ogi28b написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какъв акумулатор ще ми препоръчате?
Collapse
X
-
В подкрепа на казаното "FIAT/Lancia by Exide" Мареата ми е с такъв.Има бележка на акумулатора,че е с гаранция 5 години.Реално не знам на колко години е (предполагам около 5),но след като нямаше грам ток при покупката на колата,вече 2 години е в отлично"здраве". За сметка на това купеният преди близо 3 години от БГ Ексайд нещо започна да ме съмнява.Дано съмненията ми да не се окажат вярни.Явно има ексайд за БГ и останалият свят.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
-
1.Старт-сутрин тръгване за работа.2 и 3.Старт-в обедна почивка ако имам някаква работа из града.4.Старт-вечер тръгване от работа.5,6,7 и 8 старт-селд работа ако жената ме разхожда по магазините из града или някой колега се обади нещо за помощ.Ето ,че ги докарах до 8 и то такива дни са ми много малко.ogi28b написа:Tornado - ти се доближаваш до режима на каране на такситата, с толкова паления на ден. И това ако е всеки ден, даже много ти е изкарал. НА тях им дават едва 6 месеца гаранция.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Изключително доволен съм от ФААМ 80 ам/ч 770 А стартов ток.Макар да бях в началото скептично настроен,защото явно били китайски сега коренно променям своето мнение.Ферарито пали само като му покажа ключа,не изчаквам даже подгрева и после следва 1-1,5 километров пробег до работа със включени почти всички консуматори.Вечерта пак 1-1,5 км до вкъщи и после два или три дена почивка зависимост от смените.Наистина перфектна работа,а вече колко ще искара Божа работа :D .EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
От лятото е юли или август беше.Ползвам навсякъде отсъпки в цената и можех да избирам от различни магазини и различни марки акумулатори.Но миналата зима,когато моя с който си дойде Фераритоogi28b написа:itan75 - преди колко време си го купил?
от Италия поиздаде в големите студове багажа взех от един приятел,който има два Форда-Ескорт 91г,който няма палене освен напролет като дойдат щъркелчетата и едно Мондео 1.8ТД.Та поисках ФААМ-а от приятеля ми,който беше в Ескорт-а,защото беше му скъсал гъза от въртене,но измислената машина така и не искаше да пали нормално и за да не стои вечно разреден го карах известно време докато се запролети.Тогава разрязах моя стария,който уж се води капсулован,но всъщност колко гадно е направен да се хвърля,ако нивото на електролита намалее
.Клетките(всичките)бяха почти сухи и му долях близо 2 литра дестилирана вода.Заредих го както с машинка за зареждане,така и на дълъг път,но явно вече си е бил пътник и така след дълго търсене и обикаляне из цял Бургас за цени и модели купих ФААМ-а за 160лв с отстъпката и 2 години гаранция.На улицата където живея са почти всичките магазини за авточасти и акумулатори.За всичките по-сериозни акумулатори със повишен стартов ток(разбирай над 750ам/ч) искаха приблизително над 220-240лв
.Естествено беше да се спра на ФААМ-чето 80ам 770ам/ч стартов ток за цената от 160лв! Повишения стартов ток явно си казва думата и незнам,за другите,но мойто Ферари пали от оборот без подгрев в тези студове.
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Е той е чисто нов още, с нормално зареждане - нищо чудно че си много доволен, както бях и аз две години с Ексайда. Само информативно - заводския е 60 Ач с 380 А стартов ток, така че ти ако ще и 1000 А ток да имаш на разположение - ще запалиш все по един и същи начин, стига акумулаторът да е здрав. А това, че колата ти пали без подгрев - няма нищо общо с акумулатора, особено пък с неговия повишен стартов ток. В този режим на каране, който описваш - не е лоша идея да го зареждаш веднъж месечно.
Коментар
-
Имам едно питане: каква е разликата между моделите Silver dynamic, Blue dynamic и Black dynamic на VARTA? Кой модел е за предпочитане според вас? И при трите има модели с подходящи параметри. По каталог ми трябва 54 Ah, 530 A стартов ток.Alfa 147 JTD 115 hp
ex Punto SX 1,2 (73 hp), 1994 +LPG
Коментар
-
Силвър динамик има различна форма на оловните решетки и се твърди, че по-дълго време запазва капацитета си.chandler написа:Имам едно питане: каква е разликата между моделите Silver dynamic, Blue dynamic и Black dynamic на VARTA? Кой модел е за предпочитане според вас? И при трите има модели с подходящи параметри. По каталог ми трябва 54 Ah, 530 A стартов ток.
Коментар
-
мнение 2200
Наистина са странна работа . Като четох мнения за Ексайд нещо не ми вдъхват доверие .А моя Монбат купен на 06.2004г се спомина вчера на 11.01.11г (каква дата само за помен)ogi28b написа:Колегата ми пък е със заводския си акумулатор, 10 годишна кола! "FIAT/Lancia by Exide". Пали като чисто нов дори в най-големия студ... Колегата thedon пък е доволен от Монбат-а, за разлика от сума ти други... Странна работа са това акумулаторите.
Сега ще преровя още един път форума за други теми и после на обиколка из магазините
Колега chandler да не си закупил вече Варта
Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD
Коментар
-
Re: мнение 2200
Тедо имам един бош силвър,ако не се лъжа 52 ач или нещо такова...колата ми я взех с него,но зимата естествено не можеше да запали и го смених...варианта е да ти го дам,да му долееш водица и да го заредиш,колкото време изкара все файда...пък ти ще почерпиш някой пътRoMeO_156_GTA написа:Наистина са странна работа . Като четох мнения за Ексайд нещо не ми вдъхват доверие .А моя Монбат купен на 06.2004г се спомина вчера на 11.01.11г (каква дата само за помен)ogi28b написа:Колегата ми пък е със заводския си акумулатор, 10 годишна кола! "FIAT/Lancia by Exide". Пали като чисто нов дори в най-големия студ... Колегата thedon пък е доволен от Монбат-а, за разлика от сума ти други... Странна работа са това акумулаторите.
Сега ще преровя още един път форума за други теми и после на обиколка из магазините
Колега chandler да не си закупил вече Варта 
Ако те устройва пиши ми.
ex.Мареа ТД100
Коментар
-
От опит мога да кажа да не купуваш искра.Три такива смених купени НОВИ. Първия изкара 11 месеца и 3 седмици. Смених го с нов , той изкара 3 г. Купих фиата , на него пак сложих искра- пак 3 години. Сега преди зимата купих Варта 60 АH, който купих за 135 лева с 2 г гаранция и е обслужваем. Искрата беше с 20 лв по-евтин. В случая изходих само от това,че разликата не е голяма, а марката е добра. Относно късмета- напълно съгласен съм.УСПЕХ!
)
Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
"Имам едно питане: каква е разликата между моделите Silver dynamic, Blue dynamic и Black dynamic на VARTA? Кой модел е за предпочитане според вас? И при трите има модели с подходящи параметри. По каталог ми трябва 54 Ah, 530 A стартов ток. " Нито един не е за предпочитане! Скъпи са и не са кой знае какво.На Ипсилона взех черната серия 45ам. Още лятото когато го купих започна да ми дава ядове,когато не карам колата 3-4 дена.Декември след като умря за пореден път ,направо си купих Фиаам и си реших проблемите.Колата я карах на сто майстори да я замерват,че тия от Ауто+ ми казаха ,че не можело да бъде от акумулатора.На всичкото отгоре и оставих стилото една седмица без да го карам и другата Варта загина(блу динамик 52ам. на година и половина) За сравнение вартата с отстъпка 114лв 45ам.400а.Фиаама 82 лв 44ам 420а.Приятел с форд изкара 7 години с фиаам като не го караше със седмици зимата и нямаше проблеми с паленето.Fiat linea 1.3 mjet, Bravo2 1,4 . EX -Lancia Y 1.2, Stilo 1.8 MW ,Brava 1.8,Dedra 1.8 16v,Delta2 1,6,Ritmo 1,5,Lada 1500.
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар