Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дифтунга на пробката на картера

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Дифтунга на пробката на картера

    При смяна на масло, трябва ли да сменя дифтунгата на пробката на картера?Ако трябва, какъв размер е? Колата е пунто 1.1 55 к.с
    _/''''''''''''''''''''''''\_
    //---------------\\
    [( )== //// ==( )]
    |_|'------------'|_| ....Punto

    #2
    до колкото знам при всяка смяна на маслото се сменя и пробката заедно с дифтунгата по 3-4 лева са но аз лично никога не съм сменял досега и дори не е омаслено около пробката

    Коментар


      #3
      То се оказа, че пробката е с конусна резба което означава, че няма да я мисля Отви се без проблеми и се зави без никви ядове.
      _/''''''''''''''''''''''''\_
      //---------------\\
      [( )== //// ==( )]
      |_|'------------'|_| ....Punto

      Коментар


        #4
        Всеки път като сменям маслото правя следното с дифтунката:Нагрявам я с газова горелка колкото може.Потапям я във вода/масло, каквото има до мен. По този начин медта се отпуска и отново може да се сплеска и да уплътни.
        04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

        Коментар


          #5
          За ЖТД 105 пробката изобщо не струва 3-4 лева, а струва над 20 лева. Оригинална пробка, със съответното закаляване на главата. Тая от 3-4 лева наистина се сменя с маслото, защото става един хубав кръг там, където трябва да е шестостенът. Шайбата струва 0.50 стотинки, и това е ако цената ви е издута! Иначе е 10-20 стотинки. Преди 3 смени си купих шайби за 2 лева, има да сменям масло... Размерът при мен е М18 х 26, но дебелината не я помня, но тя си е нормална стандартна за такъв размер шайба.

          Коментар

          Working...
          X