Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съединител - Bravo 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Съединител - Bravo 1.6

    Имам странен проблем със съединителя.Още откакто взех колата (05.2010), съединителя си отделя много отгоре и самия педал е вирнат много нагоре.От края на лятото, при превключване на над 4000 оборота от първа на втора има някакъв лаг тоест карам си с 50+ на първа, съединител, втора и около секунда никаква реакция и след тва се изстрелва.Но това го прави само при превключване от първа на втора.Един приятел с Golf 3 каза, че имал подобен проблем и го решил като сменил някакъв датчик на съединителя, но аз мисля, че нямам такъв датчик.
    Renault Modus 1.2 16v 2006
    Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX

    #2
    Нямаш датчик.Педала на съединителя трябва да е на едно ниво с педала на спирачката-регулирането става много лесно:1.Вдигаш пед. на съединителя нагоре и подлагаш нещо /чук с дръжката нагоре/ под него.2.Сваляш АБ и подложката под нея/гумената/.3.Бъркаш през отвора на стойката на АБ и развиваш няколко оборота гайката на жилото на съединителя.Махаш подпората под педала и гледаш дали се е изравнил с този на спирачката/може да го оставиш"една идея"по високо/.Палиш,и пробваш как се включват предавките 1 и R на място и в какво положение започва да зацепва.Ако нещо не ти харесва-дорегулирваш.
    Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
    ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

    Коментар


      #3
      Колега не разбирам особено от устройство на автомобила затова би ли пояснил какво е АБ?И това регулиране на педала би ли решило проблема със забавянето при превключване от 1-ва на 2-ра?!?
      Renault Modus 1.2 16v 2006
      Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX

      Коментар


        #4
        АБ-акумулаторна батерия.Щом отделя много горе и педала е над другите,съединителя ти е много натегнат,и при тия 4000 оборота при превключване той преплъзва/боксува/.Отдели му малко време да го регулираш,за да не сменяш аксиален лагер.Не ти ли свири на празен ход или като си сложиш крака върху педала?По книжка,на Фиат-а дават ход на педала 16,5 см.
        Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
        ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

        Коментар


          #5
          Намираш висок бордюр. Опираш предните колела в него, дърпаш ръчна. Палиш, включваш пета, даваш газ и се опитваш да потеглиш. Ако угасне, като пуснеш съединителя, добре - охлаби го от жилото. Ако не угасне веднага с пуснат педал, сменяш съединител.Весели празници!
          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

          Коментар


            #6
            Колега това го правих, но не точно по тоя начин и колата си изгасна, което ме навежда на мисълта, че съединителя не е за смяна
            Renault Modus 1.2 16v 2006
            Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX

            Коментар


              #7
              Не ти е износен съединителя,а иска само да се регулира,както съм ти писал по-горе.И моята беше така-педала стърчеше много над другите и дори при 1500-2000 оборота при превключване от 1 на 2 и по-бавно пускане на съединитела,замирисваше на изгоряло феродо.След регулирането,всичко се оправи.
              Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
              ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

              Коментар


                #8
                Не нищо не свири колега.Няма никакви шумове и оплаквания освен този лаг Сега след празниците ще видя да го регулирам и ще видя как е
                Renault Modus 1.2 16v 2006
                Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX

                Коментар


                  #9
                  Що ми се струва че за така описания проблем не е виновен съединителя ето ви нови насоки, МАП сензор, Дросел - мръсен, ТПС ?
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    Е, понякога, но много рядко се чува леко припукване при натискане, което идва от самия педал.Звукът е сякаш натискаш пружина и тя припуква.
                    Renault Modus 1.2 16v 2006
                    Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX

                    Коментар


                      #11
                      Ами регулирах съединителя...педала слезе надолу обаче пак е над спирачката.Преди беше 2,3 пръста над спирачката, сега е 2,3 мм над нея.Някак си по-мек е, не отделя толкова горе и тоя лаг при превключване намаля, но все още го има, макар и малко.Май проблемът ще се реши с нов съединител
                      Renault Modus 1.2 16v 2006
                      Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX

                      Коментар


                        #12
                        опечено ти е феродото на феродовия диск .сменяй комплект съединител

                        Коментар


                          #13
                          Ами така ще направя, но ще покарам така до лятото, защото сега боксува само над 4000 оборота, а ще ми трябват пари за винетки, данъци, застраховки...
                          Renault Modus 1.2 16v 2006
                          Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX

                          Коментар


                            #14
                            .

                            Сега като зачетох темата , маистор ми сменя феродовиа диск и лагера и педала е много нагоре и след около 500 км пробег започна да скърца като тръгвам и маистора каза че лагера бил менте , обаче сега разбирам какъв е филма
                            Американски форум: питаш нещо и ти отговарят.

                            Руски форум: питаш нещо и теб те питат.

                            Български форум:питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.

                            Коментар


                              #15
                              .

                              На браво брава 1.6 16 става феродов диск от москвич алеко 15 лв. И се носи на стругар да свали 5 мм от главината и става супер в Кюстендил всички таксита карат такива ИЗПИТАНО Е !!!
                              Американски форум: питаш нещо и ти отговарят.

                              Руски форум: питаш нещо и теб те питат.

                              Български форум:питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.

                              Коментар

                              Working...
                              X