здравейте колеги.имам брава 1.4/12 от 4 години.до сега съм я карал само със СЕЛЕНИЯ 20К но вчера бях на майстор и се оказа че ми ги няма 2,5 литра от маслото.майстора доля TITAN SYN MC SAE 10W-40 на FUCHS .Прочетох за него и пише, отговаря дори на изискванията за фиат (FIAT 9.55535-G2, ).искам да ви питам има ли някой наблюдения относно маслото (някой ,който е карал с него например) и за какъв пробег е то(дали е за 20,000 като сешленията) ,защото никъде не прочетох за него.благодаря предварително Yellow_Flash_Colorz_PDT_15TITAN SYN MCSAE 10W-40 Super High Performance, fuel-economy oil based on MC-synthesis for a variety of gasoline and diesel engines in passenger cars. Lower oil consumption. ACEA A3 / B4API SL / CF MB-APPROVAL 229.1 BMW SPECIALFIAT 9.55535-D2FIAT 9.55535-G2VW 500 00VW 505 00ето и линк на каталога от който съм взел информация http://www.fuchs-europe.com/products.html
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Относно масло TITAN SYN MC
Collapse
X
-
rotdot
Ако продължи с 20К има ли проблем или ще изкара още 100 000 км максимум преди да стопи буталата?Danchojn написа:По-добро е от 20К. Не се притеснявай. Дори продължавай с него.
Коментар
-
rotdot
Извинявам ти се наистина най-искренно ако съм те засегнал, най-малкото се държиш доста културно и грамотно, което ти прави чест. Исках да наблегна на несериозността на въпроса и на факта, че нито едно от двете масла ще се представи някак дори малко по-различно или ще промени поведението/живота на колата. Все пак 20К е проектирано да се кара по 20 000 км преди доста години и също така има доста сериозен TBNDanchojn написа:Не ти прави чест да се заяждаш! Нито съм те обидил, нито нагрубил. За да го напиша, значи съм го проверил и знам на 100%. Ако колегата го вълнува ще ме пита. Аз ще му обясна, но заради такива постове не тук във форума!
Коментар
-
TBN е добър наистина на 20К, но не държи толкова добре при 100гр вискозитета си. Освен това в Пандата за 12хил почна да отлага мизериите, така познати в ДВГ. Въпросния Титан не е блестящ с нищо, но за мен е по-добрият избор, дори е по-добрият избор от Магнатек и Мотул в този клас. Това е лично мнение. Не случайно те произвеждат маслата покриващи всички мерцедесови спецификации. Нито едното, нито другото е боклук. Не това казах. Има тънки разлики, които винаги търся. Например това, че пак същата тази панда от подписа, зимно време с него стартираше като дизел а с това което сега карам мърка при -25гр. Да, пандата я взех нова и беше заредена от завода с 20К. Същото това масло в планината след 4км на 1-ва по черен път със сериозни наклони, качваше температура над 100гр и капеше от щеката като вода. Какво пази тогава незнам. Това сега не се случва!Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
rotdot
Ee, стига бе Данчо, 6 смени имам на стилото с 20К, включително при зими при -15 на боровец, когато ми умря акумулатора и повдигачи на първи старт повече от 10-30 секунди не са тропали. Последните смени са със 0W40 и на щеката няма абсолютно никаква разлика във вискозитета. Колкото до температурата, предполагам знаеш, че на нашите италиански автомобили стрелките си стоят на средата между 75 и 90 градуса, над 100 градуса бая зор ще да е видяла тая панда. 1.2 мотора същия ли е като на пунто 1.1 моно и 1.2 инжекцион на пунто, палио итн с един вал? Имах една барака такава на язовира, колко зор видя пък загряла не я бях видял никогаDanchojn написа:TBN е добър наистина на 20К, но не държи толкова добре при 100гр вискозитета си. Освен това в Пандата за 12хил почна да отлага мизериите, така познати в ДВГ. Въпросния Титан не е блестящ с нищо, но за мен е по-добрият избор, дори е по-добрият избор от Магнатек и Мотул в този клас. Това е лично мнение. Не случайно те произвеждат маслата покриващи всички мерцедесови спецификации. Нито едното, нито другото е боклук. Не това казах. Има тънки разлики, които винаги търся. Например това, че пак същата тази панда от подписа, зимно време с него стартираше като дизел а с това което сега карам мърка при -25гр. Да, пандата я взех нова и беше заредена от завода с 20К. Същото това масло в планината след 4км на 1-ва по черен път със сериозни наклони, качваше температура над 100гр и капеше от щеката като вода. Какво пази тогава незнам. Това сега не се случва!
Коментар
-
Значи, температурата на маслото я мерих с допълнително монтиран уред, няма нищо общо с уредите на таблото. Антифриза никога не съм го виждал над 90гр! Горе говорех за маслото!Мотора си е класическия 1.2 FIRE. Нищо особенно.Да тропат повдигачи дори 10сек за мен е недопустимо камо ли 30сек. Това означава че през това време нямаш добро налягане и мазане. Ти си прави изводи, какво се случва. Постави продуктите при еднакви условия и ще видиш разликите. Толкова са огромни, че няма как да не ти направи впечатление.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
rotdot
При минус 15 градуса или минус 26, които видях тая зима, да кажеш, че не тропат повдигачи сутрин, при първо палене, просто не е вярно. Айде 30 секунди сега като помисля са много ама над 10 секунди се чуват определено. Над 100 градуса да качи маслото не е трудно за постигане, скоро карах глоф 6 1.6 блумоъшън дизел и там на екранчето показва колко е температурат на маслото, доста лесно си ги стигна 90 градуса и загряваше като бензин за 1 км, егаси колата.Danchojn написа:Значи, температурата на маслото я мерих с допълнително монтиран уред, няма нищо общо с уредите на таблото. Антифриза никога не съм го виждал над 90гр!Мотора си е класическия 1.2 FIRE. Нищо особенно.Да тропат повдигачи дори 10сек за мен е недопустимо камо ли 30сек. Това означава че през това време нямаш добро налягане и мазане. Ти си прави изводи, какво се случва. Постави продуктите при еднакви условия и ще видиш разликите. Толкова са огромни, че няма как да не ти направи впечатление.
Коментар
-
Напротив. Вярно е.Е ама защо същата тая панда с 20К вдигаше над 100гр а сега не е преминавала границата! Друг е въпроса дали ми вярваш. Трябва сам да се убедиш! Дискусията обаче много се проточи и може да ни се скарат.rotdot написа:При минус 15 градуса или минус 26, които видях тая зима, да кажеш, че не тропат повдигачи сутрин, при първо палене, просто не е вярно.
Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Ще съживя темата, защото след много хвалби и препоръки реших и аз да заложа на TITAN SYN MC SAE 10W-40 на FUCHS . Сменям си маслата само в Ауто + и, като дистрибутори на тези масла и те ми го препоръчаха. До сега карах ( около 3-4 смени)с Мотул 6100 Synergie 10W40 (пак купено от тях) - доволен съм, не ми го пипаше колата, но след сутрешните зимни стартове автомобила беше "по-тракащ" някак си.Какви са ми обаче първите впечатления за Титан-а след само 200 км. с него.1. След студен старт колата ми сякаш загрява по-бързо с него. Може и да е субективно, но надали. Този факт е леко притеснителен за мен, но пък е по-добре за автомобилът ми и начинът му на използване ( кратки градски дестинации по 5-6 км. в едната посока)...2. По тихичка е някак си. Работи по-мазно, но и ресурса на маслото е още голям де.3. И нещо друго, което забелязах след самата смяна: При първоначалния старт след сипването на маслото - много бързо се напълни филтъра и лампата индикираща налягане на маслото изгасна моментално. При смените с Мотул новия филтър се пълнеше по-бавно и съответно индикация се бавеше около секунда-две. Филтрите са еднакви. ( производител и място на закупуване).A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Карам с Титан от три смени, нямъл съм ядове с него и вярно че повдигачи не са тропали, пък Стефан от Захарна фабрика си караше лачената алфа само с него което е достатъчен критерии за мен че маслото е добро, даже повече от добро.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Нормално според мен автомобила да е бил малко по тракащ, защото си палил зимата
Едно е да палиш с 10В40 при -10 градуса, друго е като палиш сега на +15 градуса
Като направиш паралелна съпоставка със сегашното масло при палене зимата, тогава може би впречатленията за двете масла ще са ти най обективни
И аз карам в момента с 15В40 и пали без проблеми, но зимата ще меля като за световно най вероятно
punto HGT
Коментар
-
Не. За паленето през зимата сравнявам с предишни масла ( със същия вискозитет), които съм ползвал. Титана - тази зима ще го пробвам.Иначе днес след обед навъртях 200 км. извънградско. Може и да си внушавам, но колицата беше тихичка. На отворен прозорец се чуваше само сцеплението нагумите по асфалта...За сега - добре. Иначе Титан-а е по-евтин от Мотула - разлики и да усещам са в полза на немеца, но по-скоро всичко е субективно и идва от факта, че все още Титан-ецът е "пресен" и на мотора му е благо.. :Pdidich написа:Нормално според мен автомобила да е бил малко по тракащ, защото си палил зимата
Едно е да палиш с 10В40 при -10 градуса, друго е като палиш сега на +15 градуса
Като направиш паралелна съпоставка със сегашното масло при палене зимата, тогава може би впречатленията за двете масла ще са ти най обективни
И аз карам в момента с 15В40 и пали без проблеми, но зимата ще меля като за световно най вероятно
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар