Колко е най-малката допустима мощност като ампери на акумулатора за да върти добре и пали лесно,в момента съм с 74 амперов но е за смяна,сложих временно 60 амперов,върти си идеално...въпроса ми е мога ли да се доверя на акумулатор под 74 ампера(не визирам марка) какви са вашите наблюдения ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Акумулатор за TD100
Collapse
X
-
Акумулатор за TD100
Brava td100 1999г.
CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
Форд Фокус 1.8 Тдди
http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945Етикети: –
-
Аз онзи ден си взех 55А.Трябваше ми спешно,а това беше най-добрата оферта,която открих.Вече 1 седмица карам с него,сутрин във варненските студове,не ми е правил проблеми.Нов е все пак,да не забравяме.Но въпреки това,аз мисля че най-малкия акумулатор,който трябва да се слага на дизел 1.9 е 60-62А.А до преди това,карах с 45А,нямах съществени проблеми,просто стартера ми е на изживяване(да избута поне тази зима).Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
-
Тук при нас зимата -10,-15 си е нормално да падне,макар,че тази зима до сега не е било под -5 и сняг не сме видяли но още не е късноBrava td100 1999г.
CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
Форд Фокус 1.8 Тдди
http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945
Коментар
-
Да си видял да съм споменал точна температура!!!До към -5/6 пада вечер,щом сутрин има скреж.Няма да споря щото съм само за 2 седмици съм тук,след тово,ако ще и -100 да става не ме интересува.Казвам в момента как пали колата.Няма нужда да се заяждаш!!!ivel написа:абе човек ти в час ли си -от 10 г живеч в кранево и съм от русе.какъв студ има във варна.че ти ако си в русе ще умреш от студFiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
Re: Акумулатор за TD100
Общо взето за дизел минимум 60-62Ah по възможност с максимум стартов ток.besniq30 написа:Колко е най-малката допустима мощност като ампери на акумулатора за да върти добре и пали лесно,в момента съм с 74 амперов но е за смяна,сложих временно 60 амперов,върти си идеално...въпроса ми е мога ли да се доверя на акумулатор под 74 ампера(не визирам марка) какви са вашите наблюдения ?Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Благодаря за експресните мнения,бяхте ми много-полезни както винаги!Brava td100 1999г.
CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
Форд Фокус 1.8 Тдди
http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945
Коментар
-
То основно зависи колко ще живее акумулатора. И с 55 и с 74 ще пали по един и същ начин, Просто малкия ще умре една година по рано (примерно).http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Знаеш че е на късмет :D Винаги е добре да се вземат и някои други обстоятелства, като какви консуматори на ток има в колата, защото при ниски обороти на ДВГ и включени климатик, фарове, чистачки и като се включат и вентилаторите на радиатора на ДВГ, се получава една консумация на ток, която алтернатора на ниски обороти неможе да поддържа и се налага помощ от акумулатора. Колкото му е по-голям капацитета, толкова по-добре. Но всичко е според зависиinfineon написа:То основно зависи колко ще живее акумулатора. И с 55 и с 74 ще пали по един и същ начин, Просто малкия ще умре една година по рано (примерно).
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
И аз съм със 72 Аh и над 500 А стартов ток Магнет Марели, но като купих колата беше със 62 Ah и нямаше проблем. А и в каталога пише 62 Ah.kosta84bg написа:Мисля, че 74 Ah е най-добре за този мотор. От 1 година съм с нов такъв и е супер. Само внимавай с размера, че не всички по-големи акумулатори пасват лесно на това място.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Е то сега ако ще си мерим шаранитеDido_Lyubenov написа:И аз съм със 72 Аh и над 500 А стартов ток Магнет Марели, но като купих колата беше със 62 Ah и нямаше проблем. А и в каталога пише 62 Ah.kosta84bg написа:Мисля, че 74 Ah е най-добре за този мотор. От 1 година съм с нов такъв и е супер. Само внимавай с размера, че не всички по-големи акумулатори пасват лесно на това място.
аз съм с 60Ah / 540A DIN. Смятам обаче да минавам на 74Ah / 680A примерно
.
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Моя май е с такива параметри, не се сещам точно. Сега кара 5-та зима. Взех го на промоция от Метро за една от служебните коли, ама шефа реши да я продава вместо новия, сложихме и моя стария и я шътна с него. А за мен си остана бонус тоя акумулатор.batproho написа:Е то сега ако ще си мерим шаранитеDido_Lyubenov написа:И аз съм със 72 Аh и над 500 А стартов ток Магнет Марели, но като купих колата беше със 62 Ah и нямаше проблем. А и в каталога пише 62 Ah.kosta84bg написа:Мисля, че 74 Ah е най-добре за този мотор. От 1 година съм с нов такъв и е супер. Само внимавай с размера, че не всички по-големи акумулатори пасват лесно на това място.
аз съм с 60Ah / 540A DIN. Смятам обаче да минавам на 74Ah / 680A примерно
.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар