Danchojn написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за антифриз
Collapse
X
-
Етилен гликола е мазен като масло, даже по-мазен, етилен гликол и дестилирана вода, това е истината. Нямам престава, какви са "антикорозионните" добавки, които може би слагат, но никога няма да ти ръждяса нещо, което се мие с етилен гликол. Освен това е вечен и никога не се сменя, ползва се за охлаждане в индустрията и както си е направена инсталацията ако няма теч 30 години няма да се смени.. етилен гликола никога няма да се свърже с нещо и да промени състава си при температурите в мотора, а и при по-високи...
-
Точно това имам предвид !avdjiqta написа:Етилен гликола е мазен като масло, даже по-мазен, етилен гликол и дестилирана вода, това е истината. Нямам престава, какви са "антикорозионните" добавки, които може би слагат, но никога няма да ти ръждяса нещо, което се мие с етилен гликол. Освен това е вечен и никога не се сменя, ползва се за охлаждане в индустрията и както си е направена инсталацията ако няма теч 30 години няма да се смени.. етилен гликола никога няма да се свърже с нещо и да промени състава си при температурите в мотора, а и при по-високи...Danchojn написа:Малко неправилно съм се изразил, но имах в предвид спецификациите най-вече. А че има и други антифризи, има и то не малко. Например пропилен-глюкол май беше. Не помня, не съм химик.
Истината е в "Червеният" - G12. Слагаш и няма какво да го мислиш кога да го сменяш (другият се сменя на 2 години, т.к. е минерален продукт, и си променя свойствата с времето. Онова "кафявото" дето сте го виждали , и всички му викат ръжда...). Малко по-скъп е , но с времето си избива парите .А, като се змаислим, къде ли не сме дали далеч повече от 10 лв !? Не вярвам да излиза с повече по-скъп ...
FIAT Punto '94, 1.1 Petrol
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар