А защо да вярвам на това ти твърдение ? Това исках да разбереш :D Да не си мислиш, че ще сипвам в ТД100 М10Д, а ще бягам от полусинтетика на Политрон :D :D :D Явно не се усещаш вече, толкова много си вярваш, че става вредно за теб самия. Съвсем по пориятелски ти казвам, мисли преди да нпишеш нещо ! Ще ти е от полза.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Резултат от използването на POLYTRON
Collapse
Заключена тема
X
X
-
А кой е казал, че ти вярвам за М10Д - то е ясно че е глупост. Както и това, за Ладата. Какво масло ще използваш зависи само от това да няма в него вредни съставки за някои метали. Иначе колкото по-високи спецификации лубриканта е толкова по-добре. Но трябва да се съобразиш с вискозитета и т.н. С няколко думи, ако използваш ТТ данните и спецификациите на дадено масло - от кое колко има, винаги можеш да намериш по-добро масло. Но ако разчиташ само на една API/ACEA почти е сигурно, че ще сбъркаш. Например МТС не бива да се използва там където има сребро. С всички други метали се отнася брадски. Сярата в диференциалните масла също ке убие синхронизаторите от цветни метали, каквито и да са те. Затова и трансмисионните GL4/5 не съдържат такава и ЕР характеристиките се постигат по друг начин. Но точно масло със спец GL4/5 поставено в скоростната на една Лада вместо предписаното утроява нейния пробег. Та такива работи - аз съм преценил много добре какво пиша. Вие скептиците помислете също и не бъдете толкова сигурни във вашите приказки. Ако не знаеш как да си подбереш масло си карай с предписаното и ще спиш спокоен. Разбрах, че не ми вярваш. Ми хубаво, няма да се караме, но за Политрон си оставате само теоретици. Хайде сега пак да се посмеем.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Май ще си дойдем на думата, ама трябваше да поспорим и да се првим на шутове ! Кой пише на опаковката на маслото си пълния химичен състав ? Никой. Нали си има фирмени тайни и на тях разчитата всички производители ! Хайде сега ми напиши химичния състав на SELENIA TURBO DISEL и на POLYTRON , напиши ми точната пропорция на всички добавки на двете масла, и ще говорим от техническа гледна точка на това, кое масло е по-доброDanchojn написа:А кой е казал, че ти вярвам за М10Д - то е ясно че е глупост. Както и това, за Ладата. Какво масло ще използваш зависи само от това да няма в него вредни съставки за някои метали. Иначе колкото по-високи спецификации лубриканта е толкова по-добре. Но трябва да се съобразиш с вискозитета и т.н. С няколко думи, ако използваш ТТ данните и спецификациите на дадено масло - от кое колко има, винаги можеш да намериш по-добро масло. Но ако разчиташ само на една API/ACEA почти е сигурно, че ще сбъркаш. Например МТС не бива да се използва там където има сребро. С всички други метали се отнася брадски. Сярата в диференциалните масла също ке убие синхронизаторите от цветни метали, каквито и да са те. Затова и трансмисионните GL4/5 не съдържат такава и ЕР характеристиките се постигат по друг начин. Но точно масло със спец GL4/5 поставено в скоростната на една Лада вместо предписаното утроява нейния пробег. Та такива работи - аз съм преценил много добре какво пиша. Вие скептиците помислете също и не бъдете толкова сигурни във вашите приказки. Ако не знаеш как да си подбереш масло си карай с предписаното и ще спиш спокоен. Разбрах, че не ми вярваш. Ми хубаво, няма да се караме, но за Политрон си оставате само теоретици. Хайде сега пак да се посмеем.
А сега разбери най-сетне, че политрон е много по-добро за някои ДВГ от другото споменатио по-горе, но може би не по-добро от моето за моя ДВГ ! Това проумей. Не ми говори празни приказки !
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
С какво се движи твоя автомобил - С ПетролКакви за базите на маслата - От ПетролКак се постигат ЕР качествата при Политрон маслата - С МТСКакво е МТС и какво съдаржа - чист петрол без никакви примеси и твърди частици. Как го правят не знам. Ако знаех нямаше да съм в Бг.Твойта селения си постига ЕР качествата с твърди частици.Извод - Политрон е много по-добро и по-безопасно, с напълно различен хим. състав съвместим със всички лубриканти. САМО И ЕДИНСТВЕНО СЪС СПИРАЧНА ТЕЧНОСТ НЕ СЕ ИЗПОЛЗВА. Това е накратко.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Ето ви спрея.Какво пише - 20 пъти по-добър от ВД40. Я ми покажете, кой друг е написал на опаковката си подобно нещо, което си е откровенно предизвикателство за съд. Защо компания, като тази дето прави ВД40(3мл. бр. на седмица) си трае и до сега няма нито един съдебен иск. Аз ще ви кажа. Защото после на опаковката ще трябва да се завиши числото. Няма да е 20 а повече. Приели са просто по-малкото зло. Това съм го доказал
Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Започваш вече сериозно да се оплиташ като пиле в калчища. Според единия ти пост, си наливм шлайф-паста вместо двигателно масло - така ли да го разбирам ? По въпроса със спрея - такова пояснение, че е по-добър от WD-40 , имат право да напишат само ако и WD-40 е техен продукт. Иначе ще ги подкарат по едни закони за нелоялна конкуренция ... Нямат право да правят сравнение с опредлен продукт на друг производител като упоменават марка и вид. А щом е техен продукт, ще взема да се съглася, че най-сетне са се научили поне спрей да правят като другите
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
http://www.facebook.com/video/video....63727489Ето ви и по сериозни тестове. Не като мойте аматьорски.
Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Хаха, стига де. Ти сериозно ли го разбра такаDido_Lyubenov написа:Започваш вече сериозно да се оплиташ като пиле в калчища. Според единия ти пост, си наливм шлайф-паста вместо двигателно масло - така ли да го разбирам ?
Виж кво сега. Вие сте специалистите, по умни сте от мен сигурно ша си отговорите сами
ZDDP не е известно от вчера. Само дето във все по-малки количества го сипват.
Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Малиии, "сериозни тестове" съчетано с "facebook" - как звучи самоDanchojn написа:http://www.facebook.com/video/video.php?v=2273863727489Ето ви и по сериозни тестове. Не като мойте аматьорски.
Ти май си нямаш какво да правиш, и си търсиш теми за писане, като професор Вучков
А защо пускаш по 3 - 4 поста последователно, а не напишеш в един пост, всичко което искаш да кажеш ? Ако си пропуснал нещо, става с бутон "редактирай" ! Да звучиш по-убедително ли ... Я кажи сега на нас тъпите, дето не ни се пише из гугъл, какво е "ZDDP" , че да се научим най-сетне ?
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Какво значение има от къде пускам клипа?ZDDP- като не знаеш какво е как си си направил всички ония изводи в предишните си постове в тази тема незнам Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 Пиша както ми е по-лесно, забранено ли е?Дай да си бъдем приятели и да не продължаваме. Няма смисъл. Живеем на различни платени явно. Аз не съм от земята и с тая технология извънземна дето защитавам, и за не знам от де съм
Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Аз ти казах че през девет реки ще те преведат и пак жаден ще ходиш. Между другото скоростната кутия спря да "вие" и скоростите 2-ра и 3-та вече влизат перфектно :D Само 200гр. МТС и сложих , но явно е било достатъчно да подобри работата. Планирал съм март месец да сменя маслото на кутията дали в новото да не сложа цяла разфасовка МТС или пак 10%Danchojn написа:Наско, Наско, колко си прав за съжаление.Atanas71 написа:Няма смисъл да обеждаваш хората тук в този форум. През девет реки ще те преведат и пак жаден ще ходиш. И аз ползвам МТС Политрон и при дозирането след изминати 20-тина километра неможех да си позная двигателя. Утихна и както ти казваш мърка :D Така че Данчо каквото и да им демонстрира все ще има Тома-неверници. Някай даже ще отидат на подобен тест ей така сейр да гледат и да задават "остроумните" си и "компетентни" въпроси. Сега очаквам атака от целия умствен капацитет на форума
Между приказките да попитам ти 10В40 Политрон ли ще сипваш или някое от другите спецификации на ПолитронФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Няколко скоростни кутии лично съм им сипал по цяла. Едната скоро я сваляхме, че сменяхме съединител. Шийките на вътрешните карета, тази част между шлица и семеринга, тя по принцип работи, само когато дифа работи, беше полирана невероятно. Имам и снимки, на теб мога да ги пратя. Светнахме с фенерче през отворите, на дифа. Контактните повърхности на зъбните колела изглеждат невероятно също. А това беше кутия, също с виене, че даже търсихме и втора ръка.Но според мен е безмислено. Да не говорим, че вече си я обработил. По скоро си добави пак 10%, а останалото в антифриза.Atanas71 написа:Планирал съм март месец да сменя маслото на кутията дали в новото да не сложа цяла разфасовка МТС или пак 10%Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Няма значение това СЕВ. Говори се за МТС навсякъде. То е важното. Имаш ли МТС, защитата на двг се поема от него. Между другото, не знам дали ти е интересно, но според американците, дето са правели тук презентациите, маслата Мобил1 са най-добри. Това е тяхно мнение. Говоря, ако ги сравняваме с другите марки на пазара. Те самите си казаха, - "Ние не казваме, че останалите масла са лоши, но Политрон е много по по-добър".Та де да знам, може би ако клиповете се правят с реклами на съвсем посредствени масла, хората ще кажат - Абе глей ги тия, кво се правят, да тестват срещу МОБИЛ1 да ги видим. Но това са си мои мисли.Sev написа:защо на всички снимки на колата на този пилот в нета има реклами на Мобил1 ?Danchojn написа:http://www.facebook.com/video/video.php?v=2273863727489Ето ви и по сериозни тестове. Не като мойте аматьорски.
Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар