pi4_s_bravo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Избор на свещи за Брава 1,6 (метален колектор)
Collapse
X
-
Ако не се лъжа тези NGK ги взе от мен, а аз тогава купих 5 комплекта. Ти си единствения, на който не му допадат, но може би защото ги сравняваш с тунинг свещи.Така като гледам никой не дава мнение за иридиевите свещи, затова сигурно на този етап ще се откажа от тях, ако някой не ме изненада с много добра цена.Но никой нищо не написа относно въпроса ми в първия пост за дебелината на електрода и Gap-а при иридиевите свещи.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
-
Аз ги купувам директно от Brisk. Ще ги проверявам на всеки 5 хиляди. Малко кофти, че трудно влизат в стандартния ключ за свещи. Ти кой модел точно ползва?Sev написа:ползвал съм такъв бриск,купен директно от вносителяпълен боклукза няма и 10000 имаха адско износванеколата започна да гърми на газ като луда ...брава 1.6 с обикновена газоваЕлектрода на Brisk Silver е тънък като на иридиевите. Лично мнение е, че по-добре GAP на газ да е 0.7 мм, а не 0.9 мм като стандартните за бензион за този двигател.Stefanaki написа:Но никой нищо не написа относно въпроса ми в първия пост за дебелината на електрода и Gap-а при иридиевите свещи.
Коментар
-
Добра-добра...колко добра? :D Дензо IK20 на 20лв/бр при тебе и NGK иридиум на 22лв/брStefanaki написа:...Така като гледам никой не дава мнение за иридиевите свещи, затова сигурно на този етап ще се откажа от тях, ако някой не ме изненада с много добра цена.Но никой нищо не написа относно въпроса ми в първия пост за дебелината на електрода и Gap-а при иридиевите свещи.
LANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000
LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000-ex
LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046-ex
Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp
Grande Punto 1.2 LPG
Коментар
-
Да от тебе ги взех, те иначе като за обикновени свещи са си супер но се разглезих с тия тунинг серията с тях действително повече върви колата.Stefanaki написа:Ако не се лъжа тези NGK ги взе от мен, а аз тогава купих 5 комплекта. Ти си единствения, на който не му допадат, но може би защото ги сравняваш с тунинг свещи.Така като гледам никой не дава мнение за иридиевите свещи, затова сигурно на този етап ще се откажа от тях, ако някой не ме изненада с много добра цена.Но никой нищо не написа относно въпроса ми в първия пост за дебелината на електрода и Gap-а при иридиевите свещи.pi4_s_bravo написа:Аз няколко комплекта Беру съм карал двуелектродни - без проблеми. Последно сложих NJK двуполюсни но нещо ми умря динамиката както на газ ,така и на бензин спрямо последните - Бриск тунинг сериите http://cdn.mkimg.carview.co.jp/carli...t=5052886760cc , с тия свещи (11лв бройката , не 2.50) колата върви както с никоя друга свещ която съм карал.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
След 5 500 км видимо нямат абсолютно никакво износване. Ще ги погледна след още толкова.wwalker написа:Аз ги купувам директно от Brisk. Ще ги проверявам на всеки 5 хиляди. Малко кофти, че трудно влизат в стандартния ключ за свещи. Ти кой модел точно ползва?Sev написа:ползвал съм такъв бриск,купен директно от вносителяпълен боклукза няма и 10000 имаха адско износванеколата започна да гърми на газ като луда ...брава 1.6 с обикновена газова
Коментар
-
И ще сбъркаш. Това е най-доброто в момента за една запалителна система. Подбираш ги внимателно. Свещите освен топлинно число и резби имат и параметър - разположение на искрата. Или позиция на искрата в цилиндъра. Почти никой не се съобразява с това. Избери си правилно твоите иридиеви свещи, които трябва да са просто "огледален образ" на твоите заводски и няма да имаш проблем. GAP -а задължително същия. Никакви отклонения. Свещи за газ - приказки от хиляда и една нощ. Поредната измама в автомобилния сектор. Марките - NGK and Denso. Купени от сигурно място. Сигурен човек. Внимавай наистина. Скоро извадих свещ, с липсваща керамика от една Астра. Като цяло, иридиевите свещи имат доста предимства. Много по-контролирана е искрата при високи обороти. Това се дължи на тънкия електрод. По ефективно и пали. Минимални са загубите на енергия при запалване на искрата.Stefanaki написа:Така като гледам никой не дава мнение за иридиевите свещи, затова сигурно на този етап ще се откажа от тяхPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Ами с абсолютно същия GAP (препоръчан от ФИАТ) не откривам. Виж отново първия пост в темата. Там съм описал възможностите. Свещите ще ги купя от немски магазин.Благодаря за предложението на mitaka_71, но ще му излезе "солена" цената до мен.Danchojn написа:И ще сбъркаш. Това е най-доброто в момента за една запалителна система. Подбираш ги внимателно. Свещите освен топлинно число и резби имат и параметър - разположение на искрата. Или позиция на искрата в цилиндъра. Почти никой не се съобразява с това. Избери си правилно твоите иридиеви свещи, които трябва да са просто "огледален образ" на твоите заводски и няма да имаш проблем. GAP -а задължително същия. Никакви отклонения. Свещи за газ - приказки от хиляда и една нощ. Поредната измама в автомобилния сектор. Марките - NGK and Denso. Купени от сигурно място. Сигурен човек. Внимавай наистина. Скоро извадих свещ, с липсваща керамика от една Астра. Като цяло, иридиевите свещи имат доста предимства. Много по-контролирана е искрата при високи обороти. Това се дължи на тънкия електрод. По ефективно и пали. Минимални са загубите на енергия при запалване на искрата.Stefanaki написа:Така като гледам никой не дава мнение за иридиевите свещи, затова сигурно на този етап ще се откажа от тяхAктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Дензо има IK20 с 0.9GAP.Пример http://www.globaldenso.com/cgi-bin/g...28.txt&no=1569Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
IK20 (както съм написал и в първия пост) са с GAP 1.1 - http://www.densoiridium.com/sparkplu...Другите подходящи (според DENSO) са VK20Y. Те са с GAP 0.8 - http://www.globaldenso.com/en/produc...c.htmlТова, което ти си показал е специфицирания GAP (0.9) от ФИАТ за мотор 182.A6.000Danchojn написа:Дензо има IK20 с 0.9GAP.Пример http://www.globaldenso.com/cgi-bin/g...28.txt&no=1569
Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Хмhttp://www.globaldenso.com/cgi-bin/g...28.txtтука като гледам, трябва да има. Ако желаеш мога да пусна запитване?Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
карам с беру и съм доволен с 2 електрода тези които свалих от колата преди смяната пак бяха беру с 4 електрода и с тях никакви проблеми точно за свещи беру си е доста голямо име стига да не е менте някое имам и ауди на което оригиналните свещи са беру разликата в цената с нжк е 2 лева на броика които иска да пробва мисля че между големите марки като беру бош дензо и нжк разликите са минимални
Коментар
-
GAP-a от последната колона се отнася само за двигателя.Типовете свещи DENSO, IRIDIUM POWER, IRIDIUM TOUGH и IRIDIUM PLUG са с различен GAP за един и същ мотор.Ако искаш да се убедиш - питай ги.Същото се отнася и за NGK - различните типове свещи за един и същ мотор са с различен GAP.Danchojn написа:Хмhttp://www.globaldenso.com/cgi-bin/g...28.txtтука като гледам, трябва да има. Ако желаеш мога да пусна запитване?Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Да, прав си.Значи варианта на Дензо не е подходящ. За съжаление и на NGK не е 0.9. Вероятно с 0.8 обаче проблем няма да имаш. На твое място бих пробвал с NGK въпреки, че всяко отклонение от заводското предписание, в моята практика не водила до нещо хубаво. Дори бих пипнал GAP-а лекичко за 0.9. Възможно е.Успех.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар