Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с маслото!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с маслото!

    Здравейте!Имам един проблем с колата ми Фиат Пунто автоматик 1.3 60 96г. Харчи прекалено много масло.На всеки 1000 км се налага да доливам по 1 литър масло.Нормално ли е това и ако не е каква може да е причината ? Благодаря ви много!

    #2
    ами да си направиш ремонт на двигателя това е

    Коментар


      #3
      Основен ремонт ли имаш предвид ?

      Коментар


        #4
        Ами вероятно ще се наложи най-малко гумички на клапани, но при тоя разход на масло сигурно и сегменти ще трябва да смениш, което си е наполовина основен ремонт.Съвет: 1. Смени гумички на клапани, ако на тоя мотор това може да стане без да свалят главата и следователно да е по-тънко. След това виж колко масло гори. Ако е много - смени и сегменти, а като свалиш главата ще се види и бутала как са и др.2. Ако за смяна на гумички трябва да се свали главата - смени и гумички и сегменти, щото да не плащаш два пъти за труд. Нека майсторите огледат и другите му там работи - клапани, бутала и др.
        Fiat Bravo TD 100, 1998 г.
        Ауди 80 1.6, 101 кс, 1994 г.

        Коментар


          #5
          Re: Проблем с маслото!

          jikomir написа:
          Здравейте!Имам един проблем с колата ми Фиат Пунто автоматик 1.3 60 96г. Харчи прекалено много масло.На всеки 1000 км се налага да доливам по 1 литър масло.Нормално ли е това и ако не е каква може да е причината ? Благодаря ви много!
          Има и друг вариант. Да не е харчене , а да е теч... Ако не е теч,колегата е точен със съвета.
          Моля,пишете малко по-грамотно...

          Коментар


            #6
            Разхода е прекалено голям и ако е теч определено трябва да се забелязва.Огледай добре под колата, ако не забележиш нищо спри на наклон и пак огледай под нея.Под "прекалено голям" имам предвид поне 10 пъти над това, което може да се приеме за нормален разход...
            I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

            Коментар


              #7
              Според мен може да замериш компресията на целендрите.За да разбереш сегментите дали са за смяна.
              Fiat Brava 1.9 JTD

              Коментар


                #8
                А може да бръкнеш с пръст в ауспуха и да видиш дали гадорията вътре е мазна. Ако пръстите ти лесно се изчистят с претриване, едва ли ти го харчи, по-скоро изтича.
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар

                Working...
                X