодейни отвари за автомобили.DamonDiamond написа:Да колега, прав си! Аз сега съм в процес на изпробване, но резултатите ще се получат след доста време.Идеята ми беше ако някой друг познава или вече е ползвал този продукт да сподели мнение.В крайна сметка едва ли аз съм единственият в България, който е открил тази добавка!Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Колега, сигурен съм, че имаш добри намерения и искаш да споделиш с нас положителни неща, без да правиш реклама. Но първото ти мнение в този форум е в бизнес-раздела и е свързан с този продукт. Иска ми се да мисля, че не е реклама, но някак не мога. Малко повтарям didich-а, ама не е умишлено.Интересно ми е защо наричаш тефлона с това дълго, сложно и завоалирано име, което е непознато на >90% от хората - политетрафлуоретилен, а не с 6-те букви, с които е масово известно? Ходих на една лекция по маркетинг и там професорът каза, че това е един от начините да представиш нещо отдавна известно по такъв начин, че да изглежда ново и революционно. Той пък го чул от една жена на пазара...По този повод - един виц: една блондинка влиза в аптеката и казва "Дайте ми ацетил-салицилова киселина!" - "Аспирин?!?" - "Да бе, все го забравям..."
Коментар
-
Ами така ми се стори. Защо ли? Защото първо случайно беше попаднал на някакъв сайт, после пък вече модерираният линк сочеше към същия сайт. Извинявай, ако съм сгрешил. Мен не ме интересува дали правиш реклама. Напротив - с интерес следя всичко, което претендира да е революционно. Но само отбелязах, че ако целта на темата е скрита реклама, няма да се получи дискусия. Както е ставало в много други подобни теми.По темата: преди това казах, че по принцип съм ЗА добавките. Реално обаче съм слагал добавка само на една от колите си, която гореше много масло. Вероятно от мързел, а може би и на принципа, че щом нещо работи, е по-добре да не се пипа. И затова на колите ми, които не са имали голям разход на масло или други проблеми с двигателя, не съм слагал добавки.А на тази, която гореше масло, сложих добавка Bardahl Maxi Compression. Ами не помогна, продължи да гори масло. Но нямаше и как да помогне, защото по време на ремонта на двигателя, който правих по-късно, се установи, че маслените сегменти са толкова износени, че все едно ги няма. А ясно е, че няма добавка, която да ти направи нови сегменти.DamonDiamond написа:Защо винаги има подозрения за някаква реклама?Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
По тоя начин няма как да се разбере дали дадена добавка работи, по скоро трябва да се вземат два мотора чисто нови, единия да се кара с масло, а другия с масло и добавка, въртят се във всякакви режими примерно 200 000км или там незнам колко и след това се отварят и се гледат и се прави разлика м/у единия и другия, а да тръгнеш да слагаш добавка при проблемен мотор си е загуба на време и най вече на финанси, защото както и ти си се убедил няма как добавката да ти възстанови сегментите дето вече ги нямаsnake написа:А на тази, която гореше масло, сложих добавка Bardahl Maxi Compression. Ами не помогна, продължи да гори масло. Но нямаше и как да помогне, защото по време на ремонта на двигателя, който правих по-късно, се установи, че маслените сегменти са толкова износени, че все едно ги няма. А ясно е, че няма добавка, която да ти направи нови сегменти.
punto HGT
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар