Преди известно време си купих Фиат Браво 1.2, 16 V. При отварянето на капачката на маслото,вътре всичко се беше спекло,маслото беше на боза и на дъното...последва добавка за изчистване,смяна на маслото и преди два дни минах към 30-тина километра и на около 5 мин. започна да свети и гасне лампата на маслото на арматурното табло. Някой да даде съвет от какво може да е това??!!! Колата не е карана околко година...правена и е диагностика, резултатите са идеални за двигателя...незнам от какво може да е този проблем......помогнете
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
fiat bravo 1.2, 16 V
Collapse
X
-
Аз съм със същия двигател. Като я купих мойта почти нямаше масло и не беше карана около 7-8 месеца. Веднага и сменихме маслото. Излязоха сумати лайна и майстора там нещо я прочисти нз и аз как
и каза на 5000км да го смена пак, а не на 10 000 за да може добре да се прочисти двигателя. За момента да чукна на дърво нямам ядове минал съм близо 3000км. Имам един познат който караше браво, но с по-гадния мотор 1,4 12V и той имаше подобен проблем. До колкото знам от него имало неква малка трабичка с дупчици които се запушвали от остатаците от старото масло. Помня че той на вски 2000км протакваше маслото и сменяше филтър. Тази "гимнастика" я направи 5 пъти (т.е изминал е 10 000км) и колата се оправи. Сега някой колега който по-разбира ще ти каже предполагам
-
Е то ако всички които ползваме "по-гадния мотор 1,4 12V" както Го определяш Ти, много може да се поспори по тази тема, правим тези гимнастики с маслото къде ще му дойде края.Стига да се ползват качествени масла и добри филтри и маслото да се сменя на 8-10000 км. няма да се стига до такива екстремни ситуации.coko написа:Аз съм със същия двигател. Като я купих мойта почти нямаше масло и не беше карана около 7-8 месеца. Веднага и сменихме маслото. Излязоха сумати лайна и майстора там нещо я прочисти нз и аз как
и каза на 5000км да го смена пак, а не на 10 000 за да може добре да се прочисти двигателя. За момента да чукна на дърво нямам ядове минал съм близо 3000км. Имам един познат който караше браво, но с по-гадния мотор 1,4 12V и той имаше подобен проблем. До колкото знам от него имало неква малка трабичка с дупчици които се запушвали от остатаците от старото масло. Помня че той на вски 2000км протакваше маслото и сменяше филтър. Тази "гимнастика" я направи 5 пъти (т.е изминал е 10 000км) и колата се оправи. Сега някой колега който по-разбира ще ти каже предполагам
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Ако мога да си кажа мнение за "по-гадния двигател" 1,4 12V за мен този двигател нее лош моето браво го имам от почти три години до сега не съм имъл проблем с него(да чукна на дърво) разхода е добър и нее чак толкова муден двигател както всички говорят.И този прословутия проблем(хапване на разпределителен вал) който всички казват, че е фабрично и не са могли да го избегнат затова са го свалили от производство.За мен това твърдение е несериозно просто иска да се сменя на време маслото.А както е при нас да ги взимаме втора ръка и не ги знаем в какво състояние трябва да направим една профилактика на тази "пайжина" да я измием хубаво и после да си сменяме навреме маслото и филтъра и нямам да имаме проблем, с този двигател.Това е моето мнение за "гадния двигател".Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron
Коментар
-
За кой двигател става въпрос-1,2 или 1,4,че и двата се разглеждат в темата.И какъв е точно проблема,че различни изказвания има за различни проблеми.Didka написа:Бравото ми е на 158 000 км,но за маслото ще излъжа каква марката беше....и на мен ми казаха след 5000 км отново да го сменя...,но съм минала общо към 300 км от както е сменено и се появи този проблем.
Коментар
-
Re: fiat bravo 1.2, 16 V
Фиат Браво 1.2, 16 V. При отварянето на капачката на маслото,вътре всичко се беше спекло,маслото беше на боза и на дъното...последва добавка за изчистване,смяна на маслото и преди два дни минах към 30-тина километра и на около 5 мин. интервал, започна да свети и гасне лампата на маслото на арматурното табло. Някой да даде съвет от какво може да е това??!!! Колата не е карана околко година...правена и е диагностика, резултатите са идеални за двигателя...
Коментар
-
Да, наистина проблема на "гадния двигател" 1,4/12 V е карането с гадно масло,което на всичкото отгоре не се и сменя.Карането с хубаво масло и смяна даже и на 15000 клм няма проблеми.Карайте с масло 10W/40 са клас по API-SL и няма проблеми.А който кара с 5W/40,може да го сменя и на 20000 клм.Двигателя не е дефектен и не е спрян за това от производство.Спрян е защото е моноинжекция,12 V и не може да се вкара в изискванията на Евро 3,4.Това е двигател за интелигентни и стриктно подържащи си колите хора,а не за каруцари.Лошото е че когато се купува ,не се знае предишния собственик от коя категория хора е бил.Препоръчвам отвряне горе на капака на клапаните,за констатация на положението на разпред.вал и процедура по почистване ако всичко е ОК.6ma7ka7a написа:Ако мога да си кажа мнение за "по-гадния двигател" 1,4 12V за мен този двигател нее лош моето браво го имам от почти три години до сега не съм имъл проблем с него(да чукан на дърво) разхода е добър и нее чак толкова муден двигател както всички говорят.И този прословутия(хапване на разпределителен вал) проблем който всички казват, че е фабрично и не са могли да го избегнат затова са го свалили от производство.За мен това твърдение е несериозно просто иска да се сменя на време маслото.А както е при нас да ги взимаме втора ръка и не ги знаем в какво състояние трябва да направим една профилактика на тази "пайжина" да я измием хубаво и после да си сменяме навреме маслото и филтъра и нямам да имаме проблем, с този двигател.Това е моето мнение за "гадния двигател".
Коментар
-
Re: fiat bravo 1.2, 16 V
Ами станало е следното:В резултат на добавката и новото масло е започнало интензивно отделяне на мръсотии,отлагания и гадости по цялата маслена система на двигателя.Настъпват моментни запушвания,в резултат на което светва лампата за налягането на маслото.Това не е добър сигнал,защото може да светне и за постоянно.Препоръчително е та се изхвърли това масло,след като се загрее двигателя добре,да се смени масления филтър и да се зареди с качествено масло 10W/40.При повторна проява на това явление да се повтори процедурата,докъто се отделят всички мръсотии от двигателя и си влезе в нормален режим.Когато се кара с базови и лоши и евтини масла без да се сменяват това е резултата.При двигател 1,4/12V тези мръсотии запушват малките отворчета на тръбмия паяк горе над разпределителния вал от където се смазва и резултата е известен за всички.После набеждават,че двигателя бил дефектен.Дефектни са хората,които си обслужват неправилно колите.За съжаление италианците са такива,особенно тези от южна Италия.Нищо че се водят че живеят в централна Европа.Didka написа:Фиат Браво 1.2, 16 V. При отварянето на капачката на маслото,вътре всичко се беше спекло,маслото беше на боза и на дъното...последва добавка за изчистване,смяна на маслото и преди два дни минах към 30-тина километра и на около 5 мин. интервал, започна да свети и гасне лампата на маслото на арматурното табло. Някой да даде съвет от какво може да е това??!!! Колата не е карана околко година...правена и е диагностика, резултатите са идеални за двигателя...
Коментар
-
Re: fiat bravo 1.2, 16 V
Благодаря за информацията!Stefan Hadjov написа:Ами станало е следното:В резултат на добавката и новото масло е започнало интензивно отделяне на мръсотии,отлагания и гадости по цялата маслена система на двигателя.Настъпват моментни запушвания,в резултат на което светва лампата за налягането на маслото.Това не е добър сигнал,защото може да светне и за постоянно.Препоръчително е та се изхвърли това масло,след като се загрее двигателя добре,да се смени масления филтър и да се зареди с качествено масло 10W/40.При повторна проява на това явление да се повтори процедурата,докъто се отделят всички мръсотии от двигателя и си влезе в нормален режим.Когато се кара с базови и лоши и евтини масла без да се сменяват това е резултата.При двигател 1,4/12V тези мръсотии запушват малките отворчета на тръбмия паяк горе над разпределителния вал от където се смазва и резултата е известен за всички.После набеждават,че двигателя бил дефектен.Дефектни са хората,които си обслужват неправилно колите.За съжаление италианците са такива,особенно тези от южна Италия.Нищо че се водят че живеят в централна Европа.Didka написа:Фиат Браво 1.2, 16 V. При отварянето на капачката на маслото,вътре всичко се беше спекло,маслото беше на боза и на дъното...последва добавка за изчистване,смяна на маслото и преди два дни минах към 30-тина километра и на около 5 мин. интервал, започна да свети и гасне лампата на маслото на арматурното табло. Някой да даде съвет от какво може да е това??!!! Колата не е карана околко година...правена и е диагностика, резултатите са идеални за двигателя...
Коментар
-
Re: fiat bravo 1.2, 16 V
Точно на място казаноStefan Hadjov написа:Ами станало е следното:В резултат на добавката и новото масло е започнало интензивно отделяне на мръсотии,отлагания и гадости по цялата маслена система на двигателя.Настъпват моментни запушвания,в резултат на което светва лампата за налягането на маслото.Това не е добър сигнал,защото може да светне и за постоянно.Препоръчително е та се изхвърли това масло,след като се загрее двигателя добре,да се смени масления филтър и да се зареди с качествено масло 10W/40.При повторна проява на това явление да се повтори процедурата,докъто се отделят всички мръсотии от двигателя и си влезе в нормален режим.Когато се кара с базови и лоши и евтини масла без да се сменяват това е резултата.При двигател 1,4/12V тези мръсотии запушват малките отворчета на тръбмия паяк горе над разпределителния вал от където се смазва и резултата е известен за всички.После набеждават,че двигателя бил дефектен.Дефектни са хората,които си обслужват неправилно колите.За съжаление италианците са такива,особенно тези от южна Италия.Нищо че се водят че живеят в централна Европа.Didka написа:Фиат Браво 1.2, 16 V. При отварянето на капачката на маслото,вътре всичко се беше спекло,маслото беше на боза и на дъното...последва добавка за изчистване,смяна на маслото и преди два дни минах към 30-тина километра и на около 5 мин. интервал, започна да свети и гасне лампата на маслото на арматурното табло. Някой да даде съвет от какво може да е това??!!! Колата не е карана околко година...правена и е диагностика, резултатите са идеални за двигателя...
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар