Колеги,спрял съм се на тези четири марки двигателни масла с вискозитет 10W40.Цената е между 13 и 15лв/литър.Ако някой е ползвал на фиата си първите три,нека да сподели своите впечатления.За Селения-ясно тя е феномен-за някой е радомирска боза,за други целебен еликсир за разхлопани мотори.Ползвал съм я-масло като всяко друго.Не искам да изпадаме в излишни полемики.Просто искам хора с опит в използването на горепосочените марки да драсне ред-два.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Суноко,Аджип,Равенол или Селения Голд
Collapse
X
-
Ползвал съм суноко и аджип, масло като масло, но определено се представят по добре от френските масла по нашите пазари.Ако се спреш на суноко прати ми едно лс да те свържа с доставчика за България, ползвам 15 % отстъпка и ще ти го донесът до вкъщи. Не съм доставчик или партньор по дистрибуцията, аз само ще ти дам контакта. Имай предвид че са във Варна.Бъх пускал тема за Суноко, да питам за отзиви аз съм доволен но исках да питам и за други мнения. Е не получих кой знае колко но за сега толкова.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
-
Re: Суноко,Аджип,Равенол или Селения Голд
Onnline catalog на Суноко за маслото ти казва така Contact Petronas Lubricants . Не че му вярвам де.Ако искаш дай конкретните масла, защото има различни, да коментираме, ако вообще те интересува моето мнение. Всъщност май само Селения Голд е известна.tipo33 написа:Колеги,спрял съм се на тези четири марки двигателни масла с вискозитет 10W40.Цената е между 13 и 15лв/литър.Ако някой е ползвал на фиата си първите три,нека да сподели своите впечатления.За Селения-ясно тя е феномен-за някой е радомирска боза,за други целебен еликсир за разхлопани мотори.Ползвал съм я-масло като всяко друго.Не искам да изпадаме в излишни полемики.Просто искам хора с опит в използването на горепосочените марки да драсне ред-два.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Това ми препоръча продавача,за двигатели над 100 хил.км.Създвало по-плътен слой...бла-бла-бла.Да кажа честно,аз клоня към равенола-има холограмен стикер за произход и идвало от Германия.Така казаха от магазина.Имам познат,който са занимава с бизнес с горива.Та той също каза,че в България залага единствено на Равенол,защото бил сигурен че е качествено НЕМСКО масло.От друга страна друг приятел кара 6 години със Суноко Титаниум Маратон,един форд 1,6 зетек и е предоволен.Като му слушам мотора-работи като компютърен вентилатор,а е на 295 хил.км. по показание.Това което мога да споделя аз е че съм ползвал от горните масла,както казах само Селения голд 10w40,преди 2 години и колата/фиат браво 1,4 12в/ определено заработи по-тихо в сравнение с предходното мосло-мотул някакъв беше.В това съм сигурен и никой не може да ме убеди че греша или пък си внушавам.Така че,сега дойде време да поугодя на моторчето на сегашната ми кола/от подписа/ и се триумяTitanium Marathon 10W40 CF/SL A3/B3
.
Fiat Brava 1.2,16в
Коментар
-
Нали не вярваш на тази глупост. Другото масло дори има по-висок вискозитет - 14.3 спрямо това цитираното от продавача 14.2 при работна температура. [quote="tipo33"]tipo33 написа:Това ми препоръча продавача,за двигатели над 100 хил.км.Създвало по-плътен слой...бла-бла-бла.Titanium Marathon 10W40 CF/SL A3/B3Много хора си мислят, че Мотул е върха на сладоледа ама..............................Ако си сигурен че маслото е истинско, няма да сбъркаш според мен и с едното и другото. Дай конкретното на Равенол да го сравним. Що се отнася до двете Суноко за мен са един дол дренки и двете, въпреки, че бих заложил на това дето продавача не го препоръчаДа кажа честно,аз клоня към равенола-има холограмен стикер за произход и идвало от Германия.Така казаха от магазина.Имам познат,който са занимава с бизнес с горива.Та той също каза,че в България залага единствено на Равенол,защото бил сигурен че е качествено НЕМСКО масло.От друга страна друг приятел кара 6 години със Суноко Титаниум Маратон,един форд 1,6 зетек и е предоволен.Като му слушам мотора-работи като компютърен вентилатор,а е на 295 хил.км. по показание.Това което мога да споделя аз е че съм ползвал от горните масла,както казах само Селения голд 10w40,преди 2 години и колата/фиат браво 1,4 12в/ определено заработи по-тихо в сравнение с предходното мосло-мотул някакъв беше.В това съм сигурен и никой не може да ме убеди че греша или пък си внушавам.Така че,сега дойде време да поугодя на моторчето на сегашната ми кола/от подписа/ и се триумя
.
RAVENOL Teilsynthetic TSI 10W-40 това например е по-добро от Суноко. По добър ВИ, по-ниска температура на замръзване, по ниско съпротивление при отрицателни температури, по-висок алкален запаз. Между двете марки Равенол за мен печели, с конкретното масло.
Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Как си констатирал това? Източил си старото масло,налял си новото и си усетил разлика? Налял си едното масло,чул си как работи двигателя,източил си го и си налял другото?Според мен е нормално,ако едно масло е било на краят на запаса си, да е с по-лоши показатели от едно ново масло и да доловиш разлика на слух.tipo33 написа:Това ми препоръча продавача,за двигатели над 100 хил.км.Създвало по-плътен слой...бла-бла-бла.Да кажа честно,аз клоня към равенола-има холограмен стикер за произход и идвало от Германия.Така казаха от магазина.Имам познат,който са занимава с бизнес с горива.Та той също каза,че в България залага единствено на Равенол,защото бил сигурен че е качествено НЕМСКО масло.От друга страна друг приятел кара 6 години със Суноко Титаниум Маратон,един форд 1,6 зетек и е предоволен.Като му слушам мотора-работи като компютърен вентилатор,а е на 295 хил.км. по показание.Това което мога да споделя аз е че съм ползвал от горните масла,както казах само Селения голд 10w40,преди 2 години и колата/фиат браво 1,4 12в/ определено заработи по-тихо в сравнение с предходното мосло-мотул някакъв беше.В това съм сигурен и никой не може да ме убеди че греша или пък си внушавам.Така че,сега дойде време да поугодя на моторчето на сегашната ми кола/от подписа/ и се триумяTitanium Marathon 10W40 CF/SL A3/B3
.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
По някой път, когато старото масло е претърпяло значителна промяна във вискозитета, наистина дори на слух се различава шума на мотора с новото. Но зависи и от двг. Ако двг работи сравнително спокойно и безшумно ще разбереш, но на един тракащ дизел е абсурд. Там много по-голямо влияние оказва горивото отколкото маслото.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Така,не исках да си чешем егото в тази тема,но като искаш-обяснявам.Купих колата с масло Селения голд.Колата беше на 12 000 км от предната смяна на маслото.Двигателя работеше тихо и равномерно.На щеката беше черно,Веднага го смених.Купих си Мотул 10W40,по съвет на приятел.Не помня точното означение.Тубата е изхвърлена и не мога да проверя.На другия ден след смяната като запалих колатаdudulia написа:Как си констатирал това? Източил си старото масло,налял си новото и си усетил разлика? Налял си едното масло,чул си как работи двигателя,източил си го и си налял другото?Според мен е нормално,ако едно масло е било на краят на запаса си, да е с по-лоши показатели от едно ново масло и да доловиш разлика на слух.tipo33 написа:Това ми препоръча продавача,за двигатели над 100 хил.км.Създвало по-плътен слой...бла-бла-бла.Да кажа честно,аз клоня към равенола-има холограмен стикер за произход и идвало от Германия.Така казаха от магазина.Имам познат,който са занимава с бизнес с горива.Та той също каза,че в България залага единствено на Равенол,защото бил сигурен че е качествено НЕМСКО масло.От друга страна друг приятел кара 6 години със Суноко Титаниум Маратон,един форд 1,6 зетек и е предоволен.Като му слушам мотора-работи като компютърен вентилатор,а е на 295 хил.км. по показание.Това което мога да споделя аз е че съм ползвал от горните масла,както казах само Селения голд 10w40,преди 2 години и колата/фиат браво 1,4 12в/ определено заработи по-тихо в сравнение с предходното мосло-мотул някакъв беше.В това съм сигурен и никой не може да ме убеди че греша или пък си внушавам.Така че,сега дойде време да поугодя на моторчето на сегашната ми кола/от подписа/ и се триумяTitanium Marathon 10W40 CF/SL A3/B3
.
-цък-цък-цък.Шум от към разпределителния вал.Викам си мама му този е бил сложил добавка в предното масло щото сигурно вала е тръгнал.Покарах 1000 км-все същото цъкат повдигачите на студен двг.,на топъл пак,но по-меко.Една неделя отворих капака на клапаните да вида прословутия разпр.вал как е.Гърбиците бяха огледални.До тук добре.Зарадвах се че вала е здрав и затворих.Тогава осъзнах,че това цъкане може да е породено от кофти или неподходящо масло.На другия ден си купих две кутии от по 2 л.Селениа Голд 10W40 и маслото беше сменено.Запалих колата и в първите 2-3 минути-пак същата история-цъка-цъкъ-цък.Тъкмо си помислих че дадох 65 лв. на вятъра и забелязах едва доловимо,че колата бавничко започва да утихва.Изкарах я от гаража и я докарах пред блока.Отворих капака и чух един друг мотор.Не казвам,че някое масло е лошо,друго добро.Но на моят фиат селенията му се отразяваше добре.Това е.Базирано на личен опит,не на фантасмагории.
Fiat Brava 1.2,16в
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар