Предстои ми смяна на масло на мареята (турбинката) и се бях насочил към мотул 15/50 за около 68 лв за 5 литра, обаче случайно попаднах на едни наши клиенти, които продават маслата Unil и видях в ценоразписа им 10/60 на цена около 95 лв/5 литра пълна синтетика (мотула е полусинтетика) та искам да чуя някой мнения за това масло и дали няма да ми дойде гъсто при положение че нямам балансвалове. Мерси на отзовалите се.
Грешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мнение за масло Unil
Collapse
X
-
Така е Жорка,вярно нямаш километри,но имаш време в което стои в картера,а през това време маслото се окислява от въздуха,т.е. пак си му заминават част от присадките.Те за това казват или километри или време
Ние тука никога не развиваме радиатора,то и без това само като си помислиш и може да текне от някъде по маркучите и връзките.Та искам да кажа източвай си маслото,сменяй филтъра и давай газ,не барай радиатора :D
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
То няма как да е нещо различно при положение че е бутален двигател,компонентите са едни и същи като вид :D Проблема е че моторите на Фиат/Ланча 2.0 и 2.0 Турбо са си капризни на масла и обслужване,малко неправилно отношение и лагери нямаmuns61 написа:Като има положителни мнения, наливай и карай. Да не мислиш, че на Фиат моторите са различни от другите? Бутала, сегменти, лагери, гърбици...
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Така, в крайна сметка, поръчах унил 5w50 понеже в Бургас нямаше в наличност такова при официалния дистрибутор, след два дена ще е тук. Събота/неделя като го сменя ще пиша за отзивите. За в момента не можах да срещна лоша дума за него дори из чуждестранните форуми, дано да съм случил с избора.
Коментар
-
Таз температура на маслото ли е или на водата?П.П.Внимавай на студен мотор,то зимата мина,ама все пак имай едно наум.Мойта когато беше -20 градуса като я запаля и държеше 9 бара налягане ан 1500 оборота празен ход.Оставях я да работи 10-ина мин на място да смъкне на около 6 бара че тръгнеш ли да качваш оборотите като караш и отива на майната си туй налягане и почвах да се плаша да не ми гръмне филтъра,щот проблема с маркучите на радиатора го оправих и там няма шанс да текнеJoro написа:В момента съм с 10в40 и налягането ми е около бар и половина при 90 градуса. Ще видим какво ще покаже след смяната
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар