Може ли някой да ми каже подробно как да си сменя сам маслото на хидравликата, кое по ред да направя (имаше нещо тама с волана и маслото да не се източва цялото) и какво масло да си купя? Цена приблизително? Поздрави!Темата е преместена.Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Масло на хидравликата
Collapse
X
-
трябва ти канал.източваш маслото,разхабваш възможно най-долната връзка,колата я вдигаш на два крика палиш,завърташ волана в дфете крайни положения(да изтече маслото от помата;стягаш разхлабената връзка и наливаш маслото в казанчето(махаш капачката преди източването(на ръка въртиш гума в нрайни положения бавно и следиш нивото на маслото.накрая палиш и завърташ волана в крайни положенияфиат мареа 1.6 16v 97г
-
На рейката развий двата щуцера на тръбите които са с по-голям размер от другите , мисля че бяха с 17 ключ. Повдигаш колата така че предните две колала да са във въздуха. В никакъв случай не пали двигателя ако искаш да не повредиш помпата. При вдигнати предни колела започваш да въртиш волана от крайно до крайно положение. За 5-10 пъти ще излезе почити всичкото масло. Забравих да пиша за ваничка с която да заложиш и събираш маслото но това е разбираемо. Преди процедурата отвори капачката на съда за хид. течност. След като спре да тече масло стягай и наливай новото като превиш същите процедури с въртенето на волана , но и същевремено доливай. Ще дойде един момент когато няма да поема повече масло , тогава ще трябва вече да стартираш двигателя. Задължително трябва да имаш помощник който при стартиране на двигателя да долее веднага масло за да не заработи на сухо помпата което скъсява живота и. Ако има повече масло може да направиш една промивка , и без това от литъра ще ти останат 200-300г.Спокойно можеш да ги използваш за промивка. Успех и запомни не стартирай двигателя при развити щуцери , помпата много бързо ще остане суха а това има пагубен ефект за нея.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Сефте чувам да се пали колата при положение, че хидравличната помпа е без маслоMisho Benchev написа:трябва ти канал.източваш маслото,разхабваш възможно най-долната връзка,колата я вдигаш на два крика палиш,завърташ волана в дфете крайни положения(да изтече маслото от помата;стягаш разхлабената връзка и наливаш маслото в казанчето(махаш капачката преди източването(на ръка въртиш гума в нрайни положения бавно и следиш нивото на маслото.накрая палиш и завърташ волана в крайни положения
Коментар
-
Да така е,колата не се пали. След като се развие щуцера от долна страна ,трябва последователно да се завърта кормилото в пълно ляво и пълно дясно положение за да може да изтече старото хидравлично масло,на мен лично така ми го източиха и смениха в оторизиран сервиз на фиат. Аз ползвам на texaco, хидравлично масло.Shefy написа:Сефте чувам да се пали колата при положение, че хидравличната помпа е без маслоMisho Benchev написа:трябва ти канал.източваш маслото,разхабваш възможно най-долната връзка,колата я вдигаш на два крика палиш,завърташ волана в дфете крайни положения(да изтече маслото от помата;стягаш разхлабената връзка и наливаш маслото в казанчето(махаш капачката преди източването(на ръка въртиш гума в нрайни положения бавно и следиш нивото на маслото.накрая палиш и завърташ волана в крайни положения
Уважавам тези,които ме уважават!
Clube do Marea!
Коментар
-
Като "накрая" колегата има предвид след сглобяването явно!Shefy написа:Сефте чувам да се пали колата при положение, че хидравличната помпа е без маслоMisho Benchev написа:....накрая палиш и завърташ волана в крайни положения

А иначе тази поцедура с хидравличната течност е добре да се повтаря на 2-3 години. Обаче на колите с по-големи мотори ми се струва мисията невъзможна в домашни условия без наличието на канал. Така, че съветът ми е да се прави в сервиз, най-малкото няма да се оклепате! :D
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Защо въобще трябваше да го има тоя спам? И мислиш ли, че ако го бях намерил щях да пускам цяла тема, а? Искаш ли PrintScreenSysRq да плясна на всичките 113 страници да видиме дали в първите 40 има нещо?ogi28b написа:Търсачка -> "смяна хидравлично масло" -> ".... търсенето даде 54372587123678 резултата..."MB 280 S W108 67' - pickUp
MB 450 SEL 6.9 W116 75' - RESTORATION
ex.VWPOLO6N1 95'; Fiat Bravo 1.8 GT 95'
Now : private - MB 230 CE Sportline W124 89' - Black Dream
office - Skoda Fabia HTP 1.2 04' - Blue Kid
Коментар
-
Re: Масло хидравлика
Според autodata:Хидравлично масло: Dextron II 0,8литра.Трансмисионно масло: 75W90 2 литра.Марката няма никакво значение, важни са спецификациите.Аз примерно ползвам:CASTROL TQ-D за хидравликата - около 12лв/литър.PRISTA ULTRAGEAR за трансмисията - около 16лв/литър.П.С: Трансмисионното на Приста е напълно синтетично. Кастрола си е дървеняк-минералноanttonn написа:Здравеите колеги-сигурно е спам ,ама ме интересува-за смяна на хидр. масло на Брава 1,6 16-колко литра-предпочитана марка,-технологията я прочетох.Сьщо и колко масло сьбира скоростната кутия и какьв вискозитет?Благодаря на отговорилите :D
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар