Danchojn написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Резултат от използването на POLYTRON
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Това минусови градуси за нищо ги нямаш! :D Виждал ли си масло 10W40 при -30? Няма да го познаеш!За справка - имам 22 години там, дето правеха българските масла. Та имам професионален опит.Не коментирам качествата на разните пенкилери, само дето добавките са за продаване, като вестниците.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
-
Не, не съм против тоя продукт :D Искам да разбера достатъчно за него, за да реша дали да го ползвам за тоя си азтомобил. В описанията на маслото което ползвам, навсякъде се споменава за това , че е предвидено да работи в TD/D двигтаели, отделящи повечко сажди при изгаряне на горивото, което никъде не е споменатоа за Политрон, съшо и влиянието му върху различните катакизатири, а при положение че има и само по една разновидност от всеки вискозитет, явно не е за всеки ДВГ, или има и други разновидности, между които е и подходащото за моя ДВГ масло. Лошото е че не ги намирам, ако ги има. А това за начина по който се говори тук за това масло, е кажи ми честно, не ти ли прилична на споменатия тип рекламни клипове :D . Не искам да те обидя, но на мен така ми зглеждат, не казвам че ти си им рекламен агент. Как да ти каажа, не ми се вярва да е чак толкова универсално. Има си масла за бензинови и за дизелови ДВГ, които масла са с различни съставки, предназначени за работа със съответното гориво, от гледна точка на това, кое гориво какви мизерии отлага по стените на цилиндрите и така на татък. Ти не можеш да се ангажираш да ми дадеш тези отговори относно Политрон, но ако се появи от някъде повече инфо за това масло, ще решавам как да постъпя. Виж, ако си купя бнзинова кола, със сигурност ще се възползвам от Политрон, не се шегувам, просто е ясно че за бензинови ДВГ е подходящо.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Благодаря за разяснението и още веднъж -добавката МТС е доста ефикасна а скоро ще видим и маслото как е :P Аз съм твърдо за Политрон а за тая Селения нищо добро несъм, чувал от хора карали с нея и сега карали с друго масло.И да отбележа че двигателя незнае ква е марката масло сипано в него,затова слагайте "квото ви душа мое да носи".Аз избирам Политрон,и мисля че съм направил наи-добър избор.Danchojn написа:Не си се ориентирал правилно.X W YX - това число характеризира изпомпваемостта на маслото при ниски температури. Обикновено 10W означава , че с това масло можеш да стартираш безопасно до -25гр. 15W - до -15гр. 5W - -35гр и т.н. Но има масла, като маслата на Политрон, при които това не е така. Т.е. зимният индекс не е пряко свързан с вискозитета. Можеш да варираш с този вискозитет, според зависи.danzel-jtd написа:В една брошура в сервиза на пежо на цариградско прочетох че тези цифри означават температурите при сгъстяваемост : 10в40 - от +10 градуса до +40 градуса.5в40 от +5 градуса до +40 градуса.Тва е неква глупост,нали?
Y - това число характеризира вискозитета на маслото при 100гр.Bravo 2.0 Multijet 165 2009
Коментар
-
Виждал съм, виждал съм. И съм го споменавал тук във форума. Имаш професионален опит с маслата, което е хубаво, но нямаш грам опит с Политрон. Аз не съм професионалист, но труда който съм положил в някои посоки ме е убедил в някои неща. :Dmuns61 написа:Това минусови градуси за нищо ги нямаш! :D Виждал ли си масло 10W40 при -30? Няма да го познаеш!За справка - имам 22 години там, дето правеха българските масла. Та имам професионален опит.Не коментирам качествата на разните пенкилери, само дето добавките са за продаване, като вестниците.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Може и да звучи всичко като ВС телешоп, голяма работа. Аз сега монтирах ГИ в Кардени София и ще препоръчвам и тях на познати и приятели, защото съм супер доволен. Най-хубавото от цялата работа, с Политрон е че всичко е истина, колкото и ВС телешопско да звучи. CI-4 стандарта по API вообще не е лабав и едва ли има двг по света, което да не бъде задоволено с него. Двигателите ни не са извънземни, не се движат с извънземни горива, че толкова да са различни. CI-4 покрива всички предхождащи. Масово в Бг. дизеловите са CF. Но щом интереса е сериозен, ще се опитам да намеря повече информация. Често ходя към Политрон България, мога да позапитам. И пак казвам, това е коренно различна технология. Основният проблем на маслата е триенето в двг. То предизвиква загряване, разрушаване на молекулите на маслото, високо температурно окисляване и т.н. В случая триенето е елиминирано. Аз говоря от моята си черга, на база моя опит. Всички филтри, на двг-та с Политрон изглеждат доста различно. Няма наслоявания, няма лак. Като избършиш маслото и металните части на филтрите са като нови. Хартията вътре, вообще не с натрупаната чернилка, която се вижда иначе. Цвета е нещо като светлокафяво. Та така, аз не съм професионалист, но смея да твърдя, че съм задълбал доста в областта. А сигурно доста малко хора са се цапали да отварят използваните филтри.Dido_Lyubenov написа:Не, не съм против тоя продукт :D Искам да разбера достатъчно за него, за да реша дали да го ползвам за тоя си азтомобил. В описанията на маслото което ползвам, навсякъде се споменава за това , че е предвидено да работи в TD/D двигтаели, отделящи повечко сажди при изгаряне на горивото, което никъде не е споменатоа за Политрон, съшо и влиянието му върху различните катакизатири, а при положение че има и само по една разновидност от всеки вискозитет, явно не е за всеки ДВГ, или има и други разновидности, между които е и подходащото за моя ДВГ масло. Лошото е че не ги намирам, ако ги има. А това за начина по който се говори тук за това масло, е кажи ми честно, не ти ли прилична на споменатия тип рекламни клипове :D . Не искам да те обидя, но на мен така ми зглеждат, не казвам че ти си им рекламен агент. Как да ти каажа, не ми се вярва да е чак толкова универсално. Има си масла за бензинови и за дизелови ДВГ, които масла са с различни съставки, предназначени за работа със съответното гориво, от гледна точка на това, кое гориво какви мизерии отлага по стените на цилиндрите и така на татък. Ти не можеш да се ангажираш да ми дадеш тези отговори относно Политрон, но ако се появи от някъде повече инфо за това масло, ще решавам как да постъпя. Виж, ако си купя бнзинова кола, със сигурност ще се възползвам от Политрон, не се шегувам, просто е ясно че за бензинови ДВГ е подходящо.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Хубаво е, че за теб лично надхвърля всички стандарти, мма на книга, по спецификациите дадени от самия производител, Политрон маслата дали ще е синтетика или полусинтетика, не е кой знае колко по-различно като стандарти и показатели от съответните аналогични масла на други производителиDanchojn написа:МТС надхвърля всички възможни стандарти за мен. Дори новият за бензиновите SN бледнее по износване пред МТС.
Защо при маслата на Политрон според теб "зимния" индекс не е пряко свързан с вискозитета като в спецификациите на 10в40 и 5в40 има разлика от 10+ градуса в температурата до която двата вида масло имат течливост?Danchojn написа:X - това число характеризира изпомпваемостта на маслото при ниски температури. Обикновено 10W означава , че с това масло можеш да стартираш безопасно до -25гр. 15W - до -15гр. 5W - -35гр и т.н. Но има масла, като маслата на Политрон, при които това не е така. Т.е. зимният индекс не е пряко свързан с вискозитета.
Алкалния запас на предлаганите масла Политрон в БГ не е с нищо по-различен от аналогичните на други марки, да не кажа, че има и продукти с по-висок такъв!HTHS както и другите показатели на маслата се определя по даден стандарт и не е някво измислено и написано от производителя число, тъй че не ми звучи сериозно това: HTHS на хартия е като другите масла, защото какво да му напишат??? Реално е пъти по-висок. :DDanchojn написа:Алкалният запас е 9 и нагоре - предостатъчен за всякакъв дизелов двг. HTHS на хартия е като другите масла, защото какво да му напишат??? Реално е пъти по-висок.Извинявай, но за да сме обективни според информацията от сайта на вносителя тази температура за полусинтетика 10В40 на Политрон е -30, като и този показател не е с нищо по-различен от продукти на други маркиDanchojn написа:Полусинтетиката 10W40 е до -42гр.
Коментар
-
Ето ви и малко сериозни факти от Бургас. Колегите които живеят там могат ако искат да проверят информацията, да не кажат, че си измислям.Автобусната фирма БУРГАС БУС, която е общинска от дълго време автобусите са обработени с Политрон - всички. В началото маслото им е сменяно на 20 000км, но в момента пробега е удължен на 60 000- 80 000км, според състоянието на конкретните машини. Разхода на автобусите е средно с по 6-7л/100 занижен. За автобусите се грижи главен механик Здравко........Ей забравих фамилията на човека, но това няма особенно значение - В бургас е доста известен в тези среди и може би един от най-добрите специалисти по двг в България. ВСИЧКИ АВТОБУСИ СА ДИЗЕЛ! Това не е единственото предприятие в България, работещо с Политрон. Но там има специалисти, които знаят как и имат с какво да се убедят в качеството на продукта. Сега ще кажете, бе ти отде знаеш толкова много - ми питам и се интересувам. С много много хора и специалисти съм говорил за Политрон, звънял съм на много предприятия които го използват и никъде, ама никъде не съм чул нещо различно от - Уникален продукт. И колко пари им е спестил. Има инфо колкото щете. Аз за себе си знам - каквато и кола да имам, друго освен Политрон няма и да помирише. И как пък за вече 6 години и над 30 автомобила на познати и приятели, повечето от които дизел и над 200 000км. при някои, нещо не се счупи. А точно обратното - всички са с понижен разход, чисти двг-та, без проблеми зимата, нямат разход на масло(някои от тях харчеха по 2л масло). Та така, тия факти ако някой ми ги обори............................Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Сбъркал съм, на 10W30 e -42. На 10W40 e -35 не е -30. Този работен вискозитет е по принцип до -25. Не съм казал, че само Политрон имат такива масла.biser_as написа:Извинявай, но за да сме обективни според информацията от сайта на вносителя тази температура за полусинтетика 10В40 на Политрон е -30, като и този показател не е с нищо по-различен от продукти на други маркиDanchojn написа:Полусинтетиката 10W40 е до -42гр.
Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Алкалния запас не е нищо осбенно, да има и масла с по-висок, важното е колко време по време на експлоатация алкалният запаз ще го има.HTHS - тези изводи си ги правя аз. Ще ти кажа защо. При триене точка в точка и 90-100гр на маслото та и нагоре, мога да натисна с над 150Nm и да не се случи нищо. Не задира. Е, с друг лубрикант изобщо не мога да направя това. Вярно, че това е доста елементарна проба, но на мен това ми стига, защото това е реалността.biser_as написа:Алкалния запас на предлаганите масла Политрон в БГ не е с нищо по-различен от аналогичните на други марки, да не кажа, че има и продукти с по-висок такъв!HTHS както и другите показатели на маслата се определя по даден стандарт и не е някво измислено и написано от производителя число, тъй че не ми звучи сериозно това: HTHS на хартия е като другите масла, защото какво да му напишат??? Реално е пъти по-висок. :DPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
ти май сам си говориш вече :D гледай сега, хората примерно от BMW са го казали - ние слагаме в колите си Castrol и точкадонякъде е комерсиално, но не винаги...защото BMW не могат да плюят по авторитета си с некво маслогарантираме че с него колите работят отличнонай-доброто масло на Castrol струва точно 16 лева
Коментар
-
1. Не знам от къде ги намираш тези цени. Може би ги внасяш и продаваш. http://www.motorni-masla.com/castrol.html Тук например такива цени няма. Но и в БГ цените са отврат за всичко.....2. Кастрол Едж на стенда умира за 25сек. с натиск 30Nm. На горе не мое вообще. Спасява го това, че в двг триенето винаги е върху площ, но при екстремно натоварване, кой знае. Да не говорим за аварийна ситуация и работа без масло. http://www.opelclub.bg/index.php?showtopic=66788 ето тук един юнак, който се слави по форумите с много добри цени и пак не е докарал тази. Не на последно място, в недалечното минало изгоряха доста хора с Кастрол забъркан тук в София.Е не казвам, че е лошо но Политрон по го бива
Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
не внасям нищоправя услуга на приятелии как така мен ме изкара търговец, като аз марки почти не споменавам за разлика от теб
а тези тестове дето си ги правиш, са само за твое успокоениемаслото се тества в реални условия - в двигателдали издържа на екстремно натоварване? щом издържа в М5, ще издържи и в Панда и в Браво
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар