така сигурно има доста теми но не намерих това което ми трябва Кое масло е по добро да сложа на колата,и кажете къде в Пловдив продават такива масла(оригинални)Може и малко инфо цена-качество
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Selenia Turbo Disel VS Polytron
Collapse
Заключена тема
X
X
-
rotdot
Re: Selenia Turbo Disel VS Polytron
Polytron с нищо не може да се сравни. Тук говорим за разсекретена военна разработка на американската армия. Маслото се произвежда от огромна корпорация в US - Eptech Corp. За нещастие и против всички конспиративни теории, още по-великите корпорации като Exxon-Mobil, Petro-Canada спъват разпространението на единствената смазочна технология, която елиминира износването на двигателя с до 101%, демек регенерира и импрегнира повърхностите, променя кристалната решетка на метала. (Най-добре е да не питаш с подробности, защото се съмнявам, че си запознат с порьозността на металите и различните сплави). Сам може да се досетиш защо технологията едвам вижда бял свят - няма износване - няма и ремонти по двигателя. Гресираш шарнирите - няма ремонти по ходовата част, мажеш купето - няма изгниване. Двигателят и той вечен. Другата причина е, може би, че не е нужно вече да се сменя и самото масло, препоръчаните интервали за смяна са от 25000 до 80000км. Великите сили спират за жалост разпространението на тази технология. За щастие пък, няколко държави, отворени към всяка нова и перспективна разработка, независимо от клона на науката и носещи се на гребена на вълната на новите технологии, отварят пазарите си за тази изпреварила времето си технология - Сърбия, Гърция, България и Виетнам. Тук няма да ти цитирам технически спецификации, защото просто няма смисъл. Няма тест, който може дори и нещо малко да отчете. Дори се носи слух, че ACEA спират тестовете на Polytron, защото четирисъчмените им машини, например, като се импрегнират с Политрон не могат да тестват после нито едно друго масло с тях. Ако все пак се опиташ да се добереш до Polytron, предлагам да потърсиш дистрибутора им в Германия, Австрия или която и да е европейска държава. Може да опиташ и EBay, със сигурност ще е оригинално, защото тук се напълни с много ментета за жалостbenzol написа:така сигурно има доста теми но не намерих това което ми трябва Кое масло е по добро да сложа на колата,и кажете къде в Пловдив продават такива масла(оригинални)Може и малко инфо цена-качество
Ако искаш може да направим и обща поръчка от Германия. Ако имаш някакви съмнения относно Polytron, ти предлагам да разгледаш официалният им уеб-сайт на адрес: www.polytronproducts.com
Също е добре да провериш спецификациите на сайта им и да сравниш с книжката на мотора ти. Политрон отговаря на следните спецификации, според официалния им сайт: Recommended for the following Gasoline and Diesel Engines: Caterpillar, Cummins, Fiat-Allis, GMC, Isuzu, John Deer, Mack, M.A.N., Mercedes-Benz, Mitsubishi, Scania, Volvo, DAF, DaimlerChrysler, Detroit Diesel, Deutz, Fiat/Allis, Hino, Iveco, J.I. Case, Komatzu, Kubota, MTU, Navistar, Nissan, Renaut.Ако твоят двигател е сред тези - сипвай без да се замислиш.http://www.polytronproducts.com/Poly...-prdct-pg1.htm
-
И за двете масла има изписано поне по 30-40 страници във форума. И то точно за цитираните от теб. Където и за двете масла се носят легенди за свръх смазочни качества. Особенно в комбинация с двигател на ФИАТ Съветвам те да се консултираш с обслужващия си механик за маслото и да го съобразиш със състоянието на колата и бюджета си. пп Пиша ти този пост защото сега ще се излеят поне 10 страници глупости, закани и спорове който обикновенно приключват с предопреждения и ключ на темата, а файда от такива теми поне аз не виждам.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
rotdot
Чакаме колегата Данчо само :D Сипи де и да имаш мнение.pakumba написа:момент, правя пунанките и идвам.Аз имам отрицателно мнение за селенията и производните на този концерн, за другото масло нямам мнение
Коментар
-
Не знам кого чакате, обаче колегата Данчо, за разлика от много клавиатурни разбирачи, говори на базата собствен опит, тестове и много четене по темата. Направил е собствените си изводи и защитава тезата си. Всеки има глава на раменте да я използва по предназначение и да преценя сам. Със Селения не съм карал нито една от колите си, не мога да дам мнение. Продукти на политрон съм използвал и не съм останал недоволен.Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
Punto GT 1.4 Turbo '99
Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex
Коментар
-
rotdot
- Не ти ли се струва малко странно, че нормален човек, на който изобщо не се заминава с дистрибуция на масла има "фрикшън тестер" и пуска снимки, как прави тестове с него на фона на 10 кашона масла политрон? - Не ти ли се струва странен факта, че това масло няма един свестен сайт в чужбина, който да изрежда поне една пасажерска специфицикация; навсякъде в US сайтовете им се говори, че това са масла за камиони: http://www.polytronproducts.com/Poly...prdct-pg1.htm- Не ти ли се струва странно, че това масло не се предлага в САЩ, след като е толкова революционно, известно и най-малкото се произвежда там? Защото си направих труда да питам няколко мои познати, живеещи в различни щати и масла с марката: Paladyn, BiTron и Polytron не се срещат. (Тия брандове ги беше изброил колегата Данчо в една безкрайна тема)- Не ти ли е странна и дефанзиваната позиция на тия рекламиращи, която заемат, веднага, когато се зададе конкретен въпрос: 1. Защо няма спецификация по API/ACEA това масло?2. Защо се произвежда в САЩ, а се продава само в България и Сърбия?3. Предложиха му няколко души да направят анализ на използвано масло, не се отзова.4. Няколко души казаха, че карат с него и не забелязват нито разлика в разхода, нито пък в поведението на мотора - отговорът беше, че не го ползвали правилно.. интересно колко начина има да налееш масло.Аз ако бях твърдо убеден в качествата на Мобил пред Селения, нямаше да изпиша 2340 теми със съдържание: "Колеги, поредният излекуван мотор със Селения" и да го защитавам това, все едно ми зависи живота или прехраната от него в няколко и различни форума... Какъв може да му е опитът на човек с някакво масло. Ми първата ми кола я лашкаш 300 000 км с различни масла, накрая отиде на скрап щото изгни, не щото и блокира мотора, понеже не му сипвах политрон.mr_none написа:Не знам кого чакате, обаче колегата Данчо, за разлика от много клавиатурни разбирачи, говори на базата собствен опит, тестове и много четене по темата. Направил е собствените си изводи и защитава тезата си. Всеки има глава на раменте да я използва по предназначение и да преценя сам. Със Селения не съм карал нито една от колите си, не мога да дам мнение. Продукти на политрон съм използвал и не съм останал недоволен.
Коментар
-
Селения съм ползвал, масло като масло, лошо не мога да кажа. Политрон съм купил и планирам да го ползвам след месец-два... много кофти дето трябва първо да се добави 10% към старото и да се карава хиляда-две хиляди км и после да се сменя с ново. Не за друго, ами си е цифра 45лв. за МТС под половин литър. Ще го похваля, ако ми свали литър разхода надолу, както се случи при преминаването от полусинтетика към пълна.
Коментар
-
За селенията мога да кажа само че не е това което е била на времето като име още повече откакто петронас я купихаЗа политрон имам мое мнение но съм длъжен да го запазя в тайна от професионална гледна точка.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
доооста спорен собствен опитмнооооого спорни тестове - неподходящи за случаявиж за четенето съм съгласенно и аз четох и стигнах до различни изводи относно това, какво масло да ползвам и кога да го сменямmr_none написа:Не знам кого чакате, обаче колегата Данчо, за разлика от много клавиатурни разбирачи, говори на базата собствен опит, тестове и много четене по темата. Направил е собствените си изводи и защитава тезата си. Всеки има глава на раменте да я използва по предназначение и да преценя сам. Със Селения не съм карал нито една от колите си, не мога да дам мнение. Продукти на политрон съм използвал и не съм останал недоволен.
Коментар
-
Re: Selenia Turbo Disel VS Polytron
нямам книжка на колата и на мотора колата е на 271500км предното ми масло беше някво немско поне така казаха за 4.5л дадох 52лв предвид километрите кажете какво масло да сложа иначе гледам че продават Политрон 4л за 78лв тя и Селенията е някъде там ама колко са истински не се знаеrotdot написа:Polytron с нищо не може да се сравни. Тук говорим за разсекретена военна разработка на американската армия. Маслото се произвежда от огромна корпорация в US - Eptech Corp. За нещастие и против всички конспиративни теории, още по-великите корпорации като Exxon-Mobil, Petro-Canada спъват разпространението на единствената смазочна технология, която елиминира износването на двигателя с до 101%, демек регенерира и импрегнира повърхностите, променя кристалната решетка на метала. (Най-добре е да не питаш с подробности, защото се съмнявам, че си запознат с порьозността на металите и различните сплави). Сам може да се досетиш защо технологията едвам вижда бял свят - няма износване - няма и ремонти по двигателя. Гресираш шарнирите - няма ремонти по ходовата част, мажеш купето - няма изгниване. Двигателят и той вечен. Другата причина е, може би, че не е нужно вече да се сменя и самото масло, препоръчаните интервали за смяна са от 25000 до 80000км. Великите сили спират за жалост разпространението на тази технология. За щастие пък, няколко държави, отворени към всяка нова и перспективна разработка, независимо от клона на науката и носещи се на гребена на вълната на новите технологии, отварят пазарите си за тази изпреварила времето си технология - Сърбия, Гърция, България и Виетнам. Тук няма да ти цитирам технически спецификации, защото просто няма смисъл. Няма тест, който може дори и нещо малко да отчете. Дори се носи слух, че ACEA спират тестовете на Polytron, защото четирисъчмените им машини, например, като се импрегнират с Политрон не могат да тестват после нито едно друго масло с тях. Ако все пак се опиташ да се добереш до Polytron, предлагам да потърсиш дистрибутора им в Германия, Австрия или която и да е европейска държава. Може да опиташ и EBay, със сигурност ще е оригинално, защото тук се напълни с много ментета за жалостbenzol написа:така сигурно има доста теми но не намерих това което ми трябва Кое масло е по добро да сложа на колата,и кажете къде в Пловдив продават такива масла(оригинални)Може и малко инфо цена-качество
Ако искаш може да направим и обща поръчка от Германия. Ако имаш някакви съмнения относно Polytron, ти предлагам да разгледаш официалният им уеб-сайт на адрес: www.polytronproducts.com
Също е добре да провериш спецификациите на сайта им и да сравниш с книжката на мотора ти. Политрон отговаря на следните спецификации, според официалния им сайт: Recommended for the following Gasoline and Diesel Engines: Caterpillar, Cummins, Fiat-Allis, GMC, Isuzu, John Deer, Mack, M.A.N., Mercedes-Benz, Mitsubishi, Scania, Volvo, DAF, DaimlerChrysler, Detroit Diesel, Deutz, Fiat/Allis, Hino, Iveco, J.I. Case, Komatzu, Kubota, MTU, Navistar, Nissan, Renaut.Ако твоят двигател е сред тези - сипвай без да се замислиш.http://www.polytronproducts.com/Poly...-prdct-pg1.htm
Коментар
-
rotdot
Re: Selenia Turbo Disel VS Polytron
Книжката ти казва Selenia TD и след това SELENIA WR 5W-40. Каквото и да сложиш най-важното е да не е фалшиво. Големите марки си имат представителства - Castrol - Мотобул, Mobil - Омникар, Yacoo - Yacoo-bg и т.н. отиваш и си купуваш. Ако си избереш конкретна марка може да ти препоръчаме и съответното масло. Селения може да си купиш от Ауто Италия, Александър Ауто, AXM-Auto и др.benzol написа:нямам книжка на колата и на мотора колата е на 271500км предното ми масло беше някво немско поне така казаха за 4.5л дадох 52лв предвид километрите кажете какво масло да сложа иначе гледам че продават Политрон 4л за 78лв тя и Селенията е някъде там ама колко са истински не се знаеrotdot написа:Polytron с нищо не може да се сравни. Тук говорим за разсекретена военна разработка на американската армия. Маслото се произвежда от огромна корпорация в US - Eptech Corp. За нещастие и против всички конспиративни теории, още по-великите корпорации като Exxon-Mobil, Petro-Canada спъват разпространението на единствената смазочна технология, която елиминира износването на двигателя с до 101%, демек регенерира и импрегнира повърхностите, променя кристалната решетка на метала. (Най-добре е да не питаш с подробности, защото се съмнявам, че си запознат с порьозността на металите и различните сплави). Сам може да се досетиш защо технологията едвам вижда бял свят - няма износване - няма и ремонти по двигателя. Гресираш шарнирите - няма ремонти по ходовата част, мажеш купето - няма изгниване. Двигателят и той вечен. Другата причина е, може би, че не е нужно вече да се сменя и самото масло, препоръчаните интервали за смяна са от 25000 до 80000км. Великите сили спират за жалост разпространението на тази технология. За щастие пък, няколко държави, отворени към всяка нова и перспективна разработка, независимо от клона на науката и носещи се на гребена на вълната на новите технологии, отварят пазарите си за тази изпреварила времето си технология - Сърбия, Гърция, България и Виетнам. Тук няма да ти цитирам технически спецификации, защото просто няма смисъл. Няма тест, който може дори и нещо малко да отчете. Дори се носи слух, че ACEA спират тестовете на Polytron, защото четирисъчмените им машини, например, като се импрегнират с Политрон не могат да тестват после нито едно друго масло с тях. Ако все пак се опиташ да се добереш до Polytron, предлагам да потърсиш дистрибутора им в Германия, Австрия или която и да е европейска държава. Може да опиташ и EBay, със сигурност ще е оригинално, защото тук се напълни с много ментета за жалостbenzol написа:така сигурно има доста теми но не намерих това което ми трябва Кое масло е по добро да сложа на колата,и кажете къде в Пловдив продават такива масла(оригинални)Може и малко инфо цена-качество
Ако искаш може да направим и обща поръчка от Германия. Ако имаш някакви съмнения относно Polytron, ти предлагам да разгледаш официалният им уеб-сайт на адрес: www.polytronproducts.com
Също е добре да провериш спецификациите на сайта им и да сравниш с книжката на мотора ти. Политрон отговаря на следните спецификации, според официалния им сайт: Recommended for the following Gasoline and Diesel Engines: Caterpillar, Cummins, Fiat-Allis, GMC, Isuzu, John Deer, Mack, M.A.N., Mercedes-Benz, Mitsubishi, Scania, Volvo, DAF, DaimlerChrysler, Detroit Diesel, Deutz, Fiat/Allis, Hino, Iveco, J.I. Case, Komatzu, Kubota, MTU, Navistar, Nissan, Renaut.Ако твоят двигател е сред тези - сипвай без да се замислиш.http://www.polytronproducts.com/Poly...-prdct-pg1.htm
Коментар
-
rotdot
Как се промени звукът на мотора?danzel-jtd написа:Вземи си Политрон MTC - масло за обработка на метал.Покарай с него 500-1000 км и ако ненамериш разлика в звука на мотора още на 2 втория ден не си взимай това масло. п.п. Аз съм с Политрон и няма друго за мене
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар