Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Горят ми запалителните бобини, какви свещи да купя?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Горят ми запалителните бобини, какви свещи да купя?

    Здравейте!Карам Марея 1.8 16в 97г.За пореден път ми гори бобима, та от какво може дае?Свещи? Може би , но последно съм ги сменял преди 6000 км.Njk за модела взимах ги за 12лв/брАко ще давам по 50 лв за 6000 км си нее работа.Смених бобината без да сменям свещите онзи ден ,ама йок -вчера изпляка май пак. Ядосах се и заебах колата -излезнах с другата. Днес ще я пробвам ама мисля че изпляка.Кажете кво да я правя, какви свещи да купя сега и от каде? От ебай не ми се поръчва не се оправям с него.Някаде в софия. Звънях на рези теч ко ама нямат нито за газ нито иридиум( сега реших да взема някви такива) де да знам и аз.П.п. Колата ми е с газ- инжркционГрешен раздел -> Преместена. Редактирано заглавие.Модераторски екип на Fiat-bg.org

    #2
    Снимай свещите и ги покажи тука да ги видим!Виж на тъмно дали, кабелите не ти пробиват и затова да горят бобини. Имаш ли дистрибутор?
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #3
      Danchojn написа:
      Виж на тъмно дали, кабелите не ти пробиват и затова да горят бобини.
      Този 1.8 16V няма кабели Има често проблеми с бубините, както са заврени дълбоко в жегата.
      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

      Коментар


        #4
        Разбрах! Т.е. е с 4-и бобини! Лошо! Някой бе писал тука, как е поставил кабели и бобините навън. Оттогава нямало проблем. Сигурно не е толкова лошо да се направи. Сега се сещам, че и на Рената 1.6 моторите са така но не са им толкова чести проблемите с бобините!
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #5
          има вероятност да са ти продали бобина менте или свещи ментено щом ти гори за пореден път, по-вероятно е да е свещта виновна...или да имаш някакъв по-генерален проблем със запалванетосъщата бобина ли изгоря или друга?въпреки приказките че няма свещи за газ - от ФИАТ поръчаха на NGK да им направят свещи за заводските коли с газвзимай си едни иридиеви - NGK BKR6EIXако не можеш да се оправиш с ebay, ще ти ги поръчам ако искаш
          2015 Renault Megane Expression GT
          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
          Всичко за FIAT Bravo 2007

          Коментар


            #6
            Изнасянето на бобини съм го правил аз и определено има ефект. На Опел даже ефтинджос бобини карат, щом не са заврени в главата и покрити даже с капаче, да не им е студено.
            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

            Коментар


              #7
              аз съм чел, че дори им лепят радиаторчета отгоре, но не знам на тези дали е изпълнимо. Все пак форума не бъка от такъв дефект на 1,8, та по-вероятно е да не е жегата главния виновник
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                От това което знам за тези бобини е че се сменят по двойки съгласно реда на запалване. Не знам защо е така и не намирам логично обяснение но и аз го изпитах на гърба си. Изгоря бобина смених, като двама майстори ме предопредиха че ще изгори следващата ако не я сменя и нея, не повярвах, ама се оказаха прави. сменях и на трети цилиндър.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  Някой може ли да пусни схемата на свързване на тия бобини. Има ли особенности? Или са просто 4-и бобини, с постоянен плюс и комутация на минуса! Да не би винаги да работят две заедно, защото тогава, това което се е случило на S_BANKOV има резон!
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    #10
                    На 1.6 16V са 2 двойки бобини в един общ корпус. Която и да откаже спират 2 цилиндъра(1-4, 2-3). Така че има резон и за 1.8 16V да са по двойки, макар и да са 4 отделни.
                    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                    Коментар


                      #11
                      Ако вторичните намотки на тези две бобини са вързани последователно през свещите, то наистина подмяната на две по две е задължителна. Освен ако не се поставя на мястото на дефектиралата, точно същата. Малка разлика да има между двете и проблема ще е налице.
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        #12
                        Виждал съм досега десетина неработещи бобини от които 3 мои и нито една не беше изгоряла.Просто високото пробива през 15 годишната пластмаса към маса и при развиване на болтовете към главата се вижда как искрата минава между магнитопровода и главата а новите не оригинални са боклук .И трите ми бобини пробиха с иридиеви свещи ,сложих втора употреба ,общо взето е късмет с километрите на колата от която се взимат.Махането на капака лятото сигурно ще помогне защото проблема е единствено в изпичането на пластмасата около високото.Виждал съм външно изпълнение с бобини от трабант и оригиналния комутатор -работи си безгрижно.И не са свързани последователно-без бобина си бачкат перфектно останалите цилиндри.

                        Коментар

                        Working...
                        X