Ето какво има на сайта на API. http://eolcs.api.org/FindBrands.aspили по-добре тук http://eolcs.api.org/DisplayInfo.asp?Info=CompanyNames
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мнение за масло ИНСА Турбо Д
Collapse
X
-
Re: за маслата
Кажи поне каква марка еloli написа:Колеги, какви са тези японски масла за ТД. За Brava TD100, да предпочета ли Selenia? защото човека, който ще ми го смени ми предложи японско.
За каква спицификация да гледам ?Благодаря!Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
Powered by Total & Fobos LPG

Коментар
-
Е как пък караш от 9 години с такова масло след като рафинерията е построена по скороgogomgogo написа:Опел 1.6Д съм карал 9 години с това масло без забележки
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Здравейте, колеги! Гледам, че темата е замряла, но не ми се искаше да правя нова за моето питане. След тази кратка дискусия тук, все пак има ли хора които са ползвали маслото INSA ПРИМА ЛУКС 10W40? Предстои ми смяна на маслото, даже малко май прехвърлих километрите и ми се ще в най-скоро време да го сменя. В момента не мога да отделя повече пари за по-скъпо масло. Досега съм карал 10 години с Приста, ама и те станаха скъпички.В момента съм със синтетиката Приста Ултра 5W40. Проблеми с двигателите не съм имал. Сега случайно попаднах на тази българска марка, но отзивите за тях в нета са много оскъдни и противоположни- от "пълен боклук", до "супер масло". След ровене из сайтовете излиза, че Приста и ИНСА ползват едни и същи базови масла и присадки, поне така е посочено в сайтовете им, но ИНСА-та е почти два пъти по-ефтина от Пристата. Колата ми в момента е Рено Меган бензин 1,4, 2003 г. Ще се радвам ако пишат хора лично ползвали маслото да споделят как се отразява на двигателя.
Коментар
-
Никога ИНСА ! Преди години имах бензинов Ескорт, който течеше и харчеше маслото. За това му сложих евтино ИНСА 15W40, не помня модела вече. Беше зимата и не особено студено. На следващия ден преди да тръгна, мерих маслото по навик. Само че като извадих щеката, по нея масло нямаше, а имаше грес ! Веднага махнах тоя боклук и налях Шел. Ако е за 10W40 и се търси евтино, в Лидл има немско на 30лв за 5л туба, марката е "W5". Много прилично си е маслото ма Лидл за тия пари.Dacia Duster 1.6 4WD
Коментар
-
motomanjak написа:Ами вече го поръчах от сайта им. 4 литра са 17 лв. Ако дойде ще изкарам лятото с него, пък живот и здраве за зимата може да го сменя с друго.
Вярно издевателствуваш и се гавриш с колата... Та то свестен маслен филтър е 10-12лв. (има и по-евтини, разбира се...)
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Понеже го поръчвам директно от онлайн магазина на производителя, затова е такава цената. Иначе по бензиностанциите и хипермаркетите е към 30 лв.batproho написа:motomanjak написа:Ами вече го поръчах от сайта им. 4 литра са 17 лв. Ако дойде ще изкарам лятото с него, пък живот и здраве за зимата може да го сменя с друго.
Вярно издевателствуваш и се гавриш с колата... Та то свестен маслен филтър е 10-12лв. (има и по-евтини, разбира се...)
Коментар
-
Не блести с нищо маслото. Рециклирано двигателно масло. Доста фирми по света го правят. На двигател с хидравлични компенсатори не бих го налял. На стария 1.4 двг с верига на рено едва ли лятото ще има проблем. Но все пак имай в предвид, че едно натискане в по-сериозни обороти и поставяне на маслото в екстремна ситуация, може да ти коства ремонт на двигател!motomanjak написа:Здравейте, колеги! Гледам, че темата е замряла, но не ми се искаше да правя нова за моето питане. След тази кратка дискусия тук, все пак има ли хора които са ползвали маслото INSA ПРИМА ЛУКС 10W40? Предстои ми смяна на маслото, даже малко май прехвърлих километрите и ми се ще в най-скоро време да го сменя. В момента не мога да отделя повече пари за по-скъпо масло. Досега съм карал 10 години с Приста, ама и те станаха скъпички.В момента съм със синтетиката Приста Ултра 5W40. Проблеми с двигателите не съм имал. Сега случайно попаднах на тази българска марка, но отзивите за тях в нета са много оскъдни и противоположни- от "пълен боклук", до "супер масло". След ровене из сайтовете излиза, че Приста и ИНСА ползват едни и същи базови масла и присадки, поне така е посочено в сайтовете им, но ИНСА-та е почти два пъти по-ефтина от Пристата. Колата ми в момента е Рено Меган бензин 1,4, 2003 г. Ще се радвам ако пишат хора лично ползвали маслото да споделят как се отразява на двигателя.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
В това няма нищо чудно. Минерално масло със зимен индекс 15W под 0гр си е гъстак. Дори с полусинтетика с такъв индекс под -10гр не се препоръчва стартиране на двигателя. Единствено разни специфични масла с такъв индекс, предназначени за тежкотоварния сектор се държат по-нормално зимата и осигуряват що годе смазване в първите секунди след старта в студената част от годината. Но и цената им почва от 20лв/л. Даже е малко. Хубаво е че си го махнал максимално бързо.DJPOPA написа:Никога ИНСА ! Преди години имах бензинов Ескорт, който течеше и харчеше маслото. За това му сложих евтино ИНСА 15W40, не помня модела вече. Беше зимата и не особено студено. На следващия ден преди да тръгна, мерих маслото по навик. Само че като извадих щеката, по нея масло нямаше, а имаше грес !..................Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар