Хъм, мерси за линка, в интерес на истината не го знаех този факт.Промените около капитала на компанията обаче едва ли правят наличните по търговската мрежа батерии по-лоши.Пък и батерията не се нуждае от резервни части по време на експлоатационния период
Както и да е, научих нещо ново, явно
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Акумулатора си замина. Препоръки за нов
Collapse
X
-
Вчера купих АС Делко за Пунтото,защото ми умря стария-Беше Варта 50Ач 330А стартов ток.Делкото е 50Ач 510А стартов ток.На Лукойл е 157лв.Току що са докарани.От българските нито един не се събира в Гнездото за акумулатора освен този 44Ач.Но в магазина на Монбат ми казаха че ще ми дадат някаква малка гаранция да изкара 2 години.Аналогичен акумулатор за тази кубатура на Монбат струва 130лв.И не се събира.За 27лв не си заслужава.Цените са се вдигнали доста.FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6
Коментар
-
Я виж днес ще завърти ли ?noriaga написа:Заредих акумулатора и запали от четвърт оборот дет се вика
А дано изкара тая зима.
не знам къв ти е стария но веднъж тръгнал към отвъдното само му удължаваш агонията. Днес ще запали утре пак и баш когато наи ти трябва ще умре. Ако го усетиш пак че олабва направо го опяваи и бягаи за нов. Преди 2 месеца и аз купувах и имам доста наблюдение над пазара и цените. Марката която ще препоръчам като цена качество е EXIDE, ACdelco също е перфектен избор но е с около 20-30 лева по скъп от EXIDE. А като цяло тези марки са с по 30 лева по скъпи от същите мощности на Бг акумулаторите. И все пак ако решиш да заложиш на родно производство те съветвам за Искра, Монбата е ташак работа на 10 аку 5 излизат читави другите карат по 2 год и на третата пак си щастливец
Докато EXIDE е герои! жалко че на бащата колата не е тука да ти направя снимка на неговия които претърпя пожар в колата и сега повече прилича на безформена пластмасова топка от колкото на аку, но така му се случи след 5 години вярна служба претърпя пожар и се стопи доста в горната си част,мислихме че за нищо нестава, да ама явно е гледал филма " Умирай трудно" и вече година след пожара си върти кат луд. Така че аз заложих на тази марка ще пиша кво е станало с него след 6 години
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
И аз съм с ИСКРА 72Ah стартов ток 650А, на 18 месеца е и не съм имал проблем с недозареждане от динамото, една нощ изкара със светната лампа в купето, редовно оставям колата на габарити за по два часа, сега пали и на минус 10, а на сичкото отгоре е тормозен есента колата три дена беше отказала да запали и въртях на стартер през 15 секундни почивки - десетки пъти за по половин час всеки от тези три дена и акумулатора не се предаде докато я ремонтирам. По-евтини са само СТАРТ. При сходни характеристики МонБат са по-скъпи от Искрата. Аз разсъждавам така: по-добре български за 80 лева с такива характеристики отколкото хамерикански за повече пари наполовина по-слаб.pow написа:аз съм с искра от 5 години никви грижи. много е важен стартовия ток, който не зависи от продължителността на разреждане (Аh).....така, че гледайте стартовия ток
Коментар
-
И моят замина миналия месец. Мъчих го до последно, сега преди 4 дни си купих Искра 55ач за 105лв. Оказа се, че и автоматът на стартера е заминал и сега и него ще сменям. Искра купих и скоро ще разбера дали си е заслужавало, ама пари за чужди боклуци не бих дал!- '06 FIAT Grande Punto 1.9 Multijet 130ps -
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар