Здравейте колеги, когато си купих колата видях че ангренажния ремък е сменен на 92 000км и пише да се кара 100 000км марката е Continental. Слаган е в Сан Марино. Колата беше не чичо ми и в сервиза са му сложили такъв като са му взели повече пари, но му казали че бил хубав. Аз взех колата около 10 000 км след като го е сложил беше на около 100 000км някаде около 102 000 не се сещам вече, а баща има сервиз и с един колега го гледаха самия ремък и казаха ремъка е като чисто нов. Имал някви надписи от страната на ремъка които са от към страната на ролките, бе бил като нов а е на ~10 000км. Интересно ми е възможно ли е ангренажен да се кара 100 000км. В момента по едни сметки излиза че ремъка се кара вече 40 000км. и нямам проблеми с него не взех да изпитвам страх да не стане някоя бела. Дори и да е възможно този ремък да се кара толкова дълго мисля да сменя ремъците и ролките, за да не си блъскам главата после.Искам да помоля запознатите със цените да ми кажат колко струва ангренажния ремък ролките и пистов ремък май се казваше другия с климатик съм. Какво точно да си купя и ценичките ме интересуват,защото до колкото съм чувал Gates е добра марка но все пак изкажете си мнението.Колата е Fiat Bravo 1.6 16v 103HP ’96 с климатик.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ангренажен ремък Continental
Collapse
X
-
u_bo
има нов модел ремъци с кевларени нишки - ако е такъв - може и да е за 100кнапиши му модела в гоогле и сам виж
Коментар
-
7or37o написа:По-принцип все още не свири , нищо му няма , обаче ми е интересно дали е възможно , но явно е възможно да се изкара 100 000км с такъв ремък
чувал ли си агренаж да свири,искаш кола а ти се свиди един ремък , какво го мислиш сменяш го и си спокоен.
FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !
Коментар
-
де да беше така- сменяш и си спокоен....dani389 написа:7or37o написа:По-принцип все още не свири , нищо му няма , обаче ми е интересно дали е възможно , но явно е възможно да се изкара 100 000км с такъв ремък
чувал ли си агренаж да свири,искаш кола а ти се свиди един ремък , какво го мислиш сменяш го и си спокоен.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Re: Ангренажен ремък Continental
Ремъка го сменявай така както е предписанието от фирмата.Прочети си добре фирменото ръководство за експлоатация.Там е дадено всичко и то с голям резерв от пробег така че фирмата няма интерес да и с е чупят двигателите.И никъде не е казано че ремъка трябвало да бъде с някакви си кевларени нишки.Недей да слушаш митове и легенди у нас,че може да се побъркаш.Ще те съветват да си махнеш катализатора,че пречел,да си смениш ламбда-сондата на 100000 клм,да си туриш спортен филтър,да сипваш разни боклуци в бензина и маслото,да сменяш ремъка за по сигурно на 40000 клм,маслото на 7-8000 и какви ли не щуротии.Вярвай само на това което предписва фирмата производител и го спазвай точно.Всички зъбчати ремъци вече се сменяват над 100000 клм.а VW за много от моделите си въобще не предписва смяна на ремък.Сигурно е с "кевларени нишки".7or37o написа:Здравейте колеги, когато си купих колата видях че ангренажния ремък е сменен на 92 000км и пише да се кара 100 000км марката е Continental. Слаган е в Сан Марино. Колата беше не чичо ми и в сервиза са му сложили такъв като са му взели повече пари, но му казали че бил хубав. Аз взех колата около 10 000 км след като го е сложил беше на около 100 000км някаде около 102 000 не се сещам вече, а баща има сервиз и с един колега го гледаха самия ремък и казаха ремъка е като чисто нов. Имал някви надписи от страната на ремъка които са от към страната на ролките, бе бил като нов а е на ~10 000км. Интересно ми е възможно ли е ангренажен да се кара 100 000км. В момента по едни сметки излиза че ремъка се кара вече 40 000км. и нямам проблеми с него не взех да изпитвам страх да не стане някоя бела. Дори и да е възможно този ремък да се кара толкова дълго мисля да сменя ремъците и ролките, за да не си блъскам главата после.Искам да помоля запознатите със цените да ми кажат колко струва ангренажния ремък ролките и пистов ремък май се казваше другия с климатик съм. Какво точно да си купя и ценичките ме интересуват,защото до колкото съм чувал Gates е добра марка но все пак изкажете си мнението.Колата е Fiat Bravo 1.6 16v 103HP ’96 с климатик.
Коментар
-
Re: Ангренажен ремък Continental
Stefan Hadjov написа:Ремъка го сменявай така както е предписанието от фирмата.Прочети си добре фирменото ръководство за експлоатация.Там е дадено всичко и то с голям резерв от пробег така че фирмата няма интерес да и с е чупят двигателите.И никъде не е казано че ремъка трябвало да бъде с някакви си кевларени нишки.Недей да слушаш митове и легенди у нас,че може да се побъркаш.Ще те съветват да си махнеш катализатора,че пречел,да си смениш ламбда-сондата на 100000 клм,да си туриш спортен филтър,да сипваш разни боклуци в бензина и маслото,да сменяш ремъка за по сигурно на 40000 клм,маслото на 7-8000 и какви ли не щуротии.Вярвай само на това което предписва фирмата производител и го спазвай точно.Всички зъбчати ремъци вече се сменяват над 100000 клм.а VW за много от моделите си въобще не предписва смяна на ремък.Сигурно е с "кевларени нишки".7or37o написа:Здравейте колеги, когато си купих колата видях че ангренажния ремък е сменен на 92 000км и пише да се кара 100 000км марката е Continental. Слаган е в Сан Марино. Колата беше не чичо ми и в сервиза са му сложили такъв като са му взели повече пари, но му казали че бил хубав. Аз взех колата около 10 000 км след като го е сложил беше на около 100 000км някаде около 102 000 не се сещам вече, а баща има сервиз и с един колега го гледаха самия ремък и казаха ремъка е като чисто нов. Имал някви надписи от страната на ремъка които са от към страната на ролките, бе бил като нов а е на ~10 000км. Интересно ми е възможно ли е ангренажен да се кара 100 000км. В момента по едни сметки излиза че ремъка се кара вече 40 000км. и нямам проблеми с него не взех да изпитвам страх да не стане някоя бела. Дори и да е възможно този ремък да се кара толкова дълго мисля да сменя ремъците и ролките, за да не си блъскам главата после.Искам да помоля запознатите със цените да ми кажат колко струва ангренажния ремък ролките и пистов ремък май се казваше другия с климатик съм. Какво точно да си купя и ценичките ме интересуват,защото до колкото съм чувал Gates е добра марка но все пак изкажете си мнението.Колата е Fiat Bravo 1.6 16v 103HP ’96 с климатик.
Има доста смисъл в думите ти колега !
Fiat Bravo 1.6 16v 103HP + ГИ Lovato
Коментар
-
Re: Ангренажен ремък Continental
Преди няколко дни погледнах моят ремък,който е на 20К км и 2 години. Е от вътрешната страна (от към зъбите) имаше една пукнатина,която не ме зарадва и сега съм в размисли дали да дам отново 250 лева за нова смяна. Явно тези размисли за 100 000км не важат за България,където частите не са с ясен произход!Stefan Hadjov написа:Ремъка го сменявай така както е предписанието от фирмата.Прочети си добре фирменото ръководство за експлоатация.Там е дадено всичко и то с голям резерв от пробег така че фирмата няма интерес да и с е чупят двигателите.И никъде не е казано че ремъка трябвало да бъде с някакви си кевларени нишки.Недей да слушаш митове и легенди у нас,че може да се побъркаш.Ще те съветват да си махнеш катализатора,че пречел,да си смениш ламбда-сондата на 100000 клм,да си туриш спортен филтър,да сипваш разни боклуци в бензина и маслото,да сменяш ремъка за по сигурно на 40000 клм,маслото на 7-8000 и какви ли не щуротии.Вярвай само на това което предписва фирмата производител и го спазвай точно.Всички зъбчати ремъци вече се сменяват над 100000 клм.а VW за много от моделите си въобще не предписва смяна на ремък.Сигурно е с "кевларени нишки".7or37o написа:Здравейте колеги, когато си купих колата видях че ангренажния ремък е сменен на 92 000км и пише да се кара 100 000км марката е Continental. Слаган е в Сан Марино. Колата беше не чичо ми и в сервиза са му сложили такъв като са му взели повече пари, но му казали че бил хубав. Аз взех колата около 10 000 км след като го е сложил беше на около 100 000км някаде около 102 000 не се сещам вече, а баща има сервиз и с един колега го гледаха самия ремък и казаха ремъка е като чисто нов. Имал някви надписи от страната на ремъка които са от към страната на ролките, бе бил като нов а е на ~10 000км. Интересно ми е възможно ли е ангренажен да се кара 100 000км. В момента по едни сметки излиза че ремъка се кара вече 40 000км. и нямам проблеми с него не взех да изпитвам страх да не стане някоя бела. Дори и да е възможно този ремък да се кара толкова дълго мисля да сменя ремъците и ролките, за да не си блъскам главата после.Искам да помоля запознатите със цените да ми кажат колко струва ангренажния ремък ролките и пистов ремък май се казваше другия с климатик съм. Какво точно да си купя и ценичките ме интересуват,защото до колкото съм чувал Gates е добра марка но все пак изкажете си мнението.Колата е Fiat Bravo 1.6 16v 103HP ’96 с климатик.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар